Neen. Ben al beroerd als ik tot 14;00 naar school moet
Wat voor school doe je en wat krijg je te eten (ha dubbele vraag)
Wat voor school doe je en wat krijg je te eten (ha dubbele vraag)

wrote:Een festival op een strand beginnend met classics (HHZ, Crypsis etc) en vervolgens lekker de mainstream in het zonnetje en dan langzaam naar de lekkere klappers. En goedkoop bier natuurlijk. Verfijn m'n concept wel in hoe zou jij de line-up maken. ooit.
Jij?
Een show zoals die van Qlimax, Gelredome als locatie, thema 'Mutationis'. Het podium veranderd 3x op de nacht. Van winterwonderland naar Paramaribo naar Mars.wrote:wrote:Een festival op een strand beginnend met classics (HHZ, Crypsis etc) en vervolgens lekker de mainstream in het zonnetje en dan langzaam naar de lekkere klappers. En goedkoop bier natuurlijk. Verfijn m'n concept wel in hoe zou jij de line-up maken. ooit.
Jij?
almere strand
Mainstage:
W&W
DJ Snake
Dillon Francis
Wiwek & Mike Cervello
Headhunterz
Heatbeat
Twoloud
Mark Sixma
Stage 2
Geck-O
Acti
Juyen Sebulba
Junkie Kid
Hawman
S1ngular
zelfde vraag dan maar
Het zou een leuk gevarieerd feest zijn dus jawrote:Ja, met een eetpauze bij Golden Earring.![]()
En jij?
Nee morgenochtend Fargo proberen te downloaden.wrote:Ja lekker dippen!
Vanavond The Walking Dead kijken?
Ja, maar niet gelijk als het beschikbaar is. Pas als ik tijd heb.wrote:Ja, ik volg The Walking Dead. En Mr. Robot ook weer, zodra daar het tweede seizoen van begint. Verder volg ik er geen want zodra ik een nieuwe aflevering kan kijken van een serie die ik volg moet ik dat per se doen van mezelf.
Is dat een herkenbaar probleem?