Chips
Borrelnootjes of chocolade pinda's (M&M's)?
Borrelnootjes of chocolade pinda's (M&M's)?
DreamVillage, puur door de podia.wrote:Hmm lastige, ik denk dat ik voor Hardshock ga, om persoonlijke redenen
Zelfde vraag
wrote:Waarschijnlijk Defqon 2010, sfeer proeven op Almere Strand. Huilen dat ik dat niet mee heb gemaakt. Anders X-Qlusive Legends.
Zelfde vraag.
baco'swrote:Jupiler
zelfde vraag
kost wel wat....maar je hebt ook een leuke dagwrote:Drink je serieus baco op festivals? dan ben je kapitalen kwijt aan t eind van t feest![]()
![]()
Denk niet dat ik mixdrankjes ofzo zou drinken als het goedkoper was. Vind een biertje wel lekker op hardstyle feestjes, maar drink op hardstyle feestjes vooral omdat ik dorst heb, niet omdat ik alcohol in mn lijf wil hebben.
Verschillende merken pils of soorten bier zoals kriek of 'bockbier' etc. Misschien nog iets interactiefs tussen de dj en het publiek behalve het gegil of een sitdown.wrote:kost wel wat....maar je hebt ook een leuke dagwrote:Drink je serieus baco op festivals? dan ben je kapitalen kwijt aan t eind van t feest![]()
![]()
Denk niet dat ik mixdrankjes ofzo zou drinken als het goedkoper was. Vind een biertje wel lekker op hardstyle feestjes, maar drink op hardstyle feestjes vooral omdat ik dorst heb, niet omdat ik alcohol in mn lijf wil hebben.![]()
en ik ga niet meer elk weekend naar een party dus dan vind ik dat het mag![]()
wat mis jij nog op feesten/festivals?