Daar heb ik nou echt geen verstand van.
Jij wel?
Jij wel?
Vorig jaar the Machine classic set op Dreamfields, dat was echt wel een hoogtepuntje hoor!Unknown wrote:The Machine idd, wel de oude The Machine.
Tattoo of piercing bij vrouwen?
Afgesproken met m'n broertje om roadtrip over de westkust van Amerika te gaan doen in een dikke bak als we beide klaar zijn met de opleiding en een beetje geld hebbenUnknown wrote:Australië en ik kies stiekem nog een land: IJsland.
Welk(e) land(en) wil jij nog ooit bezoeken?
De verloren stad van de Inca's.klapstoel wrote:Japan lijkt me ook erg tof! Zoals Unknown aangaf: IJsland lijkt me ook tof.
Welke buitenlandse stad wil jij graag eens bezoeken?
Waar blijft je vraag?Nuracore wrote:Ik kan me heel goed vinden in Rickert. Gewoon een mustang huren en langs de westkust gaan cruisen in de US.
LA tot aan Seattle en misschien binnen lands nog ff Vegas of Salt Lake City pakken
De vraag was voor 1 stad volgens mijNuracore wrote:Ik kan me heel goed vinden in Rickert. Gewoon een mustang huren en langs de westkust gaan cruisen in de US.
LA tot aan Seattle en misschien binnen lands nog ff Vegas of Salt Lake City pakken
Ben ik vergeten jaZamble wrote:Waar blijft je vraag?Nuracore wrote:Ik kan me heel goed vinden in Rickert. Gewoon een mustang huren en langs de westkust gaan cruisen in de US.
Ergens anders dan EuropaPommer wrote:De vraag was voor 1 stad volgens mijNuracore wrote:Ik kan me heel goed vinden in Rickert. Gewoon een mustang huren en langs de westkust gaan cruisen in de US.
LA tot aan Seattle en misschien binnen lands nog ff Vegas of Salt Lake City pakkenDoor Amerika reizen is ook nog altijd mijn grootste droom, niet alleen de westkust trouwens, het zuiden lijkt me ook echt gaaf. CD'tje van de Eagles aan, verstand op 0 en gewoon gaan waar je wil
![]()
Als heel Europa onder water kwam te liggen, waar zou je dan het liefst gaan wonen?