Svbtwee wrote:Norther66 wrote:[+_+] wrote:Qapital
Remember of Qapital?
Active topics in Off-Topic
Moderators
MeneerEend wrote:Remember
Remember of Kheb 't al?
Ik onthoud wel dat jij het al hebt
Grappigste woordgrapje?

Hier moest ik wel om lachen van de week.
Ik gebruik sinds kort Telegram, kennen jullie dat ook als alternatief voor Whatsapp?
Ik ken het wel, maar gebruik het niet. Want iedereen gebruikt toch Whatsapp, dus overstappen kost zo veel moeite 
Ja toch?
Ja toch?
En het neemt te veel ruimte in op mijn phone
Wie gaat er winnen: Ajax of Feyenoord?!
Wie gaat er winnen: Ajax of Feyenoord?!
Ja
Heb jij ook nog een harde piemel van het spel van Ajax?
Niet gekeken
Ben jij ook zo snotverkouden?
Ben jij ook zo snotverkouden?
Ja. Echt een leuke pot, helaas hadden ze 4/5-0 moeten winnen.Pommer wrote:Ja
Ga jij naar Rebirth?
Nee
Lag jij knoepertje zat op bed terwijl je eik Remember had moeten zijn?
Lag jij knoepertje zat op bed terwijl je eik Remember had moeten zijn?
Ik hou niet van de zon na een nacht feest. Doe mij maar lekker uitbrakken in bed.
Welke dj's is in jou lijstje van favo dj's de laatste tijd het hartst gezakt?
Welke dj's is in jou lijstje van favo dj's de laatste tijd het hartst gezakt?
Nee, er te veel over nadenken is niet goed voor mijn hardSpanning Tree wrote:Geen idee, weet jij wat svb bedoelt?
Snap jij t?
Nee ik weet niet wat hartst is
Welke dj staat nog op je bucketlist om ooit live te zien?
Welke dj staat nog op je bucketlist om ooit live te zien?
Heb qua hardstyle sowieso alles wel meegemaakt en ook qua EDM veel grote wel door o.a. Tomorrowland en Mysteryland, dus als ik alleen kan kiezen voor 1 die ik nog niet meegemaakt heb lijken Jack Ü en Porter Robinson me wel gaaf.
Zelfde vraag
Zelfde vraag
Porter Robinson en Madeon van mn lijst kunnen afschrijven. Maar Knife Party, Axwell (of Axwell ^ Ingrosso), Steve Angelo, Third Party, Arty, Matisse & Sadko en Zedd qua EDM zou ik nog graag zien. En als het nog kon Swedish House Mafia.Pommer wrote:Heb qua hardstyle sowieso alles wel meegemaakt en ook qua EDM veel grote wel door o.a. Tomorrowland en Mysteryland, dus als ik alleen kan kiezen voor 1 die ik nog niet meegemaakt heb lijken Jack Ü en Porter Robinson me wel gaaf.
Zelfde vraag
Denk dat de grootste wel Breaking Benjamin is, helaas gemist vorig jaar. Qua HS Donkey Rollers met hun echte oude platen of Vazard/The R3bels. Deze allemaal een beetje halfbakken ooit gezien. Dus qua nooit gezien zal het een The Machine classics zijn of DJ D.
Jij?
Zijn er nog wel aardig wat: Excision, Major Lazor, Real El Canario en Bro Safari, Carnage, Zedd en kan nog wel even door gaan.Pommer wrote:Heb qua hardstyle sowieso alles wel meegemaakt en ook qua EDM veel grote wel door o.a. Tomorrowland en Mysteryland, dus als ik alleen kan kiezen voor 1 die ik nog niet meegemaakt heb lijken Jack Ü en Porter Robinson me wel gaaf.
Zelfde vraag
Zelfde vraag
Embrionyc, Aphex Twin, I Hate Models, Digital Abuse (natuurlijk gezien op EoD, maar wil ze graag een tweede kans geven omdat ze het nogal verneukten), Geck-O, PetDUO, Fernanda Martins (schranz) schieten me zo gauw even te binnen!
Zelfde vraag.
Zelfde vraag.
Moet nog heel wat spoontech dj's live zien maar dit komt op Fatality wel goed . Voor de rest ben ik niet echt fan van individuele dj's buiten de hardstyle.
Heb je ook tentamens?
Heb je ook tentamens?
Al een tijdje afgestudeerd.RoyAPO wrote:Moet nog heel wat spoontech dj's live zien maar dit komt op Fatality wel goed . Voor de rest ben ik niet echt fan van individuele dj's buiten de hardstyle.
Heb je ook tentamens?
Hoeveel uur per week werk je?
Tussen de 25 en 35 uur.
Jij dan?
Jij dan?