too long, won't read.
Hij is wel erg, maar lig helemaal dubbelKSwoosh wrote:Jorann wrote:Redbull geeft je vleugels.
japans bronwater geeft je 7 tenen en kanker.![]()
Hij is wel erg, maar lig helemaal dubbelKSwoosh wrote:Jorann wrote:Redbull geeft je vleugels.
japans bronwater geeft je 7 tenen en kanker.![]()
D-Nemacyst wrote:Er is een steekproef gehouden onder marrokaanse jongeren..
Daarbij zijn 7 doden gevallen.
FAIL:Jorann wrote:Wat is incest in het grieks?
papalamelos
0xygen wrote:wat is een turk in een bushokje?
Schiettent
Wat zijn 3 turken in een bushokje?
Schiettent met bonus
D-Nemacyst wrote:Er is een steekproef gehouden onder marrokaanse jongeren..
Ramirez wrote:0xygen wrote:wat is een turk in een bushokje?
Schiettent
Wat zijn 100 turken in een bushokje?
Altijd prijs
geniaalD-Nemacyst wrote:Er is een steekproef gehouden onder marrokaanse jongeren..
Zegt de ene kip tegen de andere: "hallo"PierrePruuk wrote:Zitten 2 Engelse soldaten onder een boom. Zegt de een tegen de ander: 'we are under a tak'
:')
En laat maar komen die flauwe grappenover Turken.
Toch een glimlach op mn gezichtnielstil wrote:Zegt de ene kip tegen de andere: "hallo"PierrePruuk wrote:Zitten 2 Engelse soldaten onder een boom. Zegt de een tegen de ander: 'we are under a tak'
Zegt die ander: "Are you tokking to me?"
:huillach:
Toevallig Under Attack op YT geluisterd?PierrePruuk wrote:Zitten 2 Engelse soldaten onder een boom. Zegt de een tegen de ander: 'we are under a tak'
Waarom durft een neger na het poepen niet in de WC te kijken?mrazura wrote:Toch een glimlach op mn gezichtnielstil wrote:Zegt de ene kip tegen de andere: "hallo"PierrePruuk wrote:Zitten 2 Engelse soldaten onder een boom. Zegt de een tegen de ander: 'we are under a tak'
Wat is de overeenkomst tussen een neger en een fiets?
-Zonder ketting werkt hij niet.
Wat slechtMike-O wrote:Waarom durft een neger na het poepen niet in de WC te kijken?
Dan is hij bang dat ie smelt.
Rawbin wrote:Wat is het verschil tussen een neger en een trampoline?
Op een trampoline moet je je schoenen uit doen
Intervention wrote:Wat is een turk in een luchtballon?
Luchtvervuiling
Wat zijn 6 turken in een bushokje?
Een schiettent
Wat is 1 turk op de maan?, 1 probleem minder. Wat zijn 2 turkem op de maan?, 2 problemen minder. Wat zijn alle turken op de maan?: probleem opgelost
nielstil wrote:Zegt de ene kip tegen de andere: "hallo"
:huillach:Zegt de ene kip tegen de andere: "hallo"PierrePruuk wrote:Zitten 2 Engelse soldaten onder een boom. Zegt de een tegen de ander: 'we are under a tak'
lol me ma kwam net beneden wat er aan de hand was maar ik lag dubbel om die 2 grappen hahaha![]()
In het cafe klinkt een mop, het bedenkelijke werk:
'Een turk, een negre en een jood, gingen samen naar de kerk.'
'Die grap is niet fijn,' zei de kastelein,
'het is kwetsend en bepaald niet sterk:
altijd weer die grappen over de kerk.
uhhIntervention wrote:Wat is 1 turk op de maan?, 1 turk op de maan. Wat zijn 2 turkem op de maan?, 2 turken op de maan. Wat zijn alle turken op de maan?: een zonsverduistering
die snap je of je snapt hem nietLyst wrote:uhhIntervention wrote:Wat is 1 turk op de maan?, 1 turk op de maan. Wat zijn 2 turkem op de maan?, 2 turken op de maan. Wat zijn alle turken op de maan?: een zonsverduistering
![]()