Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441 ... 1378  Volgende
Bericht Geplaatst op 21 apr 2015 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk wel, maar Champions League kijken kan ik echt niet overslaan :$

Ga je morgen opnieuw van het geweldige weer genieten en zo ja hoe?
Bericht Geplaatst op 21 apr 2015 20:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind 13 graden en plaatselijk bewolkt geen mooi weer

jij wel?
Bericht Geplaatst op 21 apr 2015 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het heerlijk, ik zit toch gewoon lekker binnen

Hoe lang is een chinees?
Bericht Geplaatst op 21 apr 2015 20:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

1,66m

Er is een vloek op je geland, je moeder zit nu in je vriendins lichaam en je vriendin zit in je moeders lichaam, om de vloek te verbreken moet je 1 van de 2 neuken, wie zou je doen?
Bericht Geplaatst op 21 apr 2015 21:06 
 

Ik heb geen vriendin

Jij wel?
Bericht Geplaatst op 21 apr 2015 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee.

Welk land zou je echt nog eens naar op vakantie willen?
Bericht Geplaatst op 21 apr 2015 21:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verenigde staten

plannen voor het weekend?
Bericht Geplaatst op 21 apr 2015 22:38 
 
Hardtraxx Elite

Avengers 2 :D

Ook benieuwd naar die film?
Bericht Geplaatst op 21 apr 2015 23:51 
 

Jazeker!

Deel 1 gezien? Zoja, hoe vond je die?
Bericht Geplaatst op 21 apr 2015 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee :oh:. Binnenkort maar eens gaan kijken!

Favoriete sterke drank?
Bericht Geplaatst op 22 apr 2015 00:30 
 
Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Nee :oh:. Binnenkort maar eens gaan kijken!

Favoriete sterke drank?


Laatste tijd Captain Morgan

zelfde
Bericht Geplaatst op 22 apr 2015 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jäger

Is het al bedtijd?
Bericht Geplaatst op 22 apr 2015 09:29 
 
Hardtraxx Elite

Eerder tijd om er weer uit te komen!

Wat eet je voor ontbijt?
Bericht Geplaatst op 22 apr 2015 11:54 
 
Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:
Eerder tijd om er weer uit te komen!

Wat eet je voor ontbijt?

Voor het ontbijt eet ik niks. Als ontbijt eet ik brinta pap crackers met kipfilet en banaan
Msn of whatsapp?
Bericht Geplaatst op 22 apr 2015 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MSN, vroeger was alles beter.

seks of sex?
Bericht Geplaatst op 22 apr 2015 12:57 
 

Seks

Laatste film die je gekeken hebt in de bioscoop?
Bericht Geplaatst op 22 apr 2015 13:17 
 
Hardtraxx Elite

Wolf of Wallstreet... tijdje geleden dat k ben geweest :$

Jij?
Bericht Geplaatst op 22 apr 2015 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Furious 7!

McDonalds of Burger King?
Bericht Geplaatst op 22 apr 2015 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

McD, alleen voor de McFlurry


Lay's of croky?
Bericht Geplaatst op 22 apr 2015 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lay's.

Vond je Furious 7 leuk?
Bericht Geplaatst op 22 apr 2015 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, vooral zeer grappig.

Rotterdam, Amsterdam of Den haag?
Bericht Geplaatst op 22 apr 2015 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Domme vraag, Rotterdam natuurlijk! :P

Hard Attakk of Elkabass? xd
Bericht Geplaatst op 22 apr 2015 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met pensioen? Beiden!

Erger jij je groen of geel?
Bericht Geplaatst op 22 apr 2015 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

groenerger

en jij
Bericht Geplaatst op 22 apr 2015 14:32 
 
Hardtraxx Elite

Paars,

Defqon of Q-Base?
Vorige  1 ... 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic