Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447 ... 1378  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 apr 2015 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ook! Tijd om die appgroep van Hardshock maar te gebruiken? :lol:

Liever Partyraiser of liever Dr. Peacock?
Bericht Geplaatst op 30 apr 2015 16:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha, je weet me te bereiken.

Dr. Peacock

zelfde
Bericht Geplaatst op 30 apr 2015 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liever dood.

Jij ook?
Bericht Geplaatst op 30 apr 2015 18:10 
 
Hardtraxxer

Nee thanks, doe maar Partyraiser.

Als je nog maar 1 track je hele leven mocht horen, welke gaat het worden ?
Bericht Geplaatst op 30 apr 2015 18:14 
 

Da Tweekaz & Hard driver- Feel the night :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :worship: :worship: :worship:

Wat vind jij van die plaat?
Bericht Geplaatst op 30 apr 2015 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan je vertellen dat ik nog nooit van die plaat had gehoord en nu ook weet waarom

Wat eet je het liefst
Bericht Geplaatst op 30 apr 2015 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roerbak noodles

jij?
Bericht Geplaatst op 30 apr 2015 19:22 
 
Hardtraxx Addict

sandervanbruggen schreef:
Da Tweekaz & Hard driver- Feel the night :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :worship: :worship: :worship:

Wat vind jij van die plaat?


Extreem baas :loving: :loving:

Frenchkicks schreef:
Kan je vertellen dat ik nog nooit van die plaat had gehoord en nu ook weet waarom

Wat eet je het liefst


Kapsalon (Met friet/doner natuurlijk, niet shoarma en aardappelschijven :P) :love: :woot:

Je mag je hele leven lang nog maar 1 stijl muziek luisteren, welke stijl word het?
Bericht Geplaatst op 30 apr 2015 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twijfel heel erg tussen hardstyle en hardcore. Denk toch hardstyle, omdat ik dat toch de vetste feestjes vind en dus ook niet meer naar andere feesten zou kunnen gaan :P

Je mag nog maar één feest bezoeken dit jaar. Hiervoor krijg je een gratis ticket inclusief consumpties dus geld is geen issue. Welke zou dat zijn?
Bericht Geplaatst op 30 apr 2015 19:33 
 
Hardtraxx Addict

Defqon.1 verreweg, Millennium zaal, heel weekend, en gratis drank? doen we! :P

Zelfde vraag.
Bericht Geplaatst op 30 apr 2015 19:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ground zero.

Als je nog maar naar 1 artiest mocht luisteren, welke zou je dan kiezen?
Bericht Geplaatst op 30 apr 2015 20:14 
 

Wasted Penguinz by farrrrrr

Minus Militia of Gunz 4 Hire?
Bericht Geplaatst op 30 apr 2015 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmmm dan toch G4H omdat ik die zo lang niet gezien heb

Wat is het laatste dat je in je mond gestopt hebt?
Bericht Geplaatst op 30 apr 2015 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een donkerrode winegum. :lol:

Zelfde vraag.
Bericht Geplaatst op 30 apr 2015 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

Me nagel haha

zelfde vraag
Bericht Geplaatst op 30 apr 2015 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinaasappelsap

Italiaanse of Nederlandse hardstyle?
Bericht Geplaatst op 30 apr 2015 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Sinaasappelsap

Italiaanse of Nederlandse hardstyle?


Vroeger de Italiaantjes, nu zijn die zo afgezakt dat ik toch voor de Nederlandse ga.

Beste SAIFAM plaat?
Bericht Geplaatst op 01 mei 2015 18:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die ene plaat van die twee Italianen.

Han Nijmegen of Avans Den Bosch?
Bericht Geplaatst op 01 mei 2015 18:38 
 

DB

Is er bij jou wel eens ingebroken?
Bericht Geplaatst op 01 mei 2015 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, een jaar of 6 terug op mijn Hyves-pagina.

Bij jou?
Bericht Geplaatst op 01 mei 2015 18:57 
 

Nee lamskebab.

Is er bij jou thuis wel eens ingebroken?
Bericht Geplaatst op 01 mei 2015 19:29 
 
Hardtraxx Elite

Nee.

Is er op jou Hyves wel eens ingebroken?
Bericht Geplaatst op 01 mei 2015 19:31 
 

Nee, ik heb nooit hyves gehad.

Pizza met of zonder champignon?
Bericht Geplaatst op 01 mei 2015 19:32 
 
Hardtraxx Elite

Zonder.

Broccoli of champignons?
Bericht Geplaatst op 01 mei 2015 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Champignons

Melodie of break?
Vorige  1 ... 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic