Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409 ... 1378  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, wish hoop ik wel nog te kunnen!

slechtste feest evah?
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 00:33 
 

X-qlusive Frontliner

Beste feest evah?
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

voor mij persoonlijk inqontrol '10 en tomorrowland '12

welk feest had je bij willen zijn?
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 00:46 
 

X-qlusive Legends

Was jij bij dat mooie feestje?
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, ik was bij dat mooie feestje :loving:

Ben je nu jaloers?
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 00:58 
 
Hardtraxx Elite

Ik wel :(

Wat was de beste set daar?
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:

Is het niet triest dat Ani niks anders te doen heeft?

ik heb altijd wat te doen...al is het alleen maar jou irriteren ^^

ont:

geen id ik was er niet bij

wat is absoluut een no-go?
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

Vrouwen en bier.

Absolute go?
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Groen licht.

Wat is je huidskleur?
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 16:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rood

Wat is je haarkleur?
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

donkerblond/bruin

Ben jij racistisch
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 16:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nee

Heb jij ook een hekel aan negers?
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 16:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja.

Vind jij ook dat je niet te snel een vooroordeel over iedereen moet hebben?
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja

Wat zou je doen als je 1 dag onzichtbaar was?
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meisjeskleedkamer. Op zeker.

Ga je morgen ook naar Loudness?
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 19:00 
 

Nope.

Heb je wel eens 1 of meerdere nachten in de cel gezeten en zo ja waarvoor?
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 19:15 
 
Hardtraxx Elite

Nope

Zelfde vraag
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nope

Ga jij ook naar Loudness morgen?
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja

Heb je wel eens 1 of meerdere nachten in de cel gezeten en zo ja waarvoor?
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nope

Ga jij ook naar Loudness morgen?
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 21:44 
 

sandervanbruggen schreef:
Nope.

Heb je wel eens 1 of meerdere nachten in de cel gezeten en zo ja waarvoor?
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 23:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja, 2 keer, lange verhalen.

Ben ik een bad ass?
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 23:30 
 
Hardtraxx Elite

absoluut,

zin om die verhalen verder toe te lichten?
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 23:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Meh niet echt, het had beide keren met alcohol en domme keuzes te maken.

Wat is jouw domste keuze ooit
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 13:38 
 
Hardtraxx Veteran

Nee

Vond je die vraag van Pommer ook kut?
Vorige  1 ... 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic