sws, heb gehoord dat hij Het deed pijn gaat draaien
Wat is jouw favoriete Noisekick plaat?
Wat is jouw favoriete Noisekick plaat?
Peer,wrote:Kan niet kiezen tussen Kut aap/Eigen volk eerst.
Banaan of appel?
trend = hipster ???????????????wrote:Alle hipsterkleding
Hipsterkleding duswrote:Ronde zonnebrillen, veel te lange shirts met gaten er in, hoog water, broeken waar bij de knieën de stof er uit is. Kan niet kiezen tussen deze schandes.
Terwijl je daar een X aantal euro's voor neer moet leggen en waarschijnlijk niet kunnen beseffen dat een oude broek en een schaar het zelfde effect geven.wrote:Hipsterkleding duswrote:Ronde zonnebrillen, veel te lange shirts met gaten er in, hoog water, broeken waar bij de knieën de stof er uit is. Kan niet kiezen tussen deze schandes.
Althans dit bedoelde ik er ongeveer mee. Het allerergste zijn nog die kapotte spijkerbroeken die tot aan je enkels komen met overal gaten erin, godverdomme wat intens kut en lelijk.
ik heb zon broek, please accept me who i am as a person xwrote:Terwijl je daar een X aantal euro's voor neer moet leggen en waarschijnlijk niet kunnen beseffen dat een oude broek en een schaar het zelfde effect geven.wrote:Hipsterkleding duswrote:Ronde zonnebrillen, veel te lange shirts met gaten er in, hoog water, broeken waar bij de knieën de stof er uit is. Kan niet kiezen tussen deze schandes.
Althans dit bedoelde ik er ongeveer mee. Het allerergste zijn nog die kapotte spijkerbroeken die tot aan je enkels komen met overal gaten erin, godverdomme wat intens kut en lelijk.