Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
KSwoosh wrote:waar heb jij allemaal het HT email adres neergezet Jor-D xd
want nondeju wat krijg jij allemaal rare mailtjes xd
ze lezen gewoon dat er een hardtraxx stage is op da ene feest
Hardtraxx Beheerder
6137 posts member since 2008
last seen 7 minutes ago
KSwoosh wrote:waar heb jij allemaal het HT email adres neergezet Jor-D xd
want nondeju wat krijg jij allemaal rare mailtjes xd
http://www.hardtraxx.nl/contact/
:P
E
oke vage berichten wel grappig: overal spelvouten en grammaticale vouten die tijdens een NL staatsexamen nul punten opleverd :P
G
idd, al die retards hebben nog nooit van interpunctie gehoord xd
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Whaha jezus!
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
more, more, more :worship:
'Dit' is pas leed vermaak! xd
Donateur
1973 posts member since 2008
clubdilisjes :lol:
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
hahaha wat een mailtjes

wat me nu eigk afvraag is :P reageer je ook (serieus) op die mailtjes?
een goeie dag allemaal ik ben ***** ik draai voor namelijk hardstylen hardcore ik draai nu al ruim 11 jaar maar ik ga over 1 half jaar weer draaien en mijn vraag was kunnen jullie mij een mail stuuren met programmas om vette hardstyle en hardcore progressif of oldscool the branden kunnen jullie mij adviseren welke programmas ik dan moet kopen en besstellen alvast bedankt ***** en ik ben echt overal geweest clubx nou wel 10 keer thunderdome 96 en 97 en in de braband hallen clubdilisjes censation white&black man ik heb er wel duizende aan uit gegeven en ik ga over 6 maand salarissen weer 2 techniks kopen en een goed mengpaneel en platen ja!!! die heb ik nog maar 75 maar daar komt nog wel eens ver andering in ik ben nu 31 dus nog wel een aantal jaren te gaan alvast bedankt in die elf jaar dat ik gedraait heb heb ik al op 25 verschillende plaatsen gedraait................................
dude whahahahahhaha
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Wil ie nu vinyl gaan branden :huh: xd
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
Lyst wrote:Ik wil niet weten over welke stick hij het heeft xd
het zal er heet aan toe gaan :P
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Dj C-Mind wrote:
Lyst wrote:Ik wil niet weten over welke stick hij het heeft xd
het zal er heet aan toe gaan :P
Haha wat een mailtjes :D :lol:
Hardtraxx Beheerder
last seen 7 minutes ago
Ravenwood wrote:wat me nu eigk afvraag is :P reageer je ook (serieus) op die mailtjes?
Op zulk soort mailtjes die jij quote niet. Maar op netjes opgemaakte en leesbare mailtjes wel ;) En mailtjes die direct met Hardtraxx te maken hebben worden natuurlijk gewoon beantwoord.

Jij geen moeite doen om een leesbare mail te sturen? Ik geen moeite doen om te beantwoorden ;)
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
een goeie dag allemaal ik ben ***** ik draai voor namelijk hardstylen hardcore ik draai nu al ruim 11 jaar maar ik ga over 1 half jaar weer draaien en mijn vraag was kunnen jullie mij een mail stuuren met programmas om vette hardstyle en hardcore progressif of oldscool the branden kunnen jullie mij adviseren welke programmas ik dan moet kopen en besstellen alvast bedankt ***** en ik ben echt overal geweest clubx nou wel 10 keer thunderdome 96 en 97 en in de braband hallen clubdilisjes censation white&black man ik heb er wel duizende aan uit gegeven en ik ga over 6 maand salarissen weer 2 techniks kopen en een goed mengpaneel en platen ja!!! die heb ik nog maar 75 maar daar komt nog wel eens ver andering in ik ben nu 31 dus nog wel een aantal jaren te gaan alvast bedankt in die elf jaar dat ik gedraait heb heb ik al op 25 verschillende plaatsen gedraait................................
Ik moest dit 4 keer lezen om te snappen wat hij nou eigenlijk wilde xd
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Jor-D wrote:
Ravenwood wrote:wat me nu eigk afvraag is :P reageer je ook (serieus) op die mailtjes?
Op zulk soort mailtjes die jij quote niet. Maar op netjes opgemaakte en leesbare mailtjes wel ;) En mailtjes die direct met Hardtraxx te maken hebben worden natuurlijk gewoon beantwoord.

Jij geen moeite doen om een leesbare mail te sturen? Ik geen moeite doen om te beantwoorden ;)
:thumbup:

haha ik zou wel eens een sollicitatiebrief van die dude die ik had gequote zien :lol:
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Zou die uberhaupt een baan hebben waarbij hij een solicitatiebrief moest schrijven? Maat als je 31 bent en zo schrijft dan is er iets goed mis :oh:
T
Donateur
3777 posts member since 2009
whahaha lache dit :D
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Haha mooi topic Jor-D! Post maar door!
G
The Indicator wrote:Zou die uberhaupt een baan hebben waarbij hij een solicitatiebrief moest schrijven? Maat als je 31 bent en zo schrijft dan is er iets goed mis :oh:
msn volk van tegenwoordig he
schrijft allemaal zo
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Geniaal xd
Hardtraxx Beheerder
last seen 7 minutes ago
Zojuist de eerste open sollicitatie mogen ontvangen, inclusief CV..... :huh:
Donateur
last seen Mar 2026
Jor-D wrote:Zojuist de eerste open sollicitatie mogen ontvangen, inclusief CV..... :huh:
whaha dat meen je niet????
wat voor functie?
mede eigenaar?
moet je mij cv ook hebben D? :beer:
Hardtraxx Beheerder
last seen 7 minutes ago
Dj C-Mind wrote:
Jor-D wrote:Zojuist de eerste open sollicitatie mogen ontvangen, inclusief CV..... :huh:
wat voor functie?
mede eigenaar?
Dat hou ik allemaal voor mezelf ;)

Je CV mag je sturen, doe er alleen niks mee :P
Donateur
last seen Mar 2026
Jor-D wrote:
Dj C-Mind wrote:
wat voor functie?
mede eigenaar?
Dat hou ik allemaal voor mezelf ;)

Je CV mag je sturen, doe er alleen niks mee :P
ik doe er ook niks meer dus.... :P
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 9 days ago
Ik snap echt niet hoe mensen zo blind kunnen zijn en zomaar mailen :lol: Je kijkt toch eerst goed of je wel naar de juiste persoon/bedrijf/organisatie aan het mailen bent?

Wil er wel meer van zien :D Toen ik nog voor Flabber werkte heb ik me ook vaak kapot gelachen, zulke domme dingen er soms binnen kwamen.
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
Hahaha dit is echt grappig :P