Chukkels schreef:
Ik vind iedereen aardig, zolang ze niet onaardig doen.
Wat vond jij van Loudness? (gebruik minimaal 200 en maximaal 1000 woorden voor de omschrijving)
Ik vond club r_AW heel erg gaaf, was de eerste keer dat ik hier ben geweest.
Toen we binnenkwamen viel mij al meteen op hoe goed het geluid was, Rude awakening draaide superfijne industrial en schranz.
De volgende act ( Omnicide) begon op zo'n 120 bpm, erg traag inderdaad maar zeer energiek, al snel het tempo omhoog gegooit naar iets van 180, het leek wel een beetje op early terror.
Daarna was het tijd voor n-vitral, nou dat is echt een held zeg

zijn nieuwe plaat knalt zooo ongelovelijk hard

, en daarna The Watchers remix van katharsys( DnB).
Na n-vitral was richie gee, waar die normaal hardtechno/industrial en frenchcore draait was het vanavond toch echt een dikke verassing.
Openen met great violence van lowroller

waarna hij door ging met nog meer crossbreed! Hij draaide ongeveer in het midden van zijn set "Hot Musasha" die ik aan had gevraagd

, en ging verder met een superdikke dub/darkstep plaat.
Ook platen als Drastic en Headphone wisdom kwamen voorbij.
Dominatrix kwam na Richie, draaide snoeiharde industrial en wat hardere mainstream, leuk maar mocht iets meer variatie hebben.
Gancher & Ruin waren voor mij de helden van de avond, die russische tweeling die synchroon losgaat..prachtig om te zien! Afentoe wat mainstream hardcore tussendoor, kon perfect!
Heb ook Chicago en Pop im gehoord, superleuke tracks en gaat toch redelijk hard!
De laatste 10 minuten van de avond draaiden ze ineens Wildstylez - I see stars ! eerst het originele BPM, de 2de climax op zo'n 180, en daarna gemixt door dnb!
Al met al heerlijke avond, hoe was jou weekend?