commetator van het turnen is wel grappig om naar te luisteren
#amplitude
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
PHardtraxxer
- 89 posts member since 2011
- last seen Dec 2019
Turnen is wel echt een vette sport hoor, heerlijk om naar te kijken 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Commentaar van Eurosport vind ik doorgaans altijd erg prettig om naar te luisterennielstil wrote:Ik wissel heel de dag tussen sporza, nos, bbc 1, bbc 2 en eurosportKan ik lekker kieze welke sport ik kijk
. Maar nederlandse commentaar is sowieso 90% van de tijd ruk.
Eurosport is sowieso wel beter dan NOS. Eurosport is niet zo overdreven enthousiast over de Nederlanders wat op NOS wel is. BBC wil de Britten ook altijd wel de hemel inprijzen tbhFiretrap wrote:Commentaar van Eurosport vind ik doorgaans altijd erg prettig om naar te luisterennielstil wrote:Ik wissel heel de dag tussen sporza, nos, bbc 1, bbc 2 en eurosportKan ik lekker kieze welke sport ik kijk
. Maar nederlandse commentaar is sowieso 90% van de tijd ruk.
!
-
C
die Surfer gaat ook lekker zeg
Penalty is t zelfde als bij hockey de strafbal. Strafcorner is gewoon een extra regel. Maar die zijn veel moeilijker omdat daar gewoon heel veel techniek en een hele goede timing nodig zijn. Maar als dat goed gaat dan is een doelpunt al heel gauw gemaakt.Project 141 wrote:Inderdaad, het is echt niet zoals een penalty bij voetbal. Denk dat er ongeveer 1 op de 5 ingaan.Daveytl wrote:3/4 keerWout1997 wrote: Wel vaak. 3/4 keer heb je toch wel een goal![]()
? Zeg maar gerust 1 op de 4 pogingen a 1 op de 3 pogingen.
Nederlandse hockeydames en judoka Willibroordse beiden door trouwens
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Mooie gast ook, was voor de OS nog een kleine documentaire overChris Two wrote:die Surfer gaat ook lekker zeg
-
C
Voetbal... Engeland wint 1-0 van Uruguay
Iemand taekwando gezien? Cubaan uitgeslote... daarom de scheidsrechter maar een trap recht op zen bek gegeve 
vanavond het nieuws op radio continue, elke nederlander of nederlands team greep volgens hun net naast een medaille, vooral bij het roeien, tsja alles net niet is wel belabberd 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Henkie Grol weer door.
Echt lachen die Olympische Spelen! Al die sporten.
Kijk en volg het judo niet, maar vind het echt lachen om te kijken nu.
Kijk en volg het judo niet, maar vind het echt lachen om te kijken nu.
Erg jammerDaveytl wrote:Godverdomme, Grol er uit
Volgens de media hebben we zoveel kans op medailles, maar we zijn helemaal niet zo goed
Last edited by Stokbrood on 02 Aug 2012 12:54, edited 1 time in total.
Ouchigariiiiiiiiii!!!!!11!!!1
Nooit zo vaak zo'n kutwoord gehoord. Maar wel wasabi
Nooit zo vaak zo'n kutwoord gehoord. Maar wel wasabi
Omdat ik op vakantie was had ik de wegwedstrijd van het mannenwielrennen opgenomen, maar wtf deed die Uran daar... Wel leuk voor Vino maarja.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Geld toegestoken gekregen waarschijnlijkPommer wrote:Omdat ik op vakantie was had ik de wegwedstrijd van het mannenwielrennen opgenomen, maar wtf deed die Uran daar... Wel leuk voor Vino maarja.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Judoster op weg naar brons, moet nog maar één wedstrijdje winnen
.
Het judo voor Nederland is niet echt een bepaald succes 
De sportzomer voor Nederland is niet echt een bepaald succes 
Misschien is dat wel goed ook. Dan staan de de komende jaren met onze beide benen op de grond!Parvuz wrote:De sportzomer voor Nederland is niet echt een bepaald succes