Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 801, 802, 803, 804, 805, 806, 807 ... 1378  Volgende
Bericht Geplaatst op 19 jun 2017 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FC De Puntertjes.

En het motto/lijfspreuk?
Bericht Geplaatst op 19 jun 2017 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liever een paar punten voor ons dan voor de tegenstander.

Toch?
Bericht Geplaatst op 19 jun 2017 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt als een mooi motto :lol: :lol: :lol:

Vind jij dat ook?
Bericht Geplaatst op 19 jun 2017 14:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja, dan word ik wel de lijnrechter.

HEB JE GODVERDOMME ZIN IN DEFQON GODVERDOMME?
Bericht Geplaatst op 19 jun 2017 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

IK HEB GODVERDOMME ZIN IN DEFQON GODVERDOMME!

EN JIJ DAN?
Bericht Geplaatst op 19 jun 2017 15:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nee

Is het bij jou ook 600 graden?
Bericht Geplaatst op 19 jun 2017 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, de airco staat op -357

Heb jij ook airco?
Bericht Geplaatst op 19 jun 2017 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja gelukkig wel, anders niet de harden in mijn appartement. Jij dan?
Bericht Geplaatst op 19 jun 2017 15:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gelukkig heb ik airco op kantoor.

Gaat het Defqon 2016 topic het Qlimax 2016 topic overtreffen qua posts?

Edit: Godver *Defqon 2017
Bericht Geplaatst op 19 jun 2017 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou dat kan ik je wel vertellen. Defqon 2016 topic heeft 93 pagina's dus ga er maar niet vanuit. xd

Sorry, beetje bijdehand?
Bericht Geplaatst op 19 jun 2017 15:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee hoor, ik ben gewoon alweer toe aan weekend :P

Jij ook?
Bericht Geplaatst op 19 jun 2017 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd toe aan weekend.

Ga jij aan de keta tijdens defqon?
Bericht Geplaatst op 19 jun 2017 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, wel eens gedaan. 1 keer goed fout op gegaan sindsdien in mindere maten.

Jij ook wel eens gedaan?
Bericht Geplaatst op 19 jun 2017 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee

Hond of kat
Bericht Geplaatst op 19 jun 2017 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hond.

Wat een kutvraag. Vind je niet?
Bericht Geplaatst op 19 jun 2017 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee anders stelde ik hem niet

Verder nog vragen?
Bericht Geplaatst op 19 jun 2017 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naar het schijnt

Loempia's of broodje hamburger
Bericht Geplaatst op 19 jun 2017 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moeilijke vraag. Ga toch voor een broodje hamburger.

Zelfde
Bericht Geplaatst op 19 jun 2017 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broodje hamburger

Broodje frikandel of broodje kroket?
Bericht Geplaatst op 19 jun 2017 18:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broodje kroket

Met Mayonaise of mosterd
Bericht Geplaatst op 19 jun 2017 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mayonaise, ik lust geen mosterd.

Shoarma of döner?
Bericht Geplaatst op 19 jun 2017 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shoarma.

Favoriete stukje vlees?
Bericht Geplaatst op 19 jun 2017 18:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik zou elke dag kip kunnen eten (L) Maar als ik uit eten ga kies ik meestal voor een Rib Eye of Spareribs. Paardenbiefstuk is overigens ook fucking nice.

Edit: Niet echt een duidelijk antwoord zo :P Als ik er één moet kiezen dan Rib Eye.

Zelfde vraag
Bericht Geplaatst op 19 jun 2017 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Entrecote, medium rare, met wat zout en peper :worship:

Zelfde vraag.
Bericht Geplaatst op 19 jun 2017 19:15 
 
Hardtraxxer

Trajanusch schreef:
Entrecote, medium rare, met wat zout en peper :worship:

Zelfde vraag.
Vorige  1 ... 801, 802, 803, 804, 805, 806, 807 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic