jezus lekker autistisch nothern en sonnebloem met dat gejank om vragen. Mag toch wel tussendoor een beetje info geven? maargoed. Hierooooooo

Ik zal het even wat toelichten zodat jullie allemaal kunnen zien wat voor stoere multigenrerele boy ik ben aangezien dat superhip is. En ik heb best wel veel koffie op en zit een beetje in die rush en ben enthousiast want HET WORDT EEN MOOIE MAAND HAHAHAHA
SAC - Fissa's in Paradigm zijn altijd goed. Verkozen tot beste underground club van BeNeLux en niet zonder reden. Super industriële vibez met tering goed geluid in een oude loods. Die gasten boeken zomaar random op een zondag Blawan & Pariah in (superhard techno geweld. ZOEK ZE OP). Ramon038 komt langs en krijgt zijn techno ontmaagding. Waar kan dat beter dan in paradigm met deze twee superbazen van dj's.
De school - Hier komen ook Blawan & Pariah draaien, maar dan als de liveact Karenn. Interessant artikeltje hoe die gasten performen: (even serieus kijk eens naar de foto's hoeveel gear die gasten naar optredens nemen ze maken gewoon helemaal live compleet nieuwe muziek niet normaal)
http://www.residentadvisor.net/feature.aspx?2074 Karenn zijn gewoon bazen. Klaar. Alleen wel ver weg. Helemaal in amsterdam. Daarom optie
TFC - Tja, moet er maar een keer aan geloven he. Thera & Geck-o therabyte/theracords classics set. Geen verdere info nodig lijkt me.
Noisia invites - Hoe kan ik nou als DnB liefhebber die toevallig op 30 minuten van de stad woont waar deze gasten vandaan komen nou NIET bezoeken? Groningen Represent. Noisia is mega baas.
PoE - Joris Voorn in Paradigm, wel de avond voor kingsland. Daarom optie.
Kingsland - Eerste house fissa met onder andere HHZ, sam feldt, ach zoek de lineup maar op. Daarnaast als toetje nog even treinen met Joran van Pol. Egbert live ook leuk.
Zelfde vraag.