IK HOEF NIET TE TANKEN SCHAT
zelfde
(nice zelfde moment gepost, mijn reactie was op klapstoel)
zelfde
(nice zelfde moment gepost, mijn reactie was op klapstoel)
Mooiste HT moment ever?
Ik vond het wel mooi toen lid 'Rode Waas' (als ik het goed herinner) flink lag te verkondigen op het forum dat Radical Redemption puur voor de centen zat te draaien en hem persoonlijk zou kennen. Aardige tegenvaller voor hem dat Radical toen zelf met zijn account erop reageerde van 'Wie ben jij en waar kennen wij elkaar dan van?' en Rode Waas nergens meer thuis gafwrote:Hardstylboy
Mooiste HT moment ever?
Radical Redemption - The Millitant Mayhem (05-11-2016, Heineken Music Hall, Amsterdam) (page 13)wrote:Ik vond het wel mooi toen lid 'Rode Waas' (als ik het goed herinner) flink lag te verkondigen op het forum dat Radical Redemption puur voor de centen zat te draaien en hem persoonlijk zou kennen. Aardige tegenvaller voor hem dat Radical toen zelf met zijn account erop reageerde van 'Wie ben jij en waar kennen wij elkaar dan van?' en Rode Waas nergens meer thuis gafwrote:Hardstylboy
Mooiste HT moment ever?![]()
Rode (d)waas of Hardstylboy.wrote:De dag dat ik een account aanmaakte. Denk dat iedereen het daar wel mee eens is.
Wie is de grootste dwaas die ooit op het forum heeft gezeten of nog steeds zit?
Oldschool Trancewrote:Optyfen gauw.
Welk muziekgenre zou je een keer live willen meemaken wat je nog nooit hebt meegemaakt?