Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ooit Futurama gezien, nog nooit American Dad.

American Dad dus.

Melissa & Joe of Friends?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melissa & Joey, vind ik een geinig programma.

Jij ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nog nooit gezien

favoriete serie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is ook zo Joey :yes:.

Prison break tot nu toe.

Zal provehito eens Melissa & Joey gaan kijken denk jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 21:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb eigenlijk niet meer zo'n zin in dit soort nutteloze vragen xd

In wat voor huis wil je later het liefst wonen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 21:28 
 
Hardtraxx Elite

Vrijstaand huis, maar wel lekker dichtbij het centrum. ^^

2 onder 1 kapper met een perfecte ligging of een vrijstaand huis wat heel erg achteraf ligt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 21:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2e


Vennegoor of Hesselink?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die tweede.

Was ventrue zijn vraag dan wel zinvol/niet nutteloos?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 23:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee.

Hoe kun je in hemelsnaam Melissa & Joey over Friends kiezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 00:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Geen idee, het is beide kut.

Its always sunny in philidelphia of the office?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The office, omdat ik die andere niet ken


Gaan we de week weer door midden hakken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is goed

Zet jij de hardcore aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee

Heb jij ook zoveel zin in defqon? :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 11:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

provehito schreef:
nee

Heb jij ook zoveel zin in defqon? :yay:



nee, denk dat t echt een kutfeest wordt.

jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff ik kan nie meer wachten :woot: :woot:


Ook al aan het aftellen naar vrijdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee.

Waarom zou ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 14:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dan is het weekend.

Beste producter uit Nederland? (Elk genre toegestaan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maarten Vorwerk


Defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1!

Beste festival van 2015 tot nu toe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot nu toe intents

Gaat dat veranderen komend weekend? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet ik veel, ik was niet op intents xd

Hardstyle of hardcore van Wavolizer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle. Die vieze reverse bass van hem :drool:

Eens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 18:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mweh, vind zn laatste release ook wel heel erg dik.


Beste versie van ''Her Voice''?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super Bass mix, beetje domme vraag he...

Beste remix door Headhunterz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 19:03 
 
Hardtraxx Veteran

Twijfel tussen We Are Posessed en Rate Reducer.

Waar verlang je het meest naar?
Vorige  1 ... 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic