Het album
wat vind je beter, een goeie kick of een goeie lead/synth?
wat vind je beter, een goeie kick of een goeie lead/synth?
wrote:D66 omdat die als enige een beetje uitlegt, wat, waarom, hoe en wanneer ze iets willen doen. Komt op mij over als de enige partij met een plan die niet een of ander extreme kant in de kaart speelt.
wrote:Wat jij?
Joh. Met zulke uitspraken is het maar goed dat je niet stemt. Geld is de onderliggende factor waarop alle politieke beslissingen worden gemaakt, welke daar het beste uitkomen stem je op. Zo werkt het.wrote:Ik ga niet stemmen. Alles in dit land draait toch maar op één ding en dat is geld.
Toch?
Geld staat altijd boven de mensen en dat zou imo omgedraaid moeten zijn. Mensen op plek 1 en geld op plek 2. Ik weet dat dit niet meer mogelijk is maar dit komt ook allemaal dankzij de mens en de politiek zelf. Geld is het slechtste idee wat de mens ooit bedacht heeft . Geld heeft de hele wereld op zeep geholpen. Alle problematiek op de wereld komt door geld. Het draait om helemaal niks anders meer dan die stomme papiertjes in je portefeuille. Als mens zijnde zijn we gewoon achterlijk bezig. In plaats van voor je mede mens te zorgen geven we alleen nog maar om een stuk papier.wrote:Joh. Met zulke uitspraken is het maar goed dat je niet stemt. Geld is de onderliggende factor waarop alle politieke beslissingen worden gemaakt, welke daar het beste uitkomen stem je op. Zo werkt het.wrote:Ik ga niet stemmen. Alles in dit land draait toch maar op één ding en dat is geld.
Toch?
Dat is waar jawrote:Enigszins eens met dat geld veel heeft gesloopt en aan het slopen is inderdaad. Met als grootste voorbeeld Trump zijn beleid tegenover het broeikaseffect.
Maar probeer maar eens een concept van handel en geld te vinden waar dit niet misbruikt kan worden. Veel genialere filosofen hebben hier al langer over nagedacht en niks kunnen vinden wat niet corrupt is of misbruikt kan worden.
Niet mee eens want dan zou ik ergens op stemmen waar ik in de fundering al niet achter sta en dat doe ik gewoon niet.wrote:Als je vindt dat er meer aan mensen gedacht moet worden zou je juist links moeten stemmen, omdat hun daar meer voor staan.
Maar je leeft nou eenmaal in deze wereld die zo werkt en je gaat dat niet veranderen. Daarom stem je op degene die jou met hun geld en plannen het meest voordeel biedt.
En verder wel enigszins eens met Mares, als je weigert te stemmen moet je ook niet klagen.
Eens?