Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462 ... 1378  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 mei 2015 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pizza.

Jij?
Bericht Geplaatst op 20 mei 2015 18:33 
 

zalm

vind je dat ook lekker
Bericht Geplaatst op 20 mei 2015 18:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gebakken en uit de oven zeker, gerookt ook wel maar wel minder lekker.

Vis/vlees?
Bericht Geplaatst op 20 mei 2015 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vlees


Favoriete stuk vlees?
Bericht Geplaatst op 20 mei 2015 19:59 
 
Hardtraxx Elite

Rund.

Favoriete stuk rund?
Bericht Geplaatst op 20 mei 2015 22:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Biefstuk

Favoriete soort biefstuk?
Bericht Geplaatst op 20 mei 2015 23:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen idee, eet het niet super vaak

Zoete of zoute popcorn?
Bericht Geplaatst op 20 mei 2015 23:36 
 

Zoet

Bioscoopfilm met of zonder 3D?
Bericht Geplaatst op 20 mei 2015 23:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met 3D

Beste film van de afgelopen 5 jaar?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2015 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wolf of wallstreet


Vond jij die ook goed?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2015 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, maar niet de beste van de afgelopen vijf jaar.

Plannen dit weekend?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2015 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen lekker aan de keta, verder niets bijzonders


Heb je nog tips voor wat ik moet eten vanavond?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2015 16:54 
 

Piemelbrie en kopkaas

Lekkerste beleg op een boterham?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2015 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nutella

Beste beleg op een hard broodje?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2015 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ham/kaas

omelet of uitsmijter?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2015 17:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geen idee wat het verschil is.


Wat is het verschil?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2015 18:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De naam.

Deze grap was een beetje te flauw hé?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2015 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

michael5995 schreef:
De naam.

Deze grap was een beetje te flauw hé?


welke grap?

wat is iets wat je nooit zou doen maar wel zou willen?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2015 18:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ariana Grande.


Knapste celebrity?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2015 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tacoboy26 schreef:
Ariana Grande.


Knapste celebrity?


blake lively komt wel aardig in de buurt :loving: :loving:

vis jij?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2015 19:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nee maar ik ga wel eens met vrienden mee voor de gezelligheid, en op het bier op te drinken.

Heb je deze maand drugs gebruikt?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2015 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja.

Favoriete smiley op Hardtraxx?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2015 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:beer:

Laptop of desktop?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2015 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Desktop


Biertje?
Bericht Geplaatst op 21 mei 2015 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja lekker!!

Heb jij ook zon zin in morgen?
Vorige  1 ... 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic