Hek toch net gezegd jong, maar Superbowl? Ik snap nog steeds niet wat er zo interessant is aan American Football. Het is de saaiere versie van Rugby.
Vind je niet?
Vind je niet?
Komt meer tactiek bij kijken dan je denkt. Overigens is het een stuk harder als rugby. Als je niet snapt wat ieder zijn taak is in het veld is het lastig om het te volgen. Sws op tv is het lastig.wrote:Hek toch net gezegd jong, maar Superbowl? Ik snap nog steeds niet wat er zo interessant is aan American Football. Het is de saaiere versie van Rugby.
Vind je niet?
Me benen, verschrikkelijk veel lengte verschil waardoor alles vergroeit is.wrote:Ik heb geen flauw idee.
Als je één ding aan je lichaam mocht veranderen, wat zou het zijn?
In mei graskaaswrote:Bolletjes met kaas en ham![]()
Lekkerste broodbeleg?
Heb beiden gekeken en een ding is dat Rugby sowieso wel harder is. Als American Footballer zit je vol in de bescherming. Rugby niet.wrote:Komt meer tactiek bij kijken dan je denkt. Overigens is het een stuk harder als rugby. Als je niet snapt wat ieder zijn taak is in het veld is het lastig om het te volgen. Sws op tv is het lastig.wrote:Hek toch net gezegd jong, maar Superbowl? Ik snap nog steeds niet wat er zo interessant is aan American Football. Het is de saaiere versie van Rugby.
Vind je niet?
wrote:Heb beiden gekeken en een ding is dat Rugby sowieso wel harder is. Als American Footballer zit je vol in de bescherming. Rugby niet.wrote:Komt meer tactiek bij kijken dan je denkt. Overigens is het een stuk harder als rugby. Als je niet snapt wat ieder zijn taak is in het veld is het lastig om het te volgen. Sws op tv is het lastig.wrote:Hek toch net gezegd jong, maar Superbowl? Ik snap nog steeds niet wat er zo interessant is aan American Football. Het is de saaiere versie van Rugby.
Vind je niet?
En @ Hierboven ligt er aan welk goed doel
Wat is een goed doel?
Heb zelf AF gespeeld en dat is wel degelijk harder af rugby. Reden van bescherming is niet voor niks.wrote:Heb beiden gekeken en een ding is dat Rugby sowieso wel harder is. Als American Footballer zit je vol in de bescherming. Rugby niet.
Als dat een goed doel is.wrote:Die van de tegenstander is het goede doel.
Eigen doel moet je niet doen toch?
En waarom zouden Rugbyers dat niet nodig hebben dan? Gezien hun ook gewoon van tijd tot tijd vertrapt, geplet e.d. worden.wrote: Heb zelf AF gespeeld en dat is wel degelijk harder af rugby. Reden van bescherming is niet voor niks.
Als de bal in handen komt van een speler mag je pas fysiek contact hebben. Als de bal bij AF gesnapt word mag iedereen contact hebben. Ik ben van mening dat je dan veel tactischer moet spelen dan bij rugby op het moment dat de bal gepasst word. Overigens word de bal achteruit gespeeld ipv van vooruit en moet je het van werkers hebben die door de verdedig heen dringen terwijl je met AF snel en behendig moet zijn om richting de end zone te lopen (Mits je natuurlijk een mindere Quarterback hebt die de pass niet kan geven). De Offensive line kan ook ruimte maken voor een running play maar dan moeten de wide recievers de backs/safety's bezig houden anders pak je maar een aantal yards.wrote:En waarom zouden Rugbyers dat niet nodig hebben dan? Gezien hun ook gewoon van tijd tot tijd vertrapt, geplet e.d. worden.wrote: Heb zelf AF gespeeld en dat is wel degelijk harder af rugby. Reden van bescherming is niet voor niks.
En Rugby is daarbij ook veel tactischer dan je denkt, niet simpelweg wie sterk genoeg is en hard genoeg rent.
Beide wel goed te doen.wrote:OT GRAAG, BOOOOOOOOOB????
ot: lust beiden, gated kicks zijn wel fijn
zelfde