Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 1378  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 apr 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

Intro + Mid zijn nog wel te doen, daarna gaat het snel bergafwaarts met name de kicks in de climax :sick:

Wie is BanHu volgens jou?
Bericht Geplaatst op 17 apr 2012 19:47 
 
Hardtraxx Elite

Watte? :oh:

Ben ik een leuke aanwinst op het forum? :$
Bericht Geplaatst op 17 apr 2012 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteraard.
Vind jij mij liev?
Bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:05 
 

Ja!

Hou je van slakken?
Bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat je het zo lief vraag: nee

Jij?
Bericht Geplaatst op 17 apr 2012 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sommige

Prefix & Density of Zany?
Bericht Geplaatst op 17 apr 2012 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:sick: :sick:

Van voor of van achter?
Bericht Geplaatst op 17 apr 2012 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor

Favo broekmerk?
Bericht Geplaatst op 17 apr 2012 21:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cratex! :cool:
Favo T-shirt merk?
Bericht Geplaatst op 17 apr 2012 21:31 
 
Hardtraxx Veteran

Gstar wat voor een merk zonnebril heb je
Bericht Geplaatst op 17 apr 2012 21:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Geen idee, komt uit Turkije xd

Bayern of Real Madrid?
Bericht Geplaatst op 17 apr 2012 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bayern Munchen

Wat een kutweer he? :(
Bericht Geplaatst op 17 apr 2012 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja inderdaad.
Vind jij mij liev?
Bericht Geplaatst op 17 apr 2012 21:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tuurlijk :aww:

Wie gaat de Champion's League winnen?
Bericht Geplaatst op 17 apr 2012 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Barça!

Real is een vreselijke kutclub, sommige spelers zijn een schande voor een koninklijke club, vind je niet?
Bericht Geplaatst op 17 apr 2012 23:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sowieso, ze zouden sommige spelers gewoon een voetbalverbod moeten geven :sick:

Eens of oneens: Spelers die een of meerdere malen veel te ver over de schreef gaan, moeten levenslang geschorst kunnen worden.
Bericht Geplaatst op 17 apr 2012 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens, bij een maal eigenlijk al.
Des te sneller is voetbal weg. :cool:

Paprika of Naturel chips?
Bericht Geplaatst op 18 apr 2012 00:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Paprika

K3 of Chipz?
Bericht Geplaatst op 18 apr 2012 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chipz, leukere meiden voor zover ik me ze nog kan herinneren.

Waarom wordt ik zovaak gequote in dit topic?
Bericht Geplaatst op 18 apr 2012 02:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Chipz, leukere meiden voor zover ik me ze nog kan herinneren.

Waarom wordt ik zovaak gequote in dit topic?


omdat jij de sjoooooob bent! :/

ras of normaal ? (patat)
Bericht Geplaatst op 18 apr 2012 17:40 
 
Hardtraxx Addict

Mhauw.

Heb je ook zo'n honger?
Bericht Geplaatst op 18 apr 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soms, als ik genoeg drank op heb is het inderdaad te gek :P.

Zie je sex met je ex wel zitten?
Bericht Geplaatst op 18 apr 2012 18:40 
 
Hardtraxx Elite

Funghi :drool:

Wanneer denk jij dat het lekker weer wordt?
Bericht Geplaatst op 18 apr 2012 18:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dunno, zal het even aan The Againman vragen ^^

Heb je ook al weekend?
Bericht Geplaatst op 18 apr 2012 18:53 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Dunno, zal het even aan The Againman vragen ^^

Heb je ook al weekend?


Nee! :( morgen en vrijdag nog. En morgen hele dag aan mijn portfolio werken :cry:

Mooiboi of Guido?
Vorige  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic