Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496 ... 1378  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 jun 2015 21:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oxygen, of Solar :loving:

zelfde vraag?
Bericht Geplaatst op 25 jun 2015 21:53 
 
Hardtraxx Veteran

Supersonic of Release of Beautiful World

Zelfde vraag
Bericht Geplaatst op 26 jun 2015 00:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Contrast of Every Step I Take of Roots of Oxygen.
Zelfdu
Bericht Geplaatst op 26 jun 2015 01:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Main Concern - Ultimate Reality

Zelfde vraag.
Bericht Geplaatst op 26 jun 2015 15:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Contrast


Wat vind jij van de nieuwe HWS?
Bericht Geplaatst op 26 jun 2015 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee, nog niet geluisterd

Jij wel?
Bericht Geplaatst op 26 jun 2015 16:16 
 
Hardtraxx Elite

Nee maar de tracklist ziet er geweldig uit :loving:

Eens?
Bericht Geplaatst op 26 jun 2015 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zeker

Zou je terug willen naar de tijd dat zulke sets standaard waren op feesten?
Bericht Geplaatst op 26 jun 2015 21:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet terug naar die tijd, wel dat feestjes van nu zo zijn als vroeger.

Jij ook?
Bericht Geplaatst op 26 jun 2015 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker.

Wat is er met Fothermucker aan de hand?
Bericht Geplaatst op 26 jun 2015 22:07 
 

ik heb geen idee

heb jij ook zo'n hekel aan "je kan niet zo snel een bericht plaatsen"?
Bericht Geplaatst op 26 jun 2015 22:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee maar wel aan "Er is een nieuw bericht geplaatst in dit onderwerp. Het is handig als je het bericht eerst bekijkt, voordat je dit bericht plaatst om dubbel plaatsen van berichten te voorkomen."
Als je net uitgebreid antwoord geeft.

Hoi?
Bericht Geplaatst op 26 jun 2015 22:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Nee maar wel aan "Er is een nieuw bericht geplaatst in dit onderwerp. Het is handig als je het bericht eerst bekijkt, voordat je dit bericht plaatst om dubbel plaatsen van berichten te voorkomen."
Als je net uitgebreid antwoord geeft.

Hoi?


Is vroeger gras geweest.

Toch?
Bericht Geplaatst op 26 jun 2015 23:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee dat is hooi joh gekkie


Hee of hoi?
Bericht Geplaatst op 27 jun 2015 00:56 
 
Hardtraxx Veteran

Hee

Doei of houdoe?
Bericht Geplaatst op 27 jun 2015 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben geen broabander, dis gewoon doei.

Zeg jij weleens houdoe?
Bericht Geplaatst op 27 jun 2015 00:58 
 
Hardtraxx Veteran

Vaak zat

Brabander?
Bericht Geplaatst op 27 jun 2015 01:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja

Later of laters
Bericht Geplaatst op 27 jun 2015 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Later

Vroeger, vruger, of vrúúger?
Bericht Geplaatst op 27 jun 2015 12:31 
 
Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:

vrúúger!


Vind je Brabants een vervelend 'dialect'?
Bericht Geplaatst op 27 jun 2015 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, want Brabander.

Wat is het vreselijkste dialect der Nederlandse taal?
Bericht Geplaatst op 27 jun 2015 12:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Amsterdams


Mee eens?
Bericht Geplaatst op 27 jun 2015 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Absoluut niet.

Is Amsterdams te luxe/duur voor Fothermucker?
Bericht Geplaatst op 28 jun 2015 15:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Blijkbaar


Kutste voetbalclub van Nederland?
Bericht Geplaatst op 28 jun 2015 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet zo lastig lijkt me.

X-Qlusive Holland?
Vorige  1 ... 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic