Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515 ... 1378  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 jul 2015 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja die ene plaats

Of toch die andere?
Bericht Geplaatst op 29 jul 2015 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat als je de tekst van Yerba Diabolika opzegt, hij er wel tussen zit.

Ken je die uit je hoofd?
Bericht Geplaatst op 29 jul 2015 12:53 
 
Hardtraxx Veteran

Weinig kans frans

Dacht het niet?
Bericht Geplaatst op 29 jul 2015 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ken hem wel

Wat gaat jou deze week nog overkomen?
Bericht Geplaatst op 29 jul 2015 15:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nou dat ik ga slapen en opeens op de volgende dag pas wakker wordt :surrender: (oh ja, en naar Gamma Racing Day zondag)

Repeat of niet?
Bericht Geplaatst op 29 jul 2015 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ligt eraan wat je wilt repeaten, of niet

Wat vind je van het nummer R.E.M. Sleep ?
Bericht Geplaatst op 29 jul 2015 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbsup:


Weet jij waar R.E.M. voor staat?
Bericht Geplaatst op 29 jul 2015 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja voor de ene rockband van vroeger

of bedoel je het andere?
Bericht Geplaatst op 29 jul 2015 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik bedoelde idd dat andere, van R.E.M. sleep :$

Dus nogmaals, weet jij waar R.E.M. voor staat in R.E.M. sleep?
Bericht Geplaatst op 29 jul 2015 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rapid Eye Movement sleep

Kun jij ook een beetje overweg met google?
Bericht Geplaatst op 29 jul 2015 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja een beetje, is wel lekker makkelijk

jij?
Bericht Geplaatst op 29 jul 2015 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik doe altijd een gok

Vraag jij wel eens naar Acid?
Bericht Geplaatst op 29 jul 2015 16:34 
 

Ja, maar is helaas nooit thuis!

Ken jij iemand die Henk heet?
Bericht Geplaatst op 29 jul 2015 17:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nope

Hoe zou je liever willen heten: Herman of Arnold.
Bericht Geplaatst op 29 jul 2015 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hermold eigenlijk

Jij?
Bericht Geplaatst op 29 jul 2015 17:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Arnman

Zelfde vraag.
Bericht Geplaatst op 29 jul 2015 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arnold, anders ga je deze taferelen dagelijks meemaken:
Afbeelding

Zou je liever Adolf heten of een klein zwart snorretje hebben?
Bericht Geplaatst op 29 jul 2015 18:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Liefst beide

bloemkool schreef:
Dansen Aan Zee en Hier Aan de Kust


Liefs Uit Londen? :$

Beste plaat van Hazes?
Bericht Geplaatst op 29 jul 2015 20:10 
 

Eigenlijk hebben ze weinig tot geen slechte platen Pommer :P
OT: ben niet zo'n fan van Hazes, ik denk De Vlieger

Waarom staat Drank en Drugs in de top40?
Bericht Geplaatst op 29 jul 2015 20:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Omdat de Top 40 niet serieus te nemen is.
en is gewoon mooi nummertje tog


Welke muziek haat jij het meest?
Bericht Geplaatst op 29 jul 2015 20:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wil niet eens het antwoord weten :sick: .

Vind jij Rollercoaster Tycoon 2 ook nog steeds zo'n geweldig spel?
Bericht Geplaatst op 29 jul 2015 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rollercoaster tycoon jaaah :yay:


Wat is jouw favoriete attractie?
Bericht Geplaatst op 29 jul 2015 22:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Rollercoaster tycoon jaaah :yay:


Wat is jouw favoriete attractie?


sledge hammer bobbejaanland

jouwe?
Bericht Geplaatst op 30 jul 2015 13:41 
 

Heb ik niet, ga nooit naar pretparken.

Ga jij wel eens naar pretparken?
Bericht Geplaatst op 30 jul 2015 13:46 
 

bloemkool schreef:
Heb ik niet, ga nooit naar pretparken.

Ga jij wel eens naar pretparken?


Nee! Maar als ik ga, niet zonder mdma!
Vorige  1 ... 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic