Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 860, 861, 862, 863, 864, 865, 866 ... 1378  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 okt 2017 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

?

?
Bericht Geplaatst op 27 okt 2017 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

!

Is het weer tijd voor serieuze vragen?
Bericht Geplaatst op 27 okt 2017 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het al tijd voor bier?
Bericht Geplaatst op 27 okt 2017 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://isittimeforabeer.com/

Heb je al weekend?
Bericht Geplaatst op 27 okt 2017 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee

Heb ik al weekend?
Bericht Geplaatst op 27 okt 2017 14:25 
 
Hardtraxxer

Voor mij een vraag, voor jou een weet.

Heb je al weekend?
Bericht Geplaatst op 27 okt 2017 14:36 
 
Hardtraxx Addict

Zekers, voelt alleen niet zo door al dat leren.

Vanavond poar neem'n?
Bericht Geplaatst op 27 okt 2017 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Zekers, voelt alleen niet zo door al dat leren.

Vanavond poar neem'n?


BEUGELS KOPPEN BIJ SUPERBASH

Lang geleden dat ik in dit topic te vinden was of niet? Hebben jullie me gemist?
Bericht Geplaatst op 27 okt 2017 15:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja, elke dag.

wat vind je van dit? (vind zelf het hardstyle gedeelte niet eens drama)

Bericht Geplaatst op 27 okt 2017 15:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik zie de thumbnail, ik skip. Stoere bois hoor.

Verstandig?
Bericht Geplaatst op 27 okt 2017 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja is toch niet E-Force die je daar ziet in de thumbnail.

Heb jij al weekend?
Bericht Geplaatst op 27 okt 2017 19:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Daveytl schreef:
Ja is toch niet E-Force die je daar ziet in de thumbnail.

Heb jij al weekend?


Ja

Is het al tijd om te harken?


retorische vraag natuurlijk.

Beste comedian?
Bericht Geplaatst op 27 okt 2017 19:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Bastiaan schreef:
Daveytl schreef:
Ja is toch niet E-Force die je daar ziet in de thumbnail.

Heb jij al weekend?


Ja

Is het al tijd om te harken?


retorische vraag natuurlijk.

Beste comedian?


svbtwee

jij?
Bericht Geplaatst op 27 okt 2017 19:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ja ik.

en daarnaast?
Bericht Geplaatst op 27 okt 2017 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naast ik staat een .

boven of onder?
Bericht Geplaatst op 28 okt 2017 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben nu boven.

Links of rechts?
Bericht Geplaatst op 28 okt 2017 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rechts

Moet ik vanavond naar Thunderdome gaan?
Bericht Geplaatst op 28 okt 2017 11:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je mag, dan moet je!

Tonderdom is dat niet dat feest me die aparte sfeer?
Bericht Geplaatst op 28 okt 2017 15:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja je hebt wel meer van die hardkor feesten maar niets is zo geweldig als tonderdom.

Toch?
Bericht Geplaatst op 28 okt 2017 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zei een wijs man ooit ja.

Ga ik scheef vanavond?
Bericht Geplaatst op 29 okt 2017 13:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vertel maar hoe scheef je ging Jordy ^^

Heb ik wat gemist door niet naar Thunderdome te gaan?
Bericht Geplaatst op 29 okt 2017 13:40 
 
Hardtraxx Addict

Geen idee, ben er niet geweest.

Edit achterlijk dit, even vergeten dat je tijd zelf moet aanpassen.

Stom he?
Bericht Geplaatst op 29 okt 2017 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja

Onniedan?
Bericht Geplaatst op 29 okt 2017 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hallo, wij zijn van Degos en Re-Done, ja
En wij hebben een nieuw leuk plaatje voor jullie in petto

Wij gaan godverdomme lekker knallen of niet dan?
Bericht Geplaatst op 02 nov 2017 23:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een lont in de reet en knallen maar! :bomb:

Hou jij van vuurwerk (op een event)?
Vorige  1 ... 860, 861, 862, 863, 864, 865, 866 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic