Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 841, 842, 843, 844, 845, 846, 847 ... 1305  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

twijfel heel erg... In een levensbeschouwinglokaal een gevecht gehouden met bijbels toen de docent weg was of een tas van een docent van 3 hoog naar beneden donderen...

Welke vinden jullie erger?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 14:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Op de middelbare moesten we een keer een verslag maken in de vorm van een reisbrochure, toen heb ik geschreven over een SM vliegtuig waarin meesteressen waren ipv stewardessen en waar je allerlei seksuele handelingen kon laten doen en die gewoon doodleuk ingeleverd. Onder het mom van 'zo origineel mogelijk'. Werd uiteraard niet gewaardeerd door de docent en ik kreeg dan ook een 1 en een halve dag schorsing.

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 14:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bij een nieuwe levensbeschouwing docent elke keer, bij elke les, zodra hij zich omdraaide met een paar man ons hele broodbeleg in de vorm van leverworst, salami, etc. tegen het bord gooien. Daarna later in diezelfde les zonder erbij na te denken rustig een boterham met leverworst eten als tussendoortje en gesnapt worden (1+1=2), met als gevolg een bezoekje aan de conrector.

Shame on me, was best wel een kut kind ^^

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klassikaal aan de docente vragen of ze een piercing in de kut had was wel gewaagd op zich. Wat ook mooi was, naast het lokaal waar wij altijd tekenen of zo'n soort vak hadden, stond een kast met allemaal verkleedkleding. Toen de docent weg ging uit de klas, gingen we met een paar man naar die kast, allemaal omkleden in de gekste kleding en daarna weer doodgewoon in die kleren op de plaats zitten.

Leuke vraag, zelfde dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 15:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oke dan geef ik nog wel een keer antwoord. In groep 8 moest er elke vrijdagmiddag een tweetal zorgen voor wat lekkers te eten. Dus iedereen maakte lekkere hapjes enzo, totdat ik en een vriendje aan de beurt waren. Hadden we bladerdeeghapjes met allemaal ranzige zooi en pepers enzo erin gedaan. Er moest zelfs een klasgenootje van kotsen :lol:

Nog maar een keer dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moest in groep 4 een keer poepen en toen heb ik in de hoek van het wc hokje langs de pot gepoept en toen ik terug kwam zei ik dat Michel langs de wc had gepoept (die was voor mij geweest) en iedereen geloofde mij.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 15:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Docent die wel eens een stoffer gooide als we aan het praten waren een boek naar het hoofd gesmeten als reactie.
Op dit na niet veel andere dingen. Was kats rustig altijd. In de tweede klas hebben we ook nog wel eens vragenlijstjes gemaakt met wie van de docenten is kklelijk e.d., en dan doorgeven op een briefje zodat iedereen het kon invullen als een poll. Tot iemand een van de desbetreffende docenten het papier eens pakte en las. Vierkante roosters ftw.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 16:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ik moest in groep 4 een keer poepen en toen heb ik in de hoek van het wc hokje langs de pot gepoept en toen ik terug kwam zei ik dat Michel langs de wc had gepoept (die was voor mij geweest) en iedereen geloofde mij.

Zelfde vraag.


Wat. de. fack. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twee klasgenoten die tijdens Maatschappijleer doosjes met krekels door de klas gooiden bij de apartste docent van de school. Door heel het lokaal liepen tering veel krekels. Vervolgens kwamen de conciërge en bovenbouw coördinator (die hem finaal flipte) omdat niemand wou zeggen wie het had gedaan. We moesten ook allemaal onze telefoons inleveren en omstebeurt op uithoring bij de coördinator xd . Uiteindelijk moesten alle jongens van de klas de krekels opruimen. We mochten de krekels ook niet doodstampen (coördinator gaf Biologie), ze moesten levend terug de doosjes in.

Leuke vraag, dus nog een keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de aula was een podium met gordijnen die vaak gesloten waren. Je kan er gewoon achter komen door langs het trappetje te lopen aan de zijkant. Achter de gordijnen stonden van die afscherm dingen op wieletjes die gebruikt werden voor tussenuren in de aula. Nou ik moest dus nodig mijn blaas legen en kon niet meer op tijd een wc bezoeken, dus heb ik maar staan stralen achter een van die dingen. Ik dacht dat het stof van die schermen wel mijn vocht zou opvangen, nou nee. Er kwam een plasje onder een van de schermen te liggen. Toen ik klaar was ben ik vliegensvlug weggelopen en ben ik daar nooit meer naar toe geweest. Laatste dagen van de havo :x

zelfde weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 09:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het moment dat ik iemand voor 10euro een honden snoepjes had verkocht denkende dat het hasj was. Het verhaal: ik vond in mijn jaszak honden snoepjes en begon die op mensen te gooien in het rokershok vd school. Iemand vroeg uiteindelijk wat het was omdat het een beetje op hasj leek. Hij zei stop het in een wietzakje en verpats het. Precies op het moment dat het in het zakje zat riep iemand of iemand nog 'wat te koop had'. Uiteindelijk hem dat zakje met inhoud verkocht voor 10euro met het mooie praatje ja het is eigenteelt niet heel erg goed maar wel veel. Toen de les ingegaan en daarna te horen krijgen dat hij het had gerookt. De hele school wist het behalve hij. Natuurlijk na school van die 10euro echte hasj gehaald.

Zelfde verhaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goh. Ik weet niet wat het meest kutte is:

- Met een aantal man alle banken op één stapel gezet in het midden van het buitenplein.
- De volleyballen uit de sportzaal allemaal in de beek gegooid.
- Tijdens het uitkloppen van een bordveger op het idee komen een penis op de muur te tekenen met het stof van krijt.

Heb je ooit een jaar moeten dubbelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee gelukkig niet.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 16:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gezakt op de havo. Geen seconde spijt van gehad, want twee jaar op rij een extra lange vakantie gehad. Daarnaast ook twee jaar op rij niet veel uitgevoerd.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 16:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik moest het eerste leerjaar ofwel groep 3 overnieuw doen >.< Ik kan je zeggen dat dit echt kut is om zo je schoolcarrière te mogen beginnen :thumbdown:

Wat was/is je favoriete vak op school?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 16:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik vind/vond echt bijna niks leuk. Geschiedenis was wel het minst erge denk ik :P

Jij dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geschiedenis en nu ben ik aardrijkskunde en maatschappijleer docent. Waar is het misgegaan :lol:

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 16:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Aardrijkskunde, Geschiedenis en Engels het beste op gescoord. Geschiedenis het meest interessant, Engels het makkelijkst.

Kunstgeschiedenis was by far het kutste.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Aardrijkskunde, Geschiedenis en Engels het beste op gescoord. Geschiedenis het meest interessant, Engels het makkelijkst.


wiskunde was het kutste bij mij

zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alles wat met rekenen/wiskunde/economie te maken had was kut. Geschiedenis veruit het leukste vak (kwam ook door de leraar). Talen was bij mij ook altijd goed, geen wiskundeknobbel dus, maar talenknobbel.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Alles wat met rekenen/wiskunde/economie te maken had was leuk. Geschiedenis veruit het kutste vak (kwam ook door de leraar). Talen was bij mij ook altijd goed, een wiskundeknobbel dus en een talenknobbel.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Biologie en scheikunde vond ik het leukste. Wiskunde deed ik met twee vingers in de neus tot aan het 4e jaar. Nog 4 tienen gescoord in het 4e :lol:. Voor de rest haat ik alle creatieve vakken als tekenen en handarbeid want dat kan ik simpelweg gewoon niet. Docent had zo’n medelijden dat ik mocht overtrekken op een lichtbak :whistle:. Geschiedenis vind ik ook niet alles

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gym kan je al je energie in kwijt. Omdat de vraag zo leuk was:

Wat is het ergste wat je ooit BUITEN school hebt uitgevreten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 18:49 
 
Hardtraxx Elite

Wel 100 dingen

Same
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja als kind belletje trekken en dat soort ongein maar zou zo 1 2 3 niet weten wat voor ergs ik de afgelopen jaren heb uitgespookt, ben veel te braaf :$

same
Vorige  1 ... 841, 842, 843, 844, 845, 846, 847 ... 1305  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic