Maar je bent nog steeds klein
OT.
Alles voor 2000
Zelfde
OT.
Alles voor 2000
Zelfde
wrote:Dat je gewoon aan titten kon zitten zonder dat een vrouw daar raar over dacht
Zelfde
Gvd dat hier nou net een vrouw op moet reageren..wrote:![]()
![]()
Ik mis toch wel het meeste de tijd dat alles cool en leuk was, eerste keer op stap enzo. (Telt 164/15/16 ook als kind wel toch?)
Wat is jouw droombaan?
Plannen dit weekend?wrote:Dat je gewoon aan titten kon zitten zonder dat een vrouw daar raar over denken
Is dat je droombaan?wrote:Gvd dat hier nou net een vrouw op moet reageren..wrote:![]()
![]()
Ik mis toch wel het meeste de tijd dat alles cool en leuk was, eerste keer op stap enzo. (Telt 164/15/16 ook als kind wel toch?)
Wat is jouw droombaan?
OT:Plannen dit weekend?wrote:Dat je gewoon aan titten kon zitten zonder dat een vrouw daar raar over denken
Haha was een geintjewrote:Is dat je droombaan?
Dat 2e, mits hij Sunblast, TBA2 en Warphole draaitwrote:Rebelion dan denk ik
12 uur lang naar Unresolved luisteren of naar Frontliner die 3 verschillende platen non stop achter elkaar draait in die 12 uur?
Da was de vraag nie!!!!!11wrote:Dan maar Rebelion, bij hen zit er wel een stijgende lijn in. Malice maakt al een hele tijd dezelfde troep.
Favoriete label op dit moment?
Dan denk ik toch unresolved, omdat je op 3 platen ook wel uitgekeken raakt.wrote:Dat 2e, mits hij Sunblast, TBA2 en Warphole draaitwrote:Rebelion dan denk ik
12 uur lang naar Unresolved luisteren of naar Frontliner die 3 verschillende platen non stop achter elkaar draait in die 12 uur?
jij dan?