Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 59  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 17:26 

Hardtraxx Veteran

Sjefke, een Belg die in Nederland woont, gaat voor het eerst in Nederland naar school. Hij is bang dat hij dommer is dan de anderen, maar zijn moeder stelt hem gerust. ''Gij als Belg hebt een streepke voor op die Hollanders'', zegt ze. Op de eerste dag vraagt de juffrouw wie het alfabet op kan zeggen. Sjefke steekt zijn vinger op en zegt het alfabet zonder ook maar 1 fout op. Als hij 's middags thuis komt zegt zijn moeder: ''Awel, ziede nou, dat komt omdat gij een Belg zijt." De volgende dag vraagt de juf wie tot 10 kan tellen. En Sjefke telt keurig tot tien. 's Avonds zegt zijn moeder: ''Kijk dat komt allemaal omdat gij een Belg zijt." De volgende dag is er gymles. Na afloop staat Sjefke met de andere jongens onder de douche en komt tot de ontdekking dat hij een grotere piemel heeft dan de anderen. 's Avonds vraagt Sjefke aan zijn moeder: ''Awel komt dat omdat ik een Belg ben?'' ''Nee Sjefke,'' is het antwoord, '' Dat komt omdat gij 18 bent en de anderen nog maar 6!!!"

zag hem net op twitter, maar ik vind m goed! :lol:
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 17:39 

Kom laatst bij de gamma om een boormachine te kopen. Dus ik heel die winkel door en er een gevonden. Ik dat ding afrekenen bij de kassa en op het moment dat ik de pinpas door dat ding haal komen er van alle kanten feestende personeelsleden naar mij toe.
"Gefeliciteerd met het zijn van de 400.000e klant. Bij deze overhandigen wij je een cheque ter waarde van 1000 euro... En het mooie is, die hoef je hier niet te besteden"

Ik denk MOOI... naar de hoeren! Dus ik kom daar aan bij die hoeren en loop door dat poortje... Uit het niets komen allemaal schaars gekleedde hoeren naar mij toe en de pooier van hun allen stapt naar mij toe. "Gefeliciteerd jongen, je bent de 100.000e klant sinds de opening. Je mag elke hoer pakken die je wilt en zolang mee vrijen als je wilt"
Normaal pak ik altijd eentje uit de goedkope poolse sletjes sectie maar ik denk nu laat ik maar eens verder kijken. De dikke negerinnen sectie sla ik over en ik kom aan bij de indiase sectie.
Allemaal zo'n stip op hun kop..

Nouja goed, dus ik eentje uitgekozen en al wippend en vrijend lag ik boven op dat vrouwtje.. Maarja, die stip begon me te irriteren. Dus ik die stip er af krassen.. Wat denk jij.. heb ik ook nog ene koelkast gewonnen! :D
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 19:35 

Hardtraxx Addict

Er loopt een man verdwaald rond en dan komt hij een giftig kanaal tegen. Hij begint rustig te drinken met 1 hand. Even later komt er een buurtbewoner aan die dat ziet. Hij rent er op af en zegt: meneer, meneer dit water is giftig! Zegt de drinkende man: Was sagen Sie? Zegt de andere man weer: Mit zwei handen!
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 19:45 

Hardtraxxer

de dokter wilde mij onderzoeken maar ik was boven >.<
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:02 

Hardtraxx Veteran

Een blank meisje en een neger zien elkaar wel zitten in een discotheek en gaan nadertijd samen naar huis. Daar voelen ze wat en het meisje fluistert: "laat eens zien dat het waar is wat ze over negers zeggen..."

Dus die neger steekt haar neer en steelt haar tasje.
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:07 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Een blank meisje en een neger zien elkaar wel zitten in een discotheek en gaan nadertijd samen naar huis. Daar voelen ze wat en het meisje fluistert: "laat eens zien dat het waar is wat ze over negers zeggen..."

xd
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:12 

Inemiene schreef:
Daveytl schreef:

xd

:lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:41 

Artiest

hahahahaha racistische grappen der epicness!! :worship:
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 22:03 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Haha, geweldig. xd
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 22:40 

Hardtraxx Addict

Waarom eet een neger alleen maar wit brood?

Anders bijt hij in zijn handen
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 22:46 

Hardtraxx Veteran

Haha, die blijft ook mooi :D
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 22:56 

Hardtraxx Veteran

Ik weet nog een goede! :D
Biscuit.
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 22:58 

Artiest

katamaran schreef:
Ik weet nog een goede! :D
Biscuit.

:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 18 jul 2011 23:09 

Hardtraxx Veteran

Man vind kameel in de woestijn, kameel vindt van niet.

Komt een cowboy bij de kapper, pony weg.
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 00:58 

Hardtraxxer

Wat is het verschil tussen allesreiniger en joden?

Allesreiniger maakt geen krassen op de douch wand.
Bericht Geplaatst op 31 jul 2011 19:50 

Hardtraxx Veteran

Wat is de overeenkomst tussen een Belgisch kind en een Franse fles wijn?

Ze liggen allebei in de kelder. :lol:
Bericht Geplaatst op 31 jul 2011 22:51 

Hardtraxx Addict

Zitten 2 blondies op t terras. Zegt de een tegen de ander: "Heb gister een zwangerschapstest gedaan"
Zegt de ander: "Waren de vragen moeilijk?"
Bericht Geplaatst op 31 jul 2011 23:08 

Hardtraxx Crew

Hooli schreef:
Zitten 2 blondies op t terras. Zegt de een tegen de ander: "Heb gister een zwangerschapstest gedaan"
Zegt de ander: "Waren de vragen moeilijk?"

http://www.dumpert.nl/mediabase/1620881/9db74554/blondje.html
Bericht Geplaatst op 31 jul 2011 23:12 

Hardtraxx Addict

serieus......................................

mijn zuster vertelde hem toestraks :P
Bericht Geplaatst op 03 aug 2011 14:21 

Hardtraxxer

wanneer worden de meeste scheermesjes in turkije verkocht.

op moederdag
Bericht Geplaatst op 03 aug 2011 15:51 

Kraak... Piep...

Komt een man bij de dokter

Zegt de dokter : Ruim je t ook ff op ?
Bericht Geplaatst op 04 aug 2011 17:15 

Hardtraxx Addict

D-Nemacyst schreef:
Komt een man bij de dokter

Zegt de dokter : Ruim je t ook ff op ?

Hahah ik hou wel van deze humor :D
Bericht Geplaatst op 04 aug 2011 17:58 

Hardtraxx Veteran

Inemiene schreef:
Daveytl schreef:

xd

:lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 04 aug 2011 20:45 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

hahahahah omg deze is echt episch :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 04 aug 2011 23:48 

Hardtraxxer

Statistiek: 9 van de 10 mensen vinden het leuk:

Groepsverkrachting xd
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 59  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic