Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 764, 765, 766, 767, 768, 769, 770 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk nog helemaal niet.

Denk je dat de nieuwe hardtraxx een succes gaat worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moeten we wel buitenlanders gaan lokken

Hoe doen we dat het beste?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou eerst maar eens gaan promoten op Facebook. Ik heb nog helemaal niks langs zien komen

Jij ook niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Zou eerst maar eens gaan promoten op Facebook. Ik heb nog helemaal niks langs zien komen

Jij ook niet?


Zeker wel, maar alleen via de kanalen van Hardtraxx zelf

Hoe ziet jouw maandag er uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naar school geweest en nu thuis. Vanavond even chillen met een maat.

Je favoriete nummer van dit moment?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Naar school geweest en nu thuis. Vanavond even chillen met een maat.

Je favoriete nummer van dit moment?


B-Front - EVP
Donkey Rollers - What We Are
Thera - Abuse of Power
Myst - Before You Go

dit is wel een beetje waar mijn hart sneller van gaat kloppen op 't moment.

Zelfde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 16:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alleen What We Are, die stijgt nog boven alle andere uit.

Wat heb je gedaan met Koningsdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 16:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardfest

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Supersized, met desperados in de klauwen.

Wat is je volgende feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Evasion, daarna Intents Zondag.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intents

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Werkelijk geen idee, zal iets kleins zijn.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zondag, zaterdag namelijk Emporium :P

Wat is je mooiste festivalcamping ervaring?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ik iemand met een brandende fakkel zag lopen 's nachts op de camping van Decibel in 2015. We probeerden een gesprek met hem aan te knopen, maar er kwam geen zinnig woord meer uit. Later struikelde die kerel over de lijn van een tent ofzo, lag ie plat op z'n smoel in de bosjes. We hadden het niet meer :lol:

En jouwe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat het op de camping van The Qontinent was 3 of 4 jaar geleden. Random persoon had een dikke installatie geplaatst op een kar en zat daarmee rondjes te rijden op de camping (zondagnacht). Uptempo was het volgens mij. Stond een man of 100 achter die kar te lopen en te hakkuh. Ik heb gezellig een rondje meegelopen met m'n maten. Ik heb toen geloof ik ook nog een man in een koeienpak zien hangen aan een Herashek. Hij geraakte er net niet over.

Leuke vraag dus ik stel 'm nog eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 15:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Nog nooit op een festivalcamping geweest maar wel een normale camping dus toen ik met mijn ouders op de camping in italie zat in 2003 zaten we met wat kaarten te pesten en ik was aan de winnende hand maar toen ineens gooide mijn vader een joker op en toen mijn zus en toen moest ik heel veel kaarten pakken en toen was ik dus helemaal niet meer aan de winnende hand en toen heb ik ook verloren haha was geweldig wat heb ik gelachen zeg

Zelfde vraag


Geweldig verhaal :lol: 

Eeh, qua Defqon. Iemand die compleet van de keta was in een greppel zien donderen en zien spartelen als een vis. Verder nog wel wat dingen die alleen leuk zijn als grap onderling met je groep maar verder niet.

Qua vakanties, in slaap flikkeren in een weiland 5 meter naast de camping. Iemand van ons die een bosje dacht over te slaan door er over te springen om er achter te komen dat er geen grond maar water achter het bosje lag. Hele camping waus van de absinthe.

Zat dingen.

Die van jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 15:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ooit in een duister verleden zelf in een moddergreppel geflikkerd op Defqon, dat was op zondagnacht. Dus ik onder de douche gegaan en m'n laatste schone kleren aangedaan om nog even de 24/7 bar in te gaan. Loop ik letterlijk 1 seconde die tent in, krijg ik 6 miljard liter bier over me heen. Toen maar met die zeiknatte bierkleren doorgegaan tot maandagochtend, toen m'n spullen gepakt zwaar onderkoeld en na nog niet geslapen te hebben (tent heb ik maar laten staan) en in dezelfde ranzige kleren die tyfusbrug over dat tyfuseind gelopen naar die tyfusauto, na een weekend met in totaal denk ik zo'n 5 uur slaap. Dat moet wel de depressiefste ochtend uit m'n leven zijn geweest.

