Jupiler of Hertog Jan. Kan niet kiezen
Blow jij en zo ja, hoe vaak doe jij dat?
Blow jij en zo ja, hoe vaak doe jij dat?
Dat zou bijna National Treasure worden denk ik.TSFH wrote:Uncharted, mits het wel geschreven wordt door Naughty Dog en er een goede cast voor is. Een Uncharted film/serie kan zoo vet worden! Alleen al aan al de plekken waar ze evt kunnen komen![]()
Het kan desondanks ook best falen. Maar daarom is een goed script, verhaal en cast belangrijk.
zelfde vraag
Misschien maar denk dat je met een verhaal geschreven door Naughty Dog echt een veeel vettere serie of film krijgt.Broken Balance wrote:Dat zou bijna National Treasure worden denk ik.TSFH wrote:Uncharted, mits het wel geschreven wordt door Naughty Dog en er een goede cast voor is. Een Uncharted film/serie kan zoo vet worden! Alleen al aan al de plekken waar ze evt kunnen komen![]()
Het kan desondanks ook best falen. Maar daarom is een goed script, verhaal en cast belangrijk.
zelfde vraag
Ze mogen van mij wel een fatsoenlijke film van AC en Halo maken. Maar van degenen waar nog niks van is. Een Mass Effect film.
Zelfde vraag.
Ja.Rickzel wrote:Gelukkig niet, wel begonnen aan m'n laatste vier weken afstudeerstage, STRESS'N
Ga ik het halen?