VAE, de rest doet me echt niks.
Jou wel?
Jou wel?
Deze al wel eens gezien? View on YouTubewrote:Ja, ik zou eigenlijk wel eens Noord-Korea willen bezoeken. Ben wel benieuwd hoe het er daar nou echt aan toe gaat en of de bevolking nou echt zo gehersenspoeld is als wordt gedacht. Daarbij is er volgens mij ook nog een hoop ongerepte natuur in het noorden van Noord-Korea (met uitzondering van de concentratiekampen).
wrote:Jawel, morgen eerste dag op mn nieuwe werk. Helaas is mijn slaapritme verneukt....
Wat is je mooiste jeugdherinnering?
Cherso 2012wrote:Oef, hele moeilijke. Ik denk het vriendinnetje wat ik op de basisschool had. Stelde natuurlijk allemaal geen drol voor maar het is wel een hele leuke herinnering.
Beste vakantie tot nu toe?
Dat het een topfilm is wel, dat het de beste is niet.wrote:Omdat Batman sowieso al de beste superheld vanwege de diepgang die in de strips zit en in de film ook redelijk goed naar buiten komen. Omdat de joker de beste villain is (zowel in de stripboeken als de film) omdat hij zo onvoorspelbaar en geniaal gestoord is. Omdat de acteur van batman en al helemaal van de joker beide GE-NI-AAL spelen. Omdat de film de duistere sfeer van Gotham goed weergeeft. Omdat de muziek/special effects etc allemaal goed in elkaar zitten.
Ben je het hiermee eens?
Hmm.. Nu de lente begint te komen ga ik voor Jopen Adriaan (wit).wrote:Ja, al kan ie in mijn ogen nog niet tippen aan bijv. Fight Club of American Beauty.
Lekkerste en minst lekkere bier?