Zo hemels dat je een vraag overslaat.
Nee geen drugs voor mij.
Wie wel?
Nee geen drugs voor mij.
Wie wel?
Weekendje naar mn ouders sinds maanden.wrote:Even kijken hoe de avond valt.
Dit weekend nog grote plannen?
Niet officieel maar, ja same.wrote:Jazeker, samen met vriendin
Jij ?
Hoe zou ik dat moeten zoeken?wrote:PC! Maar als ik moest kiezen PS4
Beste track die dezelfde releasedatum heeft als jouw verjaardag?
Even terug gezocht op hardstyle-releases.comwrote:PC! Maar als ik moest kiezen PS4
Nope, ooit eens mn vinger dr bijna af door een knakworstblikje (jaja), dat is het enige eigenlijk.wrote:Even terug gezocht op hardstyle-releases.comwrote:PC! Maar als ik moest kiezen PS4
Vorig jaar Die Slowly en Another world van Refuzion & Noiseshock.![]()
Nee gelukkig niet, ook nooit iets gebroken.
Jullie al eens iets gebroken?
Ik was 9 oid, dus ja janken als een malle, dikke miet dat ik was.wrote:Ja, soort gelijk geval maar dan met een Pizza, bevoren ananas en een scherp mes![]()
Pijnlijk wel?
Hahaha, dat laatste sowieso.wrote:ik was 17, niet zo zeer janken, maar wel paniek. Dacht namelijk handig te zijn door de vinger onder de kraan te houden. De hele keuken was binnen de kortste keren rood en het rook een paar dagen naar ijzer![]()
Vrouw aan de muur hangen en met de zweep slaan of zweep aan de muur hangen en vrouw er tegen slaan?
Dat eerste sowies.....wacht even... I see what you did therewrote:Hahaha, dat laatste sowieso.wrote:ik was 17, niet zo zeer janken, maar wel paniek. Dacht namelijk handig te zijn door de vinger onder de kraan te houden. De hele keuken was binnen de kortste keren rood en het rook een paar dagen naar ijzer![]()
Vrouw aan de muur hangen en met de zweep slaan of zweep aan de muur hangen en vrouw er tegen slaan?
Beter een klomp in je gat dan een gat in je klomp?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, mijn moeder is altijd blij als ik thuis kom als het nog donker is. Als het al licht wordt wil ook nog wel eens voorkomen.wrote:Nee, ben goed gehumeurd.
Mam zei straks nog dat je voor het donker thuis moest zijn, had je dat meegekregen?