Eigenlijk nog helemaal niet.
Denk je dat de nieuwe hardtraxx een succes gaat worden?
Denk je dat de nieuwe hardtraxx een succes gaat worden?
Zeker wel, maar alleen via de kanalen van Hardtraxx zelfRoyAPO wrote:Zou eerst maar eens gaan promoten op Facebook. Ik heb nog helemaal niks langs zien komen
Jij ook niet?
B-Front - EVPZamble wrote:Naar school geweest en nu thuis. Vanavond even chillen met een maat.
Je favoriete nummer van dit moment?
Geweldig verhaalExterkate wrote:Nog nooit op een festivalcamping geweest maar wel een normale camping dus toen ik met mijn ouders op de camping in italie zat in 2003 zaten we met wat kaarten te pesten en ik was aan de winnende hand maar toen ineens gooide mijn vader een joker op en toen mijn zus en toen moest ik heel veel kaarten pakken en toen was ik dus helemaal niet meer aan de winnende hand en toen heb ik ook verloren haha was geweldig wat heb ik gelachen zeg
Zelfde vraag
Hahaha, ben ik ook meermaals geweest!Pommer wrote:1 keer met vrienden naar Bella Italia.
Had ik ook. Doordat wij mongolen als buren hadden die de muziek zo hard hadden gezet dat aangrenzende campings er nog last van hadden, hebben wij geen oog dicht gedaan. Daarnaast moest ik mijn vriendin naar de bus brengen de volgende ochtend, afgeleverd en daarna ging het plenzen als een malle. Verzopen aangekomen op de camping, maar wezen douchen met mijn laatste handdoek. Daarna in zomerkleding over dat feest gegaan, waar het eigenlijk niet warm genoeg voor was, daar vervolgens ook een flinke plas water over gekregen doordat onze feesttent half instortte vanwege de wind en regen.Pommer wrote:Ooit in een duister verleden zelf in een moddergreppel geflikkerd op Defqon, dat was op zondagnacht. Dus ik onder de douche gegaan en m'n laatste schone kleren aangedaan om nog even de 24/7 bar in te gaan. Loop ik letterlijk 1 seconde die tent in, krijg ik 6 miljard liter bier over me heen. Toen maar met die zeiknatte bierkleren doorgegaan tot maandagochtend, toen m'n spullen gepakt zwaar onderkoeld en na nog niet geslapen te hebben (tent heb ik maar laten staan) en in dezelfde ranzige kleren die tyfusbrug over dat tyfuseind gelopen naar die tyfusauto, na een weekend met in totaal denk ik zo'n 5 uur slaap. Dat moet wel de depressiefste ochtend uit m'n leven zijn geweest.