Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 59  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 13:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
NI!


Over droge humor gesproken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Monty Python! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 18:04 
 

I demand, a shrubbery :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 20:51 
 
Hardtraxx Newbie

Trainfreak schreef:
katamaran schreef:
Voeze gast. :lol:

:lol: :lol:

ja klach mij der ook kapot mee :huh:
VOEZE GAST :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 21:23 
 
Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
KSwoosh schreef:
oostzaner schreef:
*leest de mop nog een keer, maar dan met een twents accent in z'n kop*

Afbeelding


Ik zat er al op te wachten :lol: .

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

toch leuk dat je er tijd hebt ingestoken, maar t is compleet kansloos. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 00:05 
 

oostzaner schreef:
toch leuk dat je er tijd hebt ingestoken, maar t is compleet kansloos. :P

joh xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 01:59 
 
Hardtraxx Veteran

Een man heeft een enorme passie voor bruine bonen. Hij is verzot op dit eten maar, helaas, na het eten maakt een beschamende lichamelijke reactie zich meester van hem. Op een dag ontmoet hij een prachtige vrouw en hij wordt enorm verliefd op haar. Wanneer het duidelijk wordt dat zij gaan trouwen, denkt hij bij zichzelf dat zij het niet uit zal kunnen staan als hij zijn passie voor bonen voort zal zetten met het gevolg dat zijn darmfuncties oncontroleerbaar worden en zich gaan roeren. Hij besluit daarom tot de ultieme opoffering: hij zal nooit meer bonen eten..... Niet lang daarna gaan ze trouwen. Een paar maanden later is de man op weg naar huis van zijn werk en zijn auto gaat stuk. Hij belt keurig zijn vrouw dat hij wat later thuis komt en omdat hij nog maar een paar kilometer van huis is, besluit hij naar huis te gaan lopen. Op weg naar huis komt hij langs een klein eetcafé en een heerlijk aroma van verse bruine bonen verrast zijn reuktuig. Omdat hij toch nog een tijdje moet lopen naar huis, vertrouwt hij erop dat hij in die tijd de nadelige effecten van het eten van bonen weg zal kunnen werken. Dus gaat hij het café in en bestelt hij een heerlijke portie bruine bonen in rode uiensaus. Het is zo lekker dat hij nog twee porties bestelt.<br />Net buiten het café begint de ellende al; hij voelt zijn darmen zich samentrekken en hij begint onherroepelijk te ruften. Tijdens elke stap die hij neemt, wordt het erger en erger. Hij bout al zijn ingewanden er bijna uit en de stofwolken achter hem verraden de explosies uit zijn darmkanaal. Bijna bij zijn huis aangekomen voelt hij zich betrekkelijk safe en wil dan het huis binnengaan. Echter, zijn vrouw staat hem al bij de deur op te wachten. Zij roept uit: &quot;Schat, ik ben blij dat je er eindelijk bent want ik heb een enorm leuke verrassing voor jou!&quot; Zij doet hem een blinddoek voor en leidt hem naar zijn stoel aan het hoofd van de eettafel. Op dit moment merkt hij dat zijn darmen toch weer op beginnen te spelen en dat hij toch nog wat ruften moet laten. Maar omdat zijn vrouw bij hem is en hij heeft beloofd om geen bonen meer te eten, moet hij zichzelf inhouden. Gelukkig gaat op dat moment de telefoon en hij moet haar beloven om niet de blinddoek af te doen terwijl zij de telefoon zal beantwoorden.<br />Wanneer zij weg is, maakt hij gebruik van de gelegenheid en tilt zijn ene been licht op. De bout is niet alleen hard, maar stinkt ook als een rot ei. Hij kan nog moeilijk adem halen, dus hij pakt zijn servet op de tast en begint de enorme stank weg te wapperen. Meteen daarna krijgt hij nog een niet te stoppen aanval en tilt zijn been op: &quot;Pffffffrrrtttt&quot;, klinkt het. Het lijkt wel een net gestarte diesel want de lucht is wederom niet om uit te houden! Hij wordt nu bijna misselijk van de lucht en begint met zijn armen te wuiven om de lucht maar een beetje weg te krijgen. Het telefoongesprek duurt erg lang en de man is nu echt in zijn element. Hij zit van links naar rechts te wiegen op zijn stoel en ruft zijn hele gasvoorraad eruit. De scheten zijn echt ongelofelijk, de een is een zachte &quot;fluiter&quot; met een gigantische stank, de ander een keiharde &quot;pruttelaar&quot; met een nog veel meer verbluffende lucht. De laatste is echt een &quot;winner&quot;, de ramen trillen, de borden op tafel bewegen en binnen een minuut zijn de bloemen op tafel allemaal dood, wat hij overigens niet kan zien omdat hij nog steeds geblinddoekt is. Hij probeert ondanks deze bedwelmende lucht, zijn concentratie bij het telefoongesprek te houden. Omdat het nog niet is afgelopen, gaat hij lekker door met bouten, ruften en winden laten. De een na de ander verlaat zijn kleinste gat en hij moet echt moeite doen om met zijn servet de smerig stinkende lucht weg te krijgen. Als hij in de gaten krijgt dat zijn vrouw het gesprek aan het be&euml;indigen is, is ook zijn vrijheid ten einde. Hij legt het servet op zijn schoot en vouwt zijn handen erboven. Als een heilige zit hij met een glimlach te wachten, totdat zijn vrouw de eetkamer binnenkomt. Zij verontschuldigt zich voor de lengte van het gesprek en vraagt of hij nog stiekem onder de blinddoek heeft doorgekeken. Hij verzekert haar niet te hebben gekeken. Zij haalt dan de blinddoek weg en schreeuwt: &quot;VERRASSING!&quot; Hij is waarlijk geschokt en zwaar verbouwereerd wanneer hij ziet dat rondom de eettafel twaalf van zijn beste vrienden en vriendinnen zitten om de surprise party voor zijn verjaardag op te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 02:33 
 

hoera voor interpunctie
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 02:42 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
hoera voor interpunctie

zeg maar tegen moppen.nl, moest de mop uit de brondcode kopieren xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 03:13 
 

dj-rico01 schreef:
KSwoosh schreef:
hoera voor interpunctie

zeg maar tegen moppen.nl, moest de mop uit de brondcode kopieren xD

maak dan gewoon een screenshot :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 10:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
Bakker: hoi.
Giraf: Ja.
Slager: Ja wat?
Giraf: Ja bakker?
Slager: Ik ben geen bakker.
Giraf: Maar aan het begin van de mop staat van wel!
Bakker: Oeps.

Hond: Woef!
Bakker: Anders nog iets?
Hond: Waf!
Bakker: Das dan 12 euro. Spaart u ook zegeltjes?
Hond: Nee.

Komt een koe bij de slager
Koe: 3 ons Cornedbeef
Bakker: Bruin of wit?
Koe: 3 ons
Bakker: Ja wat?
Koe: Ja bakker
Bakker: hoi
Koe: Dit is een kut mop
Bakker: Ja

Komt een kameel bij de bakker.
Kameel: Ik wil brood.
Bakker: Hou je bek, kamelen kunnen niet praten.

Komt een schaap bij de bakker.
Bakker: Dat ruim je wel ff op ja!
Schaap: Ja bakker.
Bakker: Ja wat?
Schaap: Bruin of wit?
Bakker: Maakt niet uit, ik ben toch niet te voet.
Schaap: Doe dan maar bruin.
Bakker: Ja?
Schaap: Ja bakker?
Bakker: Ja wat?
Schaap: Poep met kak.

Komt een neger bij de bakker.
Bakker: Doei
Nikker: neger
Bakker: ja jij!
neger: nikker
nikker: racist
Bakker: neger
Akker: nikker
Nikker: bakker
Akker: oh!
Bakker: ja
Neger: ja

Komt een aardbei bij de bakker.
Aardbei: Hoi
Bakker: Toet
Aardbei: Was je er gisteren bij?
Bakker: Waarbij?
Aardbei: <---

Wat is het verschil tussen een rode en een groene bal?
Ze zijn allebei paars behalve de gele.

Waarom heeft een giraffe een lange nek?
Anders zweeft zijn kop maar een beetje rond.


Even niveau opschroeven tot de hardtraxx members:

Darkraver: Mag ik 1 wit gesneden van u?
Bakker: Komt ie dan he.
Darkraver: ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 11:37 
 

epic droogheid xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 13:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een kameel en een olifant lopen door de woestijn,
vraagt de olifant aan de kameel wat doe jij met 2 tieten op je rug?
vraagt de kameel aan de olifant wat doe jij met zo''n lange pik op je kop?

klein meisje loopt op een dag de badkamer binnen en ziet der moeder uit de douche komen ,en kijkt met grote ogen naar naar haar tieten en vraagt "mama, krijg ik dat later ook?", "ja schat dat krijg je later ook".
volgende dag ziet ze der vader douche en kijkt met open mond naar zijn klokke spel, en vraagt "papa, krijg ik dat later ook?".
antwoord papa, "ja dat krijg je later ook, en als je mond houd tegen je moeder kan je em ook nu krijgen!

Een man en een vrouw willen graag kinderen maar het lukt niet.
Ze besluiten een afspraak te maken met de dokter.
De dokter kan hen echter ook niet helpen maar beweert een goede collega te hebben in Amerika die hen absoluut kan helpen.
Zodoende stapt het stel op een vliegtuig richting Amerika.
De dokter ter plekke hoort het verhaal aan en vraagt ze "Doe het eens hier ter plekke".
Na het gebeuren te hebben aanschouwt zegt de dokter dat hij al begrijpt wat er aan de hand is.
Hij krabbelt wat op een briefje en geeft dit aan het stel.
"Zeker weten dat na een half jaar een zwangerschap is bereikt".
Aangekomen in Nederland gaat het stel met het briefje naar een lokale apotheker.
"Wij willen graag Thieotreol".
"Pardon?" Zegt de apotheker "dat hebben we niet!,
Laat mij dat briefje eens lezen"
Hij opent het briefje
en leest het voor: "Try the other hole"

Waar ligt een dom blondje als ze net seks heeft gehad ?

In de weg

Er komt een turkse vrouw bij de dokter en zegt : kutje auw, kutje rood.
de dokter begreep het en gaf haar pillen en de turkse vrouw moest over een week terug komen voor controle.
Na een week komt de vrouw weer terug en zegt: kutje auw, kutje rood.
de dokter geeft haar andere pillen en de vrouw moest weer over een week terug komen.
Dan komt ze over een week weer terug en zegt: kutje auw kutje rood.
de dokter geeft haar zalf en zegt : je moet dit over je kut smeren, maar pas op als je het inneemt ga je dood.
Een week later komt de vrouw huilend bij de dokter en schreeuwt : kutje auw, kutje rood, Ali likken, Ali dood!!!

Wat is het verschil tussen een vrouw van:
5 jaar
17 jaar
25 jaar
35 jaar

Die van 5 breng je naar bed en vertel je een sprookje.
Die van 17 vertel je een sprookje om om haar het bed in te krijgen.
Die van 25 is net een sprookje in bed.
En die van 35 zegt, vertel geen sprookjes, en kom naar bed!!

Jantje vraagt aan zijn juf, mag ik bij u slapen?
Natuurlijk mag dat Jantje.
's Avonds gaan ze in bad, en de juf zegt niet onderwater kijken.
En Jantje kijkt onderwater en vraagt: he juf: wat is die spleet onder water????
Dat is mijn oerwoud (vagina) Jantje.
En snel daarna kijkt de juf onderwater, wat is dat Jantje: die slurf????
Dat is mijn tinkie winky.(piemel)
En jantje doet nog een poging om onder water te kijken maar de juf houdt Jantje tegen.
En hij vroeg: juf wat zijn die groote bobbels (tieten) op je lijf??
Dat zijn mijn kop lampen.
En een uur later gaan ze naar bed.

Midden in de nacht roept Jantje in een keer heel hard,: juf juf zet je koplampen aan me tinkie winky is verdwaald in het oerwoud!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 17:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Complexgangerkeofwa schreef:
spreek is ni voor iedereen voeze gast


Hier zit sowiso een puta achter :P
Complexgangerkeofwa >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 10:47 
 

What starts with P and ends with ORN?




that's right! POPCORN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

What starts with a K and ends with op?
That's right, kutmop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 23:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Karel van Binsbergen had eindelijk zijn kaarten voor de EK-finale voetbal 2004 gekregen. 
Toen de wedstrijd begonnen was, vraagt een man achter hem of de plaats naast hem vrij is. 
"Ja", zegt Karel, "die plek is niet bezet". "Ongelofelijk", zegt de man achterhem. 
"Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat iemand een kaartje heeft voor de EK-Finale voetbal, bijna het grootste sportevenement ter wereld, en dat zo iemand dan niet op komt dagen?" 
"Nou", zegt Karel, "eigenlijk is die plaats ook voor mij. Mijn vrouw zou eigenlijk meekomen, maar ze is helaas overleden. Dit is de eerste finale dat we niet samen zijn in 20 jaren". 
"Oeps", zegt de man achter hem, "Sorry, dat wist ik niet, het spijt me. 
Maar kon je dan niemand anders vinden, een vriend of een kennis, om mee te nemen?" 
Karel schudt zijn hoofd. "Nee,iedereen is naar de begrafenis
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 23:31 
 

Welk dier heeft een lul op z'n rug?

Een politiepaard
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 23:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Welk dier heeft een lul op z'n rug?

Een politiepaard

Een politiepaard ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 23:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
What starts with a K and ends with op?
That's right, kutmop!


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is wit en het houdt van Hardcore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eeen boemkool :lol: :lol:

Heerlijk filmpje van in qontrol

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 23:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Almighty schreef:
Welk dier heeft een lul op z'n rug?

Een politiepaard

Een politiepaard ^^

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 23:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is het verschil tussen je schoonmoeder en een sigaar?
Bij een sigaar zijn de eerste trekken het beste en bij schoonmoeder de laatste!

De baas klaagde in de stafvergadering dat hij te weinig gerespecteerd werd. De volgende dag bracht hij een bordje mee waarop stond: 'Ik ben De Baas!' Hij plakte het op de deur van zijn bureau. Toen hij na de middag terugkwam van de lunch, zag hij dat iemand er een berichtje aan geplakt had. Daarop stond: 'Je vrouw heeft gebeld. Ze wil haar bordje terug!'

Komt een man thuis van z'n werk, hoort hij daar ineens boven z'n vrouw hard en wild kreunen. Dus hij gaat naar boven, en betrapt daar z'n vrouwtje die ligt te sporten met de postbode. De beste man wordt kwaad he, helemaal over de rooie dus hij trekt die postbode van z'n vrouw af en sleurt hem zo aan z'n leuning mee naar zijn schuurtje. In dat schuurtje stopt hij de leuning van die postbode zo tussen de bankschroef. hij draait hem stevig aan en haalt zo het staafje eruit waar mee je de bankschroef ook weer los kan draaien. Dus die postbode helemaal geschrokken en vraagt zich af wat de man er mee wilt gaan doen. De man rent terug naar boven en pakt z'n scheermesje en gaat weer terug naar het schuurtje. dus die postbode helemaal bang.. je gaat hem er toch niet afsnijden????!!! Nee zegt die man, dat doe je zelf wel als ik het schuurtje in de fik heb gestoken.

Komt een man bij de dokter, zegt: dokter ik voel mij zo moe en uitgeblust de laatste tijd,zegt de dokter:je moet onmiddellijk stoppen met masturberen. Helpt dat dan dokter? Dat weet ik niet ik wil je even onderzoeken..

Waarom zit er plastic over een komkommer?
- Kan hij na gebruik ook nog opgegeten worden.


Een klein meisje komt op bezoek bij haar oma. Oma, ik heb een konijntje , een konijntje!!! En oma antwoordt: Wel , laat je konijntje eens zien. Dan heft het kleine meisje haar kleedje omhoog en doet haar broekje naar beneden. Maar dat is geen konijntje, zegt oma. Jawel , jawel oma, Jantje heeft me dat gezegd. En oma, wil je me ook je konijntje laten zien? De oma: Oh God , neen mijn kind. A.u.b. oma , a.u.b. oma! Wel dan, zegt oma. En oma heft haar rok omhoog en laat haar broek zakken. Het meisje ziet daar een door de tijd ontstane wildernis. Brrrr , wat heb jij een lelijk konijn oma. Dan antwoord oma: Ja, ja, wanneer jou konijntje zoveel worteltjes zal gegeten hebben als het mijne gaan we elkaar nog eens spreken!


Ik was net de kerstboom aan het optuigen, en de lampjes deden me aan onze allochtone medemens denken. De helft werkt niet, ze zijn allemaal met elkaar verbonden en als ze in de boom hangen zijn ze het mooist!


Een vrouw komt bij de dokter en klaagt:
"Dokter, iedereen zegt dat ik een paardenreet heb, kunt u daar niets aan doen?"
Waarop de dokter zegt: "Kleedt u zich maar even uit en draait u eens rond, dan kan ik er eens naar kijken."
"De vrouw heeft zich uitgekleed, draait een rondje, waarop de dokter driftig begint te schrijven."
"Oh," zegt de vrouw, "bent u een receptje aan het voorschrijven?"
"Nee," zegt de dokter, "dit is een vergunning, zodat u op straat mag schijten!"

Er komt 's morgens een man bij de tandarts. Hij ligt in de stoel en doet zijn mond open. De tandarts kijkt en zegt vervolgens: Zo meneer, u bent vannacht goed te keer gegaan! Hoezo? vraagt de man geschrokken? Zit er soms Een schaamhaar tussen mijn tanden? Nee zegt de tandarts, er zit nog Een beetje poep aan je neus!

Met welk apparaat kijk je na de sterren? – een telescoop
Met welk apparaat kijken we na bacteriën? – een microscoop?
Met wat kijken we door muren? – Met een raam, idioot.


Een achttienjarige meid vertelt haar moeder dat ze al twee maanden over tijd is. Heel ongerust gaat de moeder naar de apotheek en koopt een zwangerschapstest. Het resultaat van de test toont aan dat ze inderdaad zwanger is. Schreeuwend, vloekend, wenend roept de moeder: "Wie is dat varken wat jou dit geflikt? Ik wil het weten!" De dochter neemt de telefoon en belt even. Een half uur later stopt een Ferrari voor de deur, een volwassen en nette man stapt uit, lichtjes grijzend en gekleed in Versace-kostuum. Hij wandelt naar de voordeur en belt aan. Ze laten hem binnen in de woonkamer, hij zit neer bij vader, moeder en dochter en vertelt hen: "Goedemorgen, uw dochter heeft mij geïnformeerd over het probleem. Helaas kan ik niet met haar trouwen omwille van mijn persoonlijke familiale situatie, maar ik zal ervoor zorgen dat het kindje niks tekort komt. Als het een meisje is, dan laat ik haar 2 supermarkten, een huis in de stad, een villa op het strand en een miljoen euro op een bankrekening. Als een jongen wordt geboren, dan schenk ik hem twee fabrieken en twee miljoen op een bankrekening. Als het een tweeling wordt, dan krijgt elk een fabriek en een miljoen euro. Als daarentegen de verkeerde diagnose is gesteld. Op dit moment onderbreekt de vader hem, legt een stevige hand op zijn schouder en zegt: "Als dat gebeurt, dan neuk je haar NOG eens."


Een man moet voor een zaken reis naar Pittsburgh, Amerika. Zit daar een mooie blondine met grote borsten achter de incheckbalie. De man zegt: "Mag ik een picket naar Tittsburgh?" De blondine glimlacht, snapt wat de man bedoelt en geeft hem een ticket naar Pittsburgh. In het vliegtuig begint de man te lachen om zijn eigen fout. De man naast hen wordt nieuwsgierig en vraagt de man waarom hij zo’n schik heeft. Dus de man vertelt zijn verhaal. "Ach", zegt de man naast hem, "dat zijn nu van die kleine versprekingen hè, had ik ook vanmorgen. Tijdens het ontbijt wil ik aan mijn lieve vrouwtje de boter vragen, zeg ik per ongeluk: vuil vies klotewijf, je hebt 6 jaar van mijn leven verknald!!"
De sterkste man ter wereld was op tournee. Voor de finale van zijn show nam hij een sinaasappel, kneep al het sap eruit en bood dan 1000 euro als iemand uit het publiek er nog een druppel uit wist te knijpen. Keer op keer kwamen er mannen naar voren, maar hoe ze ook knepen, er kwam niets uit.
Op een avond kwam er een mager oud mannetje naar voren. Het publiek lachte bij het idee dat hij er meer sap uit zou kunnen knijpen dan de sterkste man. Kalm nam hij de sinaasappel tussen zijn handpalmen - en tot ieders stomme verbazing kwam er 1 druppel sap te voorschijn.
Terwijl de verblufte krachtpatser hem de 1000 euro overhandigde, kon hij het niet laten om te vragen wat het mannetje voor de kost deed.
'Ik heb tot m'n pensioen gewerkt bij de belastingdienst.'

Vader zegt tegen zijn 7 jarig zoontje: jongen je wordt al groot,we moeten het eens over sex hebben. Dat is goed vader,wat wil je weten?

Twee Gooische blonde vriendinnen onder elkaar: “Ik heb van mijn man een miljonair gemaakt.” “En wat was hij voor je met hem trouwde ?” “Multimiljonair


Een man rijd in zijn auto op de A28 nabij Assen als plots zijn auto stopt. Hij gaat op de vluchtstrook op onderzoek uit maar kan niks vinden dus belt hij de ANWB. Een 20 minuten later verschijnt er een vrouwelijke monteur van de ANWB. De man baalt als een stekker, want ja zeg nou zelf, als man zijnde moet je auto gemaakt worden door een vrouw. Maar goed de vrouw zegt nou doe de motorkap maar is los. Ze doet de motorkap open en klimt op de bumper en gaat boven op de accu staan. Zeer geschrokken roept de man mens wat doe je nu?! Nou zegt de vrouw van de ANWB:"Je accu is in elk geval nog goed want mijn spiraaltje gloeit al!

Marokkaans sprookjesfiguur?
Repelsteeltje-auto


Een man van 85 wilt nog eens sex hebben met zijn 80-jarige vrouw. 'Stop' zegt ze, ‘Zonder condoom geen sex!‘ Zegt de man:'Maar waarom, op jouw leeftijd kan je toch geen kinderen meer krijgen? ‘Zij: 'Maar wel salmonella, met zulke ouwe eieren...

Een man komt een lingeriewinkel binnen en zegt tegen de verkoopster ik wil graag een leuk setje voor mijn vrouw. Dat kan zegt de verkoopster, wat is de maat van uw vrouw? 36 zegt de man, waarop de verkoopster een slipje pakt en zegt dan zal dit wel passen. En de beha? Ja, zegt de man dat weet ik niet maar zoiets ongeveer en hij houdt zijn twee handen op. Oh, zegt de verkoopster, ik zie het al, twee grapefruits. Nee, zegt de man, wel wat kleiner. Twee sinaasappels dan? Nou, zegt de man, ook nog niet. Zegt die verkoopster, dan zijn het vast twee eieren. Ja, zegt de man, maar dan gebakken

Een paar dagen geleden vroeg ik mijn vrouw waar ze heen zou willen gaan voor haar verjaardag. Ze antwoordde: "Ergens waar ik al lang niet meer geweest ben." Ik heb haar voorgesteld naar de keuken te gaan en zo is de ruzie begonnen...

Een man vraagt aan zijn vrouw: "Wat zou jij doen als we de Lotto wonnen?" De vrouw antwoordde "Ik zou de helft aanpakken en van je scheiden.""Das goed" antwoordde de man,"We hebben 24 euro gewonnen, hier is 12 euro en daar is de deur!"

Enkele jaren terug was er een stratenmaker, die werkte bij een kleine aannemer. Toen werkte men nog van 7 tot 5 uur, zonder schaftkeet. Rond 9 uur ging de arbeider zijn boterhammetjes opeten op muurtje. Kwam daar plots een mooie nette dame langs , ze vroeg of hij geen zin had om zijn broodjes op te eten bij haar thuis , zij woonde toch maar enkele meters verder. Als dat niet hindert voor u zei de stratenmaker , bijlange niet , kom maar mee…….Bij de dame in kwestie een kopje warme koffie, toen vroeg de dame of hij geen zin had om eens mee naar boven te gaan , ja maar zei hij , hindert dat niet, bijlange niet zei ze.Dus hij ging mee naar boven , het bed in en toen flink hard neuken, toen ging de dame het bed uit en nam een potje , ik wil er bij u eerst wat witte zalf op uw lul smeren. zei ze,geen probleem voor de arbeider, dus... Op de middag , weer zijn broodjes gaan nuttigen , maar weer was de dame daar………Weer mee met haar , warme koffie , weer naar boven , witte zalf eraan en boem………Om 3 uur in de namiddag weer hetzelfde , warme koffie , naar boven , witte zalf en boem.....Toen onze arbeider op maandag opnieuw begon te werken was zij daar weer,Opnieuw warme koffie , mee naar boven , witte zalf en boem.....Toen vroeg onze vriend aan haar , mevrouw ben jij getrouwd ? Ja zei ze. Is je man dan zo slecht in bed ofzo? Dat is het niet zei zij. Ja maar zei hij wat is dat dan toch? Je vraagt me 3 keer per dag mee naar binnen voor warme koffie ,dan altijd mee naar boven , dan steeds die witte zalf aan mijn lul? ik zal u dat eens uitleggen zei ze. Ik ben verleden week bij de dokter geweest en ik zit met een schimmelinfectie op mijn baarmoeder, Ik moet er 3 keer per dag witte zalf aandoen en IK KAN ER MET MIJN VINGER ZELF NIET BIJ!


Waarom is de heenreis naar Amsterdam leuker dan de terugreis?
Op de heenreis had je je autoradio nog!


Ik heb een nieuwe hond, hij is formidabel! Ik liet hem ruiken aan een konijnenpoot en iets later kwam hij thuis met een konijn. Ik liet hem ruiken aan een fazantenpluim en iets later kwam hij thuis met een fazant. Ik liet hem ruiken aan de string van mijn vrouw en iets later kwam hij thuis met de buurman zijn Lul

Een Amerikaan komt naar Nederland en stapt een café binnen. Tegen een man aan de bar zegt hij: "Hi, ik zoek een straatvechter, ik zou wel eens een echt straatgevecht willen zien." "Dat treft," zegt de man, "ik ben toevallig een straatvechter. Mij moet je hebben." "Okay," zegt de Amerikaan, "ga mee naar buiten, dan zoeken we een tegenstander." Buiten gekomen zien ze een boom van een kerel aan komen lopen. "Daar," zegt de Amerikaan, "dat is je tegenstander." "Welnee," zegt de Nederlander, "als ik een keer hard op de grond stamp, dan loopt 'ie hard weg." Dan komt er een echtpaar gearmd aanlopen. "Kijk," zegt de Nederlander, "die vent, daar ga ik mee vechten." "Hoe wil je dat dan doen?" vraagt de Amerikaan. "Ik weet wel een manier om hem uit te dagen", zegt de man, "Ik scheld gewoon zijn vrouw verrot. Dan moet 'ie wel met me vechten." En hij begint te schelden tegen die vrouw: "Jij vuile, smerige, achterbakse hoer dat je bent!" "Kijk," zegt haar man, "nou hoor je het eens van een ander!"

Wat zeg je tegen een Marokkaan met overhemd en stropdas?
"2 Big Mac en een Mac Shake graag."

Tijdens de generale repetitie, naderde de bruidegom de dominee met een ongewone afspraak. "Ik geef je 100,- euro als je de geloften verandert. Als je bij het gedeelte komt wanneer ik beloof om haar "lief te hebben, te gehoorzamen en te aanbidden" en "de anderen te verwaarlozen, en haar eeuwig trouw te blijven," ik zou het prettig vinden als je dat gedeelte weglaat." Vandaag is de trouwdag en de bruid en bruidegom komen bij het moment waar de geloften worden geruild. Wanneer het tijd is voor de geloften van de bruidegom, kijkt de dominee de jongeman in de ogen en zegt: "Beloof je dat je elke wens en eis van haar inwilligt, haar elke ochtend voor de rest van je leven ontbijt op bed brengt en zal zweren, aan God en je vrouw, dat je niet eens zal kijken naar een andere vrouw, zolang als jullie leven?" De bruidegom slikte, keek angstig rond, en zei toen heel zacht: "Ja?" De bruidegom buigt zich naar de dominee toe en sist: "Ik dacht dat we een afspraak hadden." De dominee geeft de bruidegom zijn 100,- euro terug en fluistert terug: "Zij gaf 300,- "


Een vrouw komt bij de dokter, bont en blauw geslagen...
Dokter: "Wat is er gebeurd?" Vrouw: "Dokter, ik weet niet meer wat ik moet doen, elke keer als mijn man dronken thuiskomt slaat hij me in elkaar..." 

Dokter: "Daar ken ik een zeer doeltreffende remedie tegen: als uw man dronken thuiskomt, neem een kop kamillethee en begin te gorgelen, gorgelen, gorgelen." 

Twee weken later komt de vrouw terug bij de dokter en ziet er herboren en fris uit. 

Vrouw: "Dokter, dat is een geniale oplossing! Elke keer als mijn man bezopen thuiskwam en ik kamillethee gorgelde, gebeurde er niets! Zegt die dokter: "Zie je dat er niets gebeurt als je gewoon je muil houdt?"
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 59  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic