Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456 ... 1378  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 mei 2015 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nein

Hoeissie
Bericht Geplaatst op 12 mei 2015 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed.

Ben je links of rechtshandig?
Bericht Geplaatst op 12 mei 2015 11:39 
 
Hardtraxx Veteran

Links met me mobiel, recht met trekken?

Trek jij?
Bericht Geplaatst op 12 mei 2015 14:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja man deadlifts, rows alles.



Overdag of 's nachts?
Bericht Geplaatst op 12 mei 2015 16:04 
 

Klapstoel!

Gehakt of kwark?
Bericht Geplaatst op 12 mei 2015 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gehakt

Acti - Sleenker of Acti - 1978?
Bericht Geplaatst op 12 mei 2015 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Gehakt

Acti - Sleenker of Acti - 1978?


sleenker

nog wat gedaan vandaag?
Bericht Geplaatst op 12 mei 2015 18:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

school en sportschool

wat doe je vanavond
Bericht Geplaatst op 12 mei 2015 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bayern - Barcelona kijken met een pilsje erbij.

Jij?
Bericht Geplaatst op 12 mei 2015 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerst zelf trainen, daarna 2e helft van Bayern - Barca kijken.
Het beste hardstyle anthem van 2015? (voorlopig natuurlijk)
Bericht Geplaatst op 12 mei 2015 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dan ga ik voor Space Warrior denk ik. Lang niet alles geluisterd btw. En Space Warrior is ook niet echt een anthem. Nouja.

Vond je dit ook zo'n waardeloos antwoord?
Bericht Geplaatst op 12 mei 2015 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerlijk gezegd wel ja..

Wil je een tweede poging doen voor je antwoord?
Bericht Geplaatst op 12 mei 2015 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cornflakes
Bericht Geplaatst op 12 mei 2015 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Wil je een tweede poging doen voor je antwoord?

Ja. Wasmachineleverancier.

Wat voor muziek denk je dat je over 20 jaar luistert?
Bericht Geplaatst op 12 mei 2015 23:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Early futurehouse


Ergste kut muziek die er is?
Bericht Geplaatst op 12 mei 2015 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dotan

Wat vind je van The Geminizers?
Bericht Geplaatst op 12 mei 2015 23:57 
 
Hardtraxx Veteran

Mogen vaker geboekt worden. Heerlijk mixwerk

Top 3 HS dj's met belabberd mixwerk
Bericht Geplaatst op 13 mei 2015 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een top 3 kan ik zo niet maken op volgorde, maar de volgende staan bij de eerste 5:

Brennan Heart
Technoboy
Beholder (Ja, helaas)

Wat is jouw top 3 in de positieve zin qua mixwerk in de hardstyle scene?
Bericht Geplaatst op 13 mei 2015 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

High Voltage
Crypsis
Adaro

Eens?
Bericht Geplaatst op 13 mei 2015 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crypsis en Adaro staan wat mij betreft boven High Voltage, wat een mix geweld met hard bass dit jaar :love:


Nog plannen met hemelvaartsdag?
Bericht Geplaatst op 13 mei 2015 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is dat morgen? Zo ja, nee.

Waarom vieren we in godsnaam al die christelijke dingen
Bericht Geplaatst op 13 mei 2015 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

boeie want vrije dag


hoeisie
Bericht Geplaatst op 13 mei 2015 15:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ja goed weekend he


jij ook?
Bericht Geplaatst op 13 mei 2015 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zekers! Hou van lange weekenden!

welk festival vind je leuker: Defqon of Decibel?
Bericht Geplaatst op 13 mei 2015 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Decibel nog nooit geweest, Defqon vond ik vorig jaar geweldig.

Favoriete niet-hardstyle label?
Vorige  1 ... 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic