Kom laatst bij de gamma om een boormachine te kopen. Dus ik heel die winkel door en er een gevonden. Ik dat ding afrekenen bij de kassa en op het moment dat ik de pinpas door dat ding haal komen er van alle kanten feestende personeelsleden naar mij toe.
"Gefeliciteerd met het zijn van de 400.000e klant. Bij deze overhandigen wij je een cheque ter waarde van 1000 euro... En het mooie is, die hoef je hier niet te besteden"
Ik denk MOOI... naar de hoeren! Dus ik kom daar aan bij die hoeren en loop door dat poortje... Uit het niets komen allemaal schaars gekleedde hoeren naar mij toe en de pooier van hun allen stapt naar mij toe. "Gefeliciteerd jongen, je bent de 100.000e klant sinds de opening. Je mag elke hoer pakken die je wilt en zolang mee vrijen als je wilt"
Normaal pak ik altijd eentje uit de goedkope poolse sletjes sectie maar ik denk nu laat ik maar eens verder kijken. De dikke negerinnen sectie sla ik over en ik kom aan bij de indiase sectie.
Allemaal zo'n stip op hun kop..
Nouja goed, dus ik eentje uitgekozen en al wippend en vrijend lag ik boven op dat vrouwtje.. Maarja, die stip begon me te irriteren. Dus ik die stip er af krassen.. Wat denk jij.. heb ik ook nog ene koelkast gewonnen!