Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 756, 757, 758, 759, 760, 761, 762 ... 1304  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Ik zit er nog niet zo gek lang op en ben vaak niet heel slim in het antwoorden. Probeer zo hier en dan toch mijn best te doen om lekker veel aanwezig te zijn op het forum en op zoek te gaan naar nuttige antwoorden maar het komt nog niet echt uit zijn verf. Misschien is een forum toch niks voor mij.

Dit zou kunnen toch?


Reacties op je verhaal in het drugstopic vind ik nog best logisch, heeft weinig met het forum te maken denk ik :$

Denk je niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk het ook. Kijk het nog even aan en dan beslis ik wel.

Goed idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Denk het ook. Kijk het nog even aan en dan beslis ik wel.

Goed idee?


Moeje helemaal self wete kearl

Vinden jullie het foto onderschrift topic ook volledig niet-grappig??
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet al wie hem nu gaat winnen.

Moet er meer gereageerd worden daar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen als het grappig is, en wat dat betreft ben ik het wel eens met rickzel dat het meeste totaal niet grappig is :$

Nog plannen met pasen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas wordt het best kut weer, dus nee niks.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitgebreid brunchen met de familie en naar een verjaardag

Nog plannen die niet gerelateerd zijn aan Pasen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Helaas wordt het best kut weer, dus nee niks.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanwege Pasen op zaterdag voetballen ipv zondag. Dus waarschijnlijk zaterdag er maar een dolle stapavond van maken.

Hoeveel uur per week luister je ongeveer naar hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk 24 uur

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik denk 24 uur, zoiets zal het zijn

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Ik zit er nog niet zo gek lang op en ben vaak niet heel slim in het antwoorden. Probeer zo hier en dan toch mijn best te doen om lekker veel aanwezig te zijn op het forum en op zoek te gaan naar nuttige antwoorden maar het komt nog niet echt uit zijn verf. Misschien is een forum toch niks voor mij.


Ondanks dat ik aardig wat comments van je best irritant vind hoef je van mij niet te stoppen hoor. Je bedoeld het namelijk ook gewoon goed maar verwoord het misschien soms wat verkeerd. Tip van mijn kant is wel om misschien wat minder (onnodige) vragen om alles te stellen. Verder zal ik het gewoon nog even aankijken, als het je echt niet bevalt en niet je plek weet te vinden kun je nog altijd beslissen om ermee te kappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan het wel door gewoon energie van de muziek te krijgen. De laatste tijd vind ik feesten alleen een stuk leuker als ik iets gebruik. Je kan toch meer losgaan dan dat je het zonder doet. Komt ook door mijn slechte conditie xd

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik kan het wel door gewoon energie van de muziek te krijgen. De laatste tijd vind ik feesten alleen een stuk leuker als ik iets gebruik. Je kan toch meer losgaan dan dat je het zonder doet. Komt ook door mijn slechte conditie xd

Zelfde vraag


Ik heb tegenovergestelde, laatste jaren vind ik feesten juist een stuk leuker op alleen een paar biertjes

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker, met goede rust van te voren is het prima te doen. Kan misschien niet zo erg los als met hulpmiddelen. Spelen ook nog andere factoren mee, zoals de artiest die er staat, welke platen er worden gedraaid, de sfeer etc.

zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik drink gewoon bier, nooit geen drugs. Je maten en dikke platen houden je wel scherp en je moet maar volhouden tot t eind als je moe bent, simpel zat.

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toen ik voor het eerst naar feesten ging en in aanraking kwam met de wondere wereld van harddrugs was het ieder feest wel raak. Sinds 1,5 jaar ongeveer gebruik ik alleen op de 'grote' feesten zoals Defqon, Qlimax en Q-Base (3-4x per jaar) en voor de rest van het jaar drink ik wat biertjes op een feest en dan ben ik ook tevree. Je moet inderdaad wel wat meer aan energy management doen maar het is prima vol te houden.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik houd het juist beter en langer vol als ik niet gebruik. Ook ga ik echt 10x harder los met bier. Met drugs ben je toch veel meer met andere dingen bezig dan met ouwehoeren en losgaan.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik houd het juist beter en langer vol als ik niet gebruik. Ook ga ik echt 10x harder los met bier. Met drugs ben je toch veel meer met andere dingen bezig dan met ouwehoeren en losgaan. Vandaar dat ik ook maar 1x in een ruime tijd wat gebruik, dan gebruik ik meer om het leuke gevoel en beetje vaag te zijn te krijgen dan om meer energie te krijgen.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De keren dat ik heb gebruikt om het vol te kunnen houden, zijn op 1 hand te tellen. Het blijft voor mij altijd iets extra's wat ik alleen voor de mooiere feesten bewaar. Echt nodig heb ik het dus (vrijwel) nooit. Ik ben sowieso pas vrij laat begonnen met gebruiken (eerste 4 feestjaren helemaal niks). Het is niet erg eens een half uurtje te gaan zitten ff je rust te pakken, ipv maar gelijk naar de hulpmiddelen te grijpen.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde geldt voor mij wat betreft de eerste jaren zonder drugs, daarom vind ik het ook vrij simpel om feesten af te gaan zonder drugs. Zelfs met weinig bier. Met drugs op heb ik zelf het idee dat ik niet zo geniet van het feest, het leukste is om flink los te gaan en weten dat je dat doet met een voldaan gevoel achteraf. Met drugs heb ik dat veel minder, omdat het als een soort hulpmiddeltje zou kunnen voelen, al gebruik ik dat nooit als hulpmiddel, maar als extra dimensie te geven aan het feest.

Lekker onsamenhangend verhaal dit :lol:

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nodig heb ik het niet. Afgelopen anderhalf jaar wel gedaan, maar XTC gaf mij niet meer het gevoel waar ik op hoopte, en ben nu zwaar aan het twijfelen of ik nog wel eens iets ga doen qua drugs. Energy management is inderdaad heel belangrijk, en niet te veel alcohol drinken ook heb ik gemerkt op Qlimax en Masters xd En op Rebirth heb ik me vrijwel nuchter, zonder drugs en weinig alcohol want rijden meer dan prima vermaakt. Ook door de leuke setjes natuurlijk.

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 16:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hou het wel vol zonder hulpmiddelen (heb 2 keer gebobt in m'n leven :P ), maar neem liever wel gewoon wat. Sowieso kom ik er veel sneller en fijner in en ook lichamelijk houd ik het makkelijk vol dan. Ik heb enorme last van m'n rug altijd en zonder hulpmiddelen trek ik het niet goed tot het einde. Overigens vond ik het niet kunnen drinken met dat bobben erger dan het niet kunnen gebruiken, man wat word ik die frisdrank of water snel zat. Mis dan echt een lekker biertje.

Jij dan? Als je moest kiezen tussen bier en drugs op een feest (als je tenminste wel eens gebruikt, anders geen antwoord geven godverdomme)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drugs, te veel bier en zeker als het om hardstyle feesten gaat vind ik zo kut, zware benen, motoriek van een vrachtwagen tijdens het dansen, nee dan liever drugs.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hangt helemaal van het feest af zoals Norther66 ook een beetje zegt. Ga de laatste tijd veel vaker op alleen bier. Op Defqon, Decibel, Dominator et cetera gebruik ik wel gewoon.

Welke kleur Dopper heb jij?
Vorige  1 ... 756, 757, 758, 759, 760, 761, 762 ... 1304  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic