Die hockeyvrouwtjes zijn wel goeie jammer dat die sport zo fokt op is.
Jammer dat ze nu niet zo goed spelen!El Mare wrote:Beachvolleybal bij de vrouwen
Jammer dat ze nu niet zo goed spelen!El Mare wrote:Beachvolleybal bij de vrouwen
Boeit dat bij Beachvolleybal voor vrouwen?dennis wrote:Jammer dat ze nu niet zo goed spelen!El Mare wrote:Beachvolleybal bij de vrouwen
Voor mij tot nu toe inderdaad ook het hoogtepunt.Daveytl wrote:Wat Kromowidjojo flikte vind ik misschien nog wel het mooiste wat ik deze OS heb gezien van een Nederland(se)(er). Zwom zo ontzettend veel sneller dan haar tegenstandersJammer dat Dekker het verneukte.
Wel tactisch van Willem. Even niet willen dat ze foute dingen zeggen en daardoor snel zeggen dat ze moe zijn van het schreeuwen.El Mare wrote:Die kutprinsesjes
El Mare wrote:Dat vrouwenbeachvolleybal is wel echt een vette sport
Hoelaat? 7 uur ofzo toch?nielstil wrote:Basketball team van USA elke olympische spelen weer
SjarapovaStokbrood wrote:Sharapova op BBC2en op BBC3 heb je kanoën op wildwaterbaan (geen idee hoe het heet)
Lyst wrote:Dex Elmont door naar halve finale
Helaas de finale niet kunnen halen?Project 141 wrote:Elmont, wat een baasZag er zo vermoeid uit maar dan toch opeens die schouderworp!
Sorry, maar ik vond dit dus absoluut doorgestoken kaart..dennis wrote:Dat zeker! Maar het was een hele mooie wedstrijd!Chris Two wrote:Hahaha, dan voel je je kut als je zo het goud laten glippen bij de eindsprint
Idd jammer, lag ook aan de regeling dat hij maar 15m rust kreeg en z'n tegenstander dik een uur..dennis wrote:Jammer! Geen prijs voor Dex Elmont