En ja op vakantie echt te veel dingen meegemaakt op de camping. Twee keer naar Renesse geweest, 1 keer met vrienden naar Bella Italia en nog 1 keer naar Lloret. In Lloret was ik toen nog met m'n moeder en een maat van me (was toen pas 14), en ik had snachts afgesproken met een meisje die een paar stacaravans verderop stond. Toen was ik midden in de nacht uit het raam geklommen, dacht m'n moeder dat er inbrekers waren geweest xd Campingbeveiligers alles had ze erbij gehaald. Koekoek.

Ja en Renesse kun je zelf wel invullen wat daar allemaal gebeurd.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
1 keer met vrienden naar Bella Italia.


Hahaha, ben ik ook meermaals geweest!

Zelfde vraag trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 16:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ooit in een duister verleden zelf in een moddergreppel geflikkerd op Defqon, dat was op zondagnacht. Dus ik onder de douche gegaan en m'n laatste schone kleren aangedaan om nog even de 24/7 bar in te gaan. Loop ik letterlijk 1 seconde die tent in, krijg ik 6 miljard liter bier over me heen. Toen maar met die zeiknatte bierkleren doorgegaan tot maandagochtend, toen m'n spullen gepakt zwaar onderkoeld en na nog niet geslapen te hebben (tent heb ik maar laten staan) en in dezelfde ranzige kleren die tyfusbrug over dat tyfuseind gelopen naar die tyfusauto, na een weekend met in totaal denk ik zo'n 5 uur slaap. Dat moet wel de depressiefste ochtend uit m'n leven zijn geweest.


Had ik ook. Doordat wij mongolen als buren hadden die de muziek zo hard hadden gezet dat aangrenzende campings er nog last van hadden, hebben wij geen oog dicht gedaan. Daarnaast moest ik mijn vriendin naar de bus brengen de volgende ochtend, afgeleverd en daarna ging het plenzen als een malle. Verzopen aangekomen op de camping, maar wezen douchen met mijn laatste handdoek. Daarna in zomerkleding over dat feest gegaan, waar het eigenlijk niet warm genoeg voor was, daar vervolgens ook een flinke plas water over gekregen doordat onze feesttent half instortte vanwege de wind en regen.

Vervolgens met elke longziekte die er was die avond weggegaan met maar een half uur slaap achter de rug.

Minste camping ervaring?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 16:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Moeilijk, twijfel tussen XQlusive B-Front, Hard Bass 2010 (eerste feestje), In Qontrol 2010, 10 Years of Q-Dance, Q-Base 2011 (eerste keer Q-Base) en Qlimax 2016 (eigenlijk alleen vanwege Project 1). Als ik er echt eentje MOEST kiezen ga ik denk ik voor XQ B-Front, vond dat zo perfect :loving:

Edit: Tomorrowland 2 keer was ook goud trouwens, maar daar heb ik amper hardstyle gehoord. Maar qua sfeer en belevenis was dat zeker wel het vetst.

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm hele lastige vraag wel. Ik denk toch wel Vroeger Was Alles Beter eigenlijk, alles klopte gewoon qua sfeer, gezelligheid en muzikaal gezien was het ook helemaal prima! Qlimax 2016 daar heeeel nipt achter.


Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 16:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eerste feest, Masters Of Hardcore 2008 denk ik. Hoogtepunt van hardcore toen, alleen maar dikke sets gehoord en eerste feest. Anders zal het denk ik Defqon 2015, Q-Base 2011, Club R_aw 2011, In Qontrol 2009 of XQlusive B-Front zijn.

Die van jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlimax 2016, alles klopte daar van de show tot aan de setjes. Eervolle vermelding voor Defqon 2016 weekend, toch wel de dikste editie waar ik heen ben geweest.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar komen meerdere feesten voor in aanmerking. Eerste feest heeft altijd wel iets speciaals. Maar denk dat het dan toch Q-Base 2016 wordt. Eerste keer Q-Base en de diversiteit aan stages + de locatie maakt dit tot een van de beste feesten van het jaar.

Welk festival kijk je elk jaar het meest naar uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 16:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Defqon, zonder twijfel. Meerdere dagen, veel bekenden, weekend, heerlijk :loving:



Ik hoor graag weer iets over de mooiste festivalcamping ervaring van de volgende die hierop reageert
Vorige  1 ... 764, 765, 766, 767, 768, 769, 770 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic