Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
@#*$%*@#%!@#*&!!!!!!!!!

Citaat:
Er is een nieuw bericht geplaatst in dit onderwerp. Het is handig als je het bericht eerst bekijkt, voordat je dit bericht plaatst om dubbel plaatsen van berichten te voorkomen.


Nee en Strike ofc

Wat zou je doen als je haar kende?


tandenborstel geven

hhz of wsz
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:37 
 
Hardtraxx Elite

wsz '
Ik zeg het je hhz is de vrolijkste mannelijke DJ met z'n handengezwaai haha maakte hij maar weer platen zoals eerst!

Kwijl je wel is in je slaap? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, ben Oostzaner niet.

Welke internet browser gebruik je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chrome

Wat vind je van IE?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan er best mee werken, maar heeft niet mijn voorkeur.

Wat is het leukste bordspel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Risk

phrantic zn beste plaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
Risk

phrantic zn beste plaat?

Ft. Geck-O - The Hard Way.
Anders Road Warrior of In Your What.

Dubstep of Hardcore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:21 
 
Hardtraxx Elite

Hardcore

wat vind je van onze nieuwe Newbie mike-santozzzzzzzzzzz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liev
Wat vind je van dubstep?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Liev
Wat vind je van dubstep?

Stront van de bovenste plank. Ik heb het meerdere keren geprobeerd, er voor open staan maar nee, gewoon nee.

Wat vindt je van hardcore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:31 
 
Hardtraxx Elite

Als iemand me leert hakken dan ga ik er zeker van genieten, maar nu kan ik niet zoveel ermee op een feest :(

Sport je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Als iemand me leert hakken dan ga ik er zeker van genieten, maar nu kan ik niet zoveel ermee op een feest :(

Sport je?


nopes (niet nodig :$ )

wat eet jij per dag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:46 
 

Voer

Hou je van slakken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee!

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Alleen op een doordeweekse zaterdag.

Vind je Henk de Visser ook zo'n baas?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 20:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja maar Berry Burp uit Liessel is beter(youtube hem maar eens)

Donker of Licht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 20:41 
 
Hardtraxxer

Licht

Vind je appels lekker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, maar geen meel-appels please.

Dutch Master of Slim Shore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dutch Master, de oude wel te verstaan :P

Beste Technoboy alias?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Als iemand me leert hakken dan ga ik er zeker van genieten, maar nu kan ik niet zoveel ermee op een feest :(

Sport je?

Ik kan ook niet echt hakken hoor maar gewoon voetjes in de lucht en ik vermaak me optimaal xd

Mr Lellebel schreef:
Dutch Master, de oude wel te verstaan :P

Beste Technoboy alias?

Vind het altijd zo jammer als men in dit topic een antwoord geeft dat niks met de vraag te maken heeft maar zou het echt niet weten. Wist niet eens dat Technoboy aliassen had.

Wat ga je met koninginnendag doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zuipen tot ik er bij neer val.

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 21:36 
 
Hardtraxx Elite

BTB! Dus flink dancing :)

Luister je nu TMS?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja

Jij ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee anim0l ze dubstep setje
Wat vind jij van voetbal international?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 21:44 
 

Ik hou niet van voetbal

Hou je van slakken?
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic