Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 644, 645, 646, 647, 648, 649, 650 ... 1377  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 22:50 

Hardtraxxer

Best lekker, mits niet van die zoete goedkope kut troep.

Appelsap of sinaasappelsap?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 23:10 

Bierkoning

Als er geen vruchtvlees in zit sinaasappelsap, vind dat zo smerig altijd. Appelsap drink ik eigenlijk maar heeeel af en toe, maar vind het dan wel lekker.

Vind jij het ook onbegrijpelijk dat sommige mensen chocomel lekkerder vinden dan fristi en dat deze mensen verbannen moeten worden uit de maatschappij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 23:16 

Hardtraxx Veteran

Ja. Fristi is goddelijk.

Ben je het daar mee eens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 08:51 

Hardtraxx Elite

Ik drink vaker chocomel als fristi :$ Maar Fristi is wel goddelijk inderdaad

beste feestje van 2016? of moet die nog komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 08:59 

Hardtraxxer

X-Qlusive B-Front :loving:

Dezelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 11:14 

Hardtraxx Veteran

Muzikaal gezien Theracords Classics, totaal beleving De Tijdmachine in het Klokgebouw.

Zelfde vraag want ik heb geen zin om een nieuwe te verzinnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 11:21 

Hardtraxx Veteran

Rebellious, omdat eerste keer pilske vatte met indy :beer:

Wanneer heb je voor het laatst met je moeder gebeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 11:31 

Hardtraxxer

Gewoon even voor je opgezocht, dat was 11 september om 19:01 uur. Goede vraag :thumbup:

Wanneer was de laatste keer dat je gekotst hebt vanwege de drank? (korte toelichting wordt gewaardeerd).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 12:37 

Hardtraxx Elite

Na een nachtje doorhalen en de q base stream luisteren vorig jaar,dag erna de intercity ondergekotst .

Ben jij wel eens out gegaan na drank gebruik ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 12:43 

Hardtraxx Veteran

Nee gelukkig nooit

Waar verspil je het meeste tijd aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 13:58 

Hardtraxx Veteran

Ademen.

Heb je gisteravond The Walking Dead gekeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 14:37 

Hardtraxxer

Nee, wil de serie wel verder kijken, maar eerst staan er andere series op mijn verlanglijstje.

Beste serie die je gezien hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 16:10 

Hardtraxxer

Ik denk dan toch wel White Collar, maar iedereen hoort ook Blue Mountain State gezien te hebben.

Jouwe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 16:19 

Hardtraxx Veteran

Blue Mountain State is briljant :lol: Prison Break hoort ook wel in het rijtje beste series ooit.

Wat is het mooiste verhaal wat hier op Hardtraxx staat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 16:21 

Hardtraxx Veteran

Zonder twijfel deze:

BuzzLightyear schreef:
Op nachtfeesten schijt ik eigenlijk nooit, maar op Defqon dit jaar heb ik wel een aantal flinke bolussen gedraaid. De meest memorabele was toch wel die van zaterdag. Ik werd die ochtend relatief vroeg wakker na een mooie preparty en ik voelde hem al bijna tegen het textiel van mijn boxer aandrukken: een forse bruine splinter. Met een boek in de linkerhand en een pleerol in de rechter, liep ik richting het latrine om een royaal offer aan de rioolgoden te doen. De zetel was brandschoon, wat een dik pluspunt was. Het persen ging moeizaam, tot het moment dat ik een diepe plons hoorde, gevolgd door iets dat op een Chinese honderdduizendklapper leek en ongeveer net zo toxisch als Zyklon B rook. Het was alsof ik uit mijn aarsgat aan het kotsen was. Man, man, man, wat een ellende, zowel de odeur als het geluid. De licht aangedikte rectale jus spetterde en knetterde overal in de pot. Ik weet niet of een van jullie ooit in een vulkanisch gebied is geweest, maar qua zwaveldampen is dat niks vergeleken bij wat ik daar heb doorstaan. Een ruim kwartier later kon ik m’n gat eindelijk van de porseleinen troon heisen. De zure, zware, radioactieve gassen die mijn longen bij elke ademteug vulden, deden me twijfelen of ik niet ongelooflijk hard aan het rotten was vanbinnen. Het maakte me bijna misselijk, maar opluchten dat het deed! En om het af te maken: het was een no wiper. Ik kan me de klaagzang van alle slachtoffers al helemaal voorstellen.
:loving:

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 14:15 

Hardtraxx Addict

Misschien niet de allermooiste maar ik vond dit wel een goed verhaal.
ExoBassTix schreef:
Voordat ik een brony was geworden, dacht ik net als jullie (in ieder geval, daar lijkt het op), My Little Pony is een show voor kleine meisjes, hoe zou ik dat ooit leuk kunnen vinden. Het gebruikelijke. Bij de reclames deed ik ook soms voor de grap tegen mijn broertje zeggen dat we de volgende dag maar weer eens naar de Intertoys moesten gaan. Heh.
Het was bij toeval dat ik dit filmpje tegenkwam in de related videos ooit, en er voor de grap naar keek.

Twee uur later was ik er nog steeds naar aan het kijken. Het voelde wel vreemd, redelijk schaamtelijk, maar dat hield me niet tegen om de dag daarop (had geen tijd meer die dag) de eerste 2 seizoenen van de serie te downloaden (aangezien seizoen 3 net begonnen was rond die tijd). Ik had ze geconverteerd zodat ze konden spelen op mijn PSP, en heb sindsdien elke avond een paar afleveringen gekeken. Ondertussen is seizoen 3 ook afgelopen, en heb ik die ook afgekeken, en hetzelfde zo met de film die recent uit is gekomen, waarin de pony in de hoofdrol door een portaal gaat waardoor ze naar de mensenwereld wordt gebracht (een film van ups en downs, gedeeltelijk zeer leuk/vermakelijk, gedeeltelijk vreselijk).

Maar hetgene dat het zo leuk maakt ... Ik denk niet dat er een brony is die je een serieus antwoord kan geven...
We weten het niet ¯\_(ツ)_/¯
Het enige wat ik kan zeggen is dat we een zwak voor schattigheid hebben (zelfs al betekent dat niet dat de serie 100% schattigheid is, de fandom (die 90% vol zit met bullshit en autisten) heeft ook wat bloederige stuff (denk aan fanfiction, fan-artwork, etc), sowieso ook van alles en nog wat met MLP als hoofdelement).

Anyways, 99% van de bronies is brony geworden door 'gewoon' te kijken, of het nou door toeval is, of door vrijwillig die eerste aflevering op te zoeken, of door gedwongen te worden door een vriend. Zo begint het 99% van de gevallen.

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 16:10 

Hardtraxx Veteran

poephark schreef:
Samen met Rick B naar deze mooie editie van Hard Bass geweest! Geluid was echt top evenals de stage. Ook viel de drukte best mee :). Team Red voor mij de set van de avond, gewoon heerlijk! G4H en 3 The Hard Way tegenvaller. Verder:

hihiplaatjegroot

Afbeelding

Dit is leuk dus zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 19:51 

Bierkoning

Dit was wel leuk:
En-er-gy schreef:
Iris93 schreef:
Omg stelletje gevoelloze zakken hier.
Ik heb geen eigen paard ten 1e.
Ik rij geen paard in bed.
Heb niks met daniël.
Ga al helemaal niet met jan en alleman t bed of de hooischuur in.
En er blijft nog steeds maar 1 iemand die aan mijn achterste mag komen.

idd. niemand kan respect tonen voor vrouwen en gevoelens. altijd maar neuken en aanrecht is het recht van vrouwen. -.-

niemand kan met liefde omgaan. liefde en gevoelens moet je kunnen uiten. je moet je beschermd voelen. wanneer dat niet is zit er vaak maar een ding aan: one-night-stand en ochtends de morning-after pil slikken etc.

laat vrouwen in hun waarde dan zal je geaccepteerd worden zoals je bent.
en vrouwen zullen komen. niet spoedig wel op langere termijn.

De gloriejaren van de grote biscuit.

Zal biscuit inmiddels een vriendin hebben, of is zijn paard het enige wezen dat hem liefde geeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 19:57 

Hardtraxx Veteran

Nee de barkrukken houdt ie ook nog wel van heb ik vernomen.

Zou die ook van jongens houden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 09:43 

Hardtraxx Elite

Alleen onder de 18

Wat vind jij nou van biscuit zijn statement?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 11:42 

Hardtraxxer

Ik ben altijd met die jongen eens geweest, nu dus ook weer.

Mis jij biscuit ook heel erg op Hardtraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 11:51 

Hardtraxx Veteran

Geen idee

Wie is biscuit en wat is er zo bijzonder aan hem? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2016 11:08 

Hardtraxx Addict

Ik maak hier uit op dat u geen fan bent van een beetje sm?

Nou maar weer even een normale vraag voor de verandering. Wat het volgende feest waar je heen gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2016 11:57 

Hardtraxxer

Volbeat, 14 november in Brussel :cool:

Dezelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2016 13:32 

Hardtraxx Veteran

Ctrl.Alt.Delete.

Ga je ook?
Vorige  1 ... 644, 645, 646, 647, 648, 649, 650 ... 1377  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic