ze lezen gewoon dat er een hardtraxx stage is op da ene feestKSwoosh wrote:waar heb jij allemaal het HT email adres neergezet Jor-D
want nondeju wat krijg jij allemaal rare mailtjes
Active topics in Off-Topic
Moderators
http://www.hardtraxx.nl/contact/KSwoosh wrote:waar heb jij allemaal het HT email adres neergezet Jor-D
want nondeju wat krijg jij allemaal rare mailtjes
-
E
oke vage berichten wel grappig: overal spelvouten en grammaticale vouten die tijdens een NL staatsexamen nul punten opleverd 
-
G
idd, al die retards hebben nog nooit van interpunctie gehoord 
more, more, more
'Dit' is pas leed vermaak!
'Dit' is pas leed vermaak!
hahaha wat een mailtjes
wat me nu eigk afvraag is
reageer je ook (serieus) op die mailtjes?
wat me nu eigk afvraag is
dude whahahahahhahaeen goeie dag allemaal ik ben ***** ik draai voor namelijk hardstylen hardcore ik draai nu al ruim 11 jaar maar ik ga over 1 half jaar weer draaien en mijn vraag was kunnen jullie mij een mail stuuren met programmas om vette hardstyle en hardcore progressif of oldscool the branden kunnen jullie mij adviseren welke programmas ik dan moet kopen en besstellen alvast bedankt ***** en ik ben echt overal geweest clubx nou wel 10 keer thunderdome 96 en 97 en in de braband hallen clubdilisjes censation white&black man ik heb er wel duizende aan uit gegeven en ik ga over 6 maand salarissen weer 2 techniks kopen en een goed mengpaneel en platen ja!!! die heb ik nog maar 75 maar daar komt nog wel eens ver andering in ik ben nu 31 dus nog wel een aantal jaren te gaan alvast bedankt in die elf jaar dat ik gedraait heb heb ik al op 25 verschillende plaatsen gedraait................................
het zal er heet aan toe gaanLyst wrote:Ik wil niet weten over welke stick hij het heeft
Haha wat een mailtjesDj C-Mind wrote:het zal er heet aan toe gaanLyst wrote:Ik wil niet weten over welke stick hij het heeft
Op zulk soort mailtjes die jij quote niet. Maar op netjes opgemaakte en leesbare mailtjes welRavenwood wrote:wat me nu eigk afvraag isreageer je ook (serieus) op die mailtjes?
Jij geen moeite doen om een leesbare mail te sturen? Ik geen moeite doen om te beantwoorden
Ik moest dit 4 keer lezen om te snappen wat hij nou eigenlijk wildeeen goeie dag allemaal ik ben ***** ik draai voor namelijk hardstylen hardcore ik draai nu al ruim 11 jaar maar ik ga over 1 half jaar weer draaien en mijn vraag was kunnen jullie mij een mail stuuren met programmas om vette hardstyle en hardcore progressif of oldscool the branden kunnen jullie mij adviseren welke programmas ik dan moet kopen en besstellen alvast bedankt ***** en ik ben echt overal geweest clubx nou wel 10 keer thunderdome 96 en 97 en in de braband hallen clubdilisjes censation white&black man ik heb er wel duizende aan uit gegeven en ik ga over 6 maand salarissen weer 2 techniks kopen en een goed mengpaneel en platen ja!!! die heb ik nog maar 75 maar daar komt nog wel eens ver andering in ik ben nu 31 dus nog wel een aantal jaren te gaan alvast bedankt in die elf jaar dat ik gedraait heb heb ik al op 25 verschillende plaatsen gedraait................................
Jor-D wrote:Op zulk soort mailtjes die jij quote niet. Maar op netjes opgemaakte en leesbare mailtjes welRavenwood wrote:wat me nu eigk afvraag isreageer je ook (serieus) op die mailtjes?
En mailtjes die direct met Hardtraxx te maken hebben worden natuurlijk gewoon beantwoord.
Jij geen moeite doen om een leesbare mail te sturen? Ik geen moeite doen om te beantwoorden
haha ik zou wel eens een sollicitatiebrief van die dude die ik had gequote zien
Zou die uberhaupt een baan hebben waarbij hij een solicitatiebrief moest schrijven? Maat als je 31 bent en zo schrijft dan is er iets goed mis 
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
whahaha lache dit 
-
G
msn volk van tegenwoordig heThe Indicator wrote:Zou die uberhaupt een baan hebben waarbij hij een solicitatiebrief moest schrijven? Maat als je 31 bent en zo schrijft dan is er iets goed mis
schrijft allemaal zo
Zojuist de eerste open sollicitatie mogen ontvangen, inclusief CV..... 
whaha dat meen je niet????Jor-D wrote:Zojuist de eerste open sollicitatie mogen ontvangen, inclusief CV.....
wat voor functie?
mede eigenaar?
moet je mij cv ook hebben D?
Dat hou ik allemaal voor mezelfDj C-Mind wrote:whaha dat meen je niet????Jor-D wrote:Zojuist de eerste open sollicitatie mogen ontvangen, inclusief CV.....
wat voor functie?
mede eigenaar?
Je CV mag je sturen, doe er alleen niks mee
ik doe er ook niks meer dus....Jor-D wrote:Dat hou ik allemaal voor mezelfDj C-Mind wrote:whaha dat meen je niet????Jor-D wrote:Zojuist de eerste open sollicitatie mogen ontvangen, inclusief CV.....
wat voor functie?
mede eigenaar?
Je CV mag je sturen, doe er alleen niks mee
Ik snap echt niet hoe mensen zo blind kunnen zijn en zomaar mailen
Je kijkt toch eerst goed of je wel naar de juiste persoon/bedrijf/organisatie aan het mailen bent?
Wil er wel meer van zien
Toen ik nog voor Flabber werkte heb ik me ook vaak kapot gelachen, zulke domme dingen er soms binnen kwamen.
Wil er wel meer van zien