darkestsymphony
The Machine of B-front?
The Machine of B-front?
waarom over henk-jan?Forbidden Phobia wrote:waarom moeten die vragen over mij gaan?
als je denkt dat het over de user gaat hier op hardtraxx nou dan heb je dat verkeerd begrepen want dat bedoelde ik niet!Dakpan wrote:waarom over henk-jan?Forbidden Phobia wrote:waarom moeten die vragen over mij gaan?
Wij bedoelde jou ook niet.Forbidden Phobia wrote:als je denkt dat het over de user gaat hier op hardtraxx nou dan heb je dat verkeerd begrepen want dat bedoelde ik niet!Dakpan wrote:waarom over henk-jan?Forbidden Phobia wrote:waarom moeten die vragen over mij gaan?
1. ik ben darkest nietDaveytl wrote:Stel je niet aan Darkest. Werden ook andere usernames gebruikt.
Bijvoorbeeld die van mij.
Chukkels of Roberttt?
NIET LIEGEN!Forbidden Phobia wrote:1. ik ben darkest nietDaveytl wrote:Stel je niet aan Darkest. Werden ook andere usernames gebruikt.
Chukkels of Roberttt?![]()
2. excuses dan want heb het topic niet helemaal doorgelezen
lieg niet,, ben Forbidden Phobia en ik heb niet het hele topic doorgelezen dus waarover moet ik dan liegen?Dysphoria wrote:NIET LIEGEN!Forbidden Phobia wrote:1. ik ben darkest nietDaveytl wrote:Stel je niet aan Darkest. Werden ook andere usernames gebruikt.
Chukkels of Roberttt?![]()
2. excuses dan want heb het topic niet helemaal doorgelezen
NIET LIEGEN!
NIET LIEGEN!
NIET LIEGEN!
NIET LIEGEN!
behouden anders is het zielig voor hemSteffnov wrote:Roberttt (Chukkels gemist zaterdag)
Dysphoria behouden of niet?
is dat een vraag?Steffnov wrote:Roberttt (Chukkels gemist zaterdag)
Dysphoria behouden of niet?
4WDD-Nemacyst wrote:Skeeleren
schaatsen gaat me nooit goed af.
4WD of RWD