Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433 ... 1378  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 apr 2015 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yes:

Jij ook?
Bericht Geplaatst op 09 apr 2015 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee, moet werken

waar ga jij heen met koningsdag?
Bericht Geplaatst op 09 apr 2015 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uni van Enschede...

wist je dat je een pagina kan slopen???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Bericht Geplaatst op 09 apr 2015 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja

is dat nou nodig?
Bericht Geplaatst op 09 apr 2015 15:22 
 
Hardtraxx Veteran

Nee.

Favoriete weertype?
Bericht Geplaatst op 09 apr 2015 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonnetje, licht briesje en een graad of 25. Perfect.

Lekkerste pizza?
Bericht Geplaatst op 09 apr 2015 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pizza is niet lekker

of wel?
Bericht Geplaatst op 09 apr 2015 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
pizza is niet lekker

of wel?


ligt eraan wat voor pizza

doe jij je eigen was?
Bericht Geplaatst op 09 apr 2015 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soms wel soms niet

Jouw minst leuke klus in het huishouden?
Bericht Geplaatst op 09 apr 2015 19:53 
 
Hardtraxx Veteran

Badkamer schoonmaken

Waarom maak ik me badkamer schoon?
Bericht Geplaatst op 09 apr 2015 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat niemand anders het aandurft

Hoe ga jij morgen genieten van het warme weer?
Bericht Geplaatst op 09 apr 2015 22:07 
 

Beetje in zonnetje lopen en op het balkon zitten in de zon.

Wat vindt jij de lekkerste temperatuur?
Bericht Geplaatst op 09 apr 2015 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

25-27 graden :thumbsup:

Mee eens?
Bericht Geplaatst op 09 apr 2015 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoiets ongeveer ja! Licht briesje erbij en het is perfect.

Hou je van schaatsen? (zelf doen dus)
Bericht Geplaatst op 09 apr 2015 22:55 
 
Hardtraxx Elite

Zeker, heerlijk! :)

Hou je van schaatswedstrijden kijken?
Bericht Geplaatst op 10 apr 2015 08:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als ze gewoon 1 rondje doen is het geen probleem, maar ik ga geen 10 kilometer kijken. :D

Welk geluid haat jij?
Bericht Geplaatst op 10 apr 2015 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huilende/krijsende baby's in het ov...


Heb jij daar ook zo last van?
Bericht Geplaatst op 10 apr 2015 09:28 
 
Hardtraxx Veteran

Nee.

Wat doe je dit weekend?
Bericht Geplaatst op 10 apr 2015 09:47 
 
Hardtraxx Elite

Vanavond naar psv - pec en morgen lekker naar rebirth. :)

Vind je D-Verze ook een goede toevoeging aan Spoontech?
Bericht Geplaatst op 10 apr 2015 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja! En ik ben ook heel blij voor ze.

Laatste plaat van The Prophet die je goed vond/vindt?
Bericht Geplaatst op 10 apr 2015 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Louder en I'm the King al schrijf ik die meer aan Adaro toe.

Hoeveel van jouw groepsapps heb je op stil staan?
Bericht Geplaatst op 10 apr 2015 10:58 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vond Louder van het album wel prima te pruimen. Ook Make me stay maar kwam door NC

Wat moet the prophet doen?
Bericht Geplaatst op 10 apr 2015 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een nieuwe ghostproducer zoeken. Hardheadz weer oppakken zoals ooit aangekondigd werd, ipv Hard Attakk.
En 0 groepsapps op stil staan.

Of denk je dat het beter zou zijn als ie stopt met tracks uitbrengen?
Bericht Geplaatst op 10 apr 2015 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet het wel zeker.

Favoriete game?
Bericht Geplaatst op 10 apr 2015 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

op het moment destiny

Die van jou?
Vorige  1 ... 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic