Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 607, 608, 609, 610, 611, 612, 613 ... 1377  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 apr 2016 14:01 

Hardtraxxer

100% mee eens, P&D zijn nog steeds ondergewaardeerd al zijn ze een stuk bekender geworden door Just A Memory.

Welk feestje dat op je planning staat heb je het meeste zin in?
Bericht Geplaatst op 06 apr 2016 14:08 

Hardtraxx Veteran

FIFO schreef:
100% mee eens, P&D zijn nog steeds ondergewaardeerd al zijn ze een stuk bekender geworden door Just A Memory.

Welk feestje dat op je planning staat heb je het meeste zin in?

defqon jubileum :D

ga jij stemmen vandaag (als je dat mag tenminste) :P
Bericht Geplaatst op 06 apr 2016 14:29 

Hardtraxx Veteran

Ja

Wat stem jij?
Bericht Geplaatst op 06 apr 2016 14:43 

Hardtraxxer

Tegen.
Oekraïne moet eerst minder corrupt worden voor ze mijn 'voor'stem krijgen. De corruptie die daar nu heerst zorgt ervoor dat de hulpbehoevenden dat blijven en de rijken nog rijker worden, terwijl onze steun dit gat juist kleiner zou moeten maken.

Wat stem jij en waarom?
Bericht Geplaatst op 06 apr 2016 15:02 

Hardtraxx Veteran

Ik stem niet, in de hoop dat de kiesdrempel niet gehaald wordt. Ik verwacht niet dat de gemiddelde nederlander dit verdrag voldoende snapt (ikzelf ook niet), en daarom nooit een goede mening kan vormen waarom voor of tegen. Maar als ik wel zou stemmen, zou ik neigen naar voor.

En jij?
Bericht Geplaatst op 06 apr 2016 15:23 

Hardtraxx Veteran

Nee, oekraine is nog een te grote zooi imo. Ook de situatie met de russische separatisten: een beetje dubbel bij mij. Ene kant, je laat je land toch niet afpakken door een stel opgefokte kutrebellen? Andere kant, rusland is een grootmacht. Snap ook niet dat rusland die mongolen gewoon kon steunen zonder degelijke consequenties.

Is ook allemaal een politiek spelletje weet ik wel..

Hoe kijk jij aan tegen de situatie in oekraine?
Bericht Geplaatst op 06 apr 2016 16:26 

Hardtraxxer

Geen zin om me erin te verdiepen, verwacht niet dat de kiesdrempel wordt gehaald.

Welke Spaanse gerechten muv paella zou je me aanraden?
Bericht Geplaatst op 06 apr 2016 19:47 

Hardtraxxer

Aardappeltortilla met chorizo ^^

Lievelings tv-programma?
Bericht Geplaatst op 06 apr 2016 20:54 

Hardtraxx Veteran

Als ik tv kijk zijn het 99 v/d 100 keer voetbalwedstrijden. Dus iets in die richting.

Welke Qlimax anthem is in jouw ogen het beste anthem en waarom?
Bericht Geplaatst op 06 apr 2016 22:11 

Hardtraxxer

Hhz power of music
Zelfde vraag
Bericht Geplaatst op 06 apr 2016 22:20 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Prefix & Density. Hun 'nieuwe' stijltje (Contrast, Just A Memory) ligt me gewoon ontzettend en ik zou graag eens een album in zo'n stijltje zien, aangevuld met tracks in het stijltje Soundwaves, Never Come Close zou ronduit perfect zijn :D

Eens?

Ze komen toch ook met een album, dacht ik? Of heb ik me dit zelf maar wijs gemaakt. Ze zeiden al dat ze genoeg nieuw materiaal hadden voor een album en las ook onder een post van PN over zijn remix van NCC " I'd really like to show and release the track but I can't because it's due for something Prefix & Density are working on right now"
Bericht Geplaatst op 06 apr 2016 22:45 

Hardtraxx Veteran

klopt ja. Zie krantenartikel op hun facebook. Er komt een album ;)
Bericht Geplaatst op 07 apr 2016 08:20 

Hardtraxx Veteran

Waarom vergeten mensen altijd vragen te stellen? :list:
Bericht Geplaatst op 07 apr 2016 09:48 

Hardtraxxer

:corn:
Zo is natoooeeeeer!

Hoe ziet jouw party agenda eruit voor aankomende maand? :yay:
Bericht Geplaatst op 07 apr 2016 10:11 

Hardtraxx Veteran

jezus lekker autistisch nothern en sonnebloem met dat gejank om vragen. Mag toch wel tussendoor een beetje info geven? maargoed. Hierooooooo
Afbeelding

Ik zal het even wat toelichten zodat jullie allemaal kunnen zien wat voor stoere multigenrerele boy ik ben aangezien dat superhip is. En ik heb best wel veel koffie op en zit een beetje in die rush en ben enthousiast want HET WORDT EEN MOOIE MAAND HAHAHAHA

SAC - Fissa's in Paradigm zijn altijd goed. Verkozen tot beste underground club van BeNeLux en niet zonder reden. Super industriële vibez met tering goed geluid in een oude loods. Die gasten boeken zomaar random op een zondag Blawan & Pariah in (superhard techno geweld. ZOEK ZE OP). Ramon038 komt langs en krijgt zijn techno ontmaagding. Waar kan dat beter dan in paradigm met deze twee superbazen van dj's.

De school - Hier komen ook Blawan & Pariah draaien, maar dan als de liveact Karenn. Interessant artikeltje hoe die gasten performen: (even serieus kijk eens naar de foto's hoeveel gear die gasten naar optredens nemen ze maken gewoon helemaal live compleet nieuwe muziek niet normaal) http://www.residentadvisor.net/feature.aspx?2074 Karenn zijn gewoon bazen. Klaar. Alleen wel ver weg. Helemaal in amsterdam. Daarom optie

TFC - Tja, moet er maar een keer aan geloven he. Thera & Geck-o therabyte/theracords classics set. Geen verdere info nodig lijkt me.

Noisia invites - Hoe kan ik nou als DnB liefhebber die toevallig op 30 minuten van de stad woont waar deze gasten vandaan komen nou NIET bezoeken? Groningen Represent. Noisia is mega baas.

PoE - Joris Voorn in Paradigm, wel de avond voor kingsland. Daarom optie.

Kingsland - Eerste house fissa met onder andere HHZ, sam feldt, ach zoek de lineup maar op. Daarnaast als toetje nog even treinen met Joran van Pol. Egbert live ook leuk.

Zelfde vraag.
Bericht Geplaatst op 07 apr 2016 14:06 

Hardtraxx Veteran

Niks. Komende weken even rustig ivm tenniscompetitie.

Jij?
Bericht Geplaatst op 07 apr 2016 14:11 

Hardtraxxer

Deze maand Rebirth zaterdag en Supersized Kingsday.

DJ (hardstyle) die je vroeger super vet vond maar nu niks meer aan vindt?
Bericht Geplaatst op 07 apr 2016 14:15 

Hardtraxx Veteran

zatox, toen die nog goede muziek maakte en wat ik vaak luisterde toen ik net kwam kijken

zelfde vraag
Bericht Geplaatst op 07 apr 2016 14:41 

Hardtraxx Veteran

Praktisch elke italiaanse hardstyle dj.. zatox, technoboy, tuneboy, tatanka, activator.. Malice is de enige uitzondering hierop

En jij?
Bericht Geplaatst op 07 apr 2016 15:43 

Hardtraxx Veteran

Dat zijn er echt zoveel, maar ik zou een paar voorbeelden noemen: Headhunterz, alhoewel zijn house platen wel goed zijn, Frontliner, Showtek, zowat elke Italiaanse dj/producer in de hardstyle scene en Wildstylez, alhoewel hij wel een beetje begint terug te komen.

Welke dj/producer vond je vroeger heel vet en nu nog steeds? :P
Bericht Geplaatst op 07 apr 2016 15:54 

Hardtraxx Veteran

Ik vind DJ Khaled best wel dik

Kan iemand anders even een goede vraag bedenken?
Bericht Geplaatst op 07 apr 2016 16:14 

Hardtraxx Veteran

Ja jordi

Van wie hou je het meest op dit forum (top 3)
Bericht Geplaatst op 07 apr 2016 17:11 

Hardtraxx Veteran

RANDY, LENNARD, STAN, Joey, Koen, Melvin, Sander, Theon, Lynn, Julian, Ferdy, Damy en ik vergeet er vast een paar uit de app.

En jij?
Bericht Geplaatst op 07 apr 2016 17:48 

Hardtraxx Veteran

Mijzelf.

Waarom is het Anthem van Rebirth zo kut dit jaar?

Bonus vraag! Dat Anthem van Ran-d en B-front gaat toch ook gewoon niet meer overtroffen worden?
Bericht Geplaatst op 07 apr 2016 18:15 

Hardtraxx Veteran

Omdat Frontliner hem gemaakt heeft. Dat B-Front & Ran-D anthem wordt inderdaad nooit meer overtroffen.

Favoriete Industrial Hardcore plaat?
Vorige  1 ... 607, 608, 609, 610, 611, 612, 613 ... 1377  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic