Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slakken :loving:

Voetbal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hou je van slakken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Slakken :loving:

Voetbal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 08:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja natuurlijk

Hoe is jou dag vandaag ingedeeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 08:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Stage, middageten, stage, avondeten, slapen, optreden, computeren, slapen.... En weer opnieuw :lol:

en van jou
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stage, middageten (FRIETDAG!!), denk CoD (Omdat we geen 4 man voor klaverjassen hebben vandaag), stage, naar huis, eten, buren pesten met de muziek, misschien nog even weg, douchen, slapen

Welke beer is het meest vetjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 09:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hertog Jan, maar zo op zijn tijd is het echt lekker om een special biertje te nemen wat sterker en ook met wat meer smaak.

Als je kon vliegen waar zou je dan heen gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het dak van m'n huis

Heb je gezien dat ik zei 'Beer' en niet 'Bier'? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 09:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is het zelfde ;), jij bent nog niet zo goed is 100% nederlandse zinnen typen dus zit af en toe engels woordje tussen.

Als je nu iemand zou moeten neer halen die ooit beroemd, bekend of geleefd heeft wie zou dat dan zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij, omdat je zegt dat ik niet 100% nederlands speak :cry:

Zwartste dag van je leven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 12:56 
 
Hardtraxx Elite

Hmm ik gebruik dat word liever niet haha, iig familielid kreeg te horen dat ze een erge ziekte had :P

Ben je in een relatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 12:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nope, nog steeds geen geschikte vrouw gevonden :lol: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:


Hoeveel 'hardstyle' feesten heb je bezocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nope, nog steeds geen geschikte vrouw gevonden :lol: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:


Hoeveel 'hardstyle' feesten heb je bezocht


85 ofzo xD

cola of sinas
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fanta.

Hoeveel dagen oud ben jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Fanta.

Hoeveel dagen oud ben jij?


24 x 365 + 7 + 55 =

en jij? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Chukkels schreef:
Fanta.

Hoeveel dagen oud ben jij?


20 x 365 + 7 + 55 =

en jij? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

7134

Wat eten we vandaag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 13:16 
 
Hardtraxx Elite

kip tandori :drool:

Ben jij een haatpiraat? :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee :P

Hoezo denk je zo over mij? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 13:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haatpiraat is held :worship: :worship: :worship:


sjobie schreef:

Hoezo denk je zo over Sjobie? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat hij geen Sjooby-snacks op heeft vandaag..

Hoevaak bezoek je HT op een dag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 13:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Te vaak :')

En jij ? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meerdere malen per dag.

Wist je dat jij verantwoordelijk bent voor het sluiten van dit topic als je hieronder antwoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 13:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nice, slaap ik tenminste goed :cool:

Is het al bijna weeekeend
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jep.

Houd je van weekend?
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic