Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 59  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Hardstyler-1994 schreef:
Het dagboek van een Peuter:
Maandag
Sinterklaas gaan halen bij bomma en bompa. Alleen knikkers gekregen. Stom speelgoed. Heb knikkers op de keldertrap gelegd. Bompa naar beneden getuimeld, geen belang, bompa toch al oud en versleten. Er waren geen knikkers kapot. Klop gekregen, met knikkers spelen mag niet.

Dinsdag
Hele toffe dag, heb nichtje Suzy gezien op begrafenis bompa.
Hele dag doktertje gespeeld. Heel plezant. Mama kwaad, papa kwaad, tante Angèle kwaad, Suzy niet. Heb klop gekregen. Doktertje spelen mag niet. Stiel leren is verboden.

Woensdag
Hier en daar in huis chocoladekorrels gelegd. Papa is muizenvallen gaan kopen. Heb korrels opgegeten. Mama viel flauw. Heb klop gekregen. Lekkere chocoladekorrels eten is verboden.

Donderdag
Heb voor 20 knikkers hele mooie witte muis gekregen van kameraad. In een doosje gedaan en schoon verpakt. Cadeau voor mama. Mama eerst heel blij, daarna krijs gegeven en flauw gevallen. Papa weer heel kwaad. Heb klop gekregen. Cadeautjes geven is verboden.

Vrijdag
Papa sloot mij op in de kelder, is plezant. Heb van patattenvoorraad frietjes gesneden om mama te helpen. Zwaar werk, wel 100 kilo patatten. Heb klop gekregen. Mama helpen is verboden.

Zaterdag
Papa sloot mij op op zolder, ook heel plezant. Heb papa geholpen en dakgoot proper gemaakt. Stond veel volk op straat. Pompiers zijn me komen van dak halen. Papa kwaad, klop gekregen. Papa helpen is verboden.

Zondag
Papa sloot mij op in het tuinhuisje. Had kou en heb een vuurtje gestookt. Pompiers zijn weer gekomen. Toffe mensen, spuiten alles nat. Klop gekregen. Warm hebben is verboden.

Maandag
Wou pompiers nog eens terugzien. Heb gebeld en ze zijn gekomen. Mama kwaad en pompiers ook. Heb klop gekregen. Pompiers graag zien is verboden.

Dinsdag
Stille dag vandaag. Heb niets gedaan. Mama heel ongerust en ambetant. Niks doen is niet plezant en eigenlijk verboden.

Woensdag
Op bezoek bij bomma, toen ze me zag staan kreeg bomma schuim op haar mond. Mama sloot mij op in de keuken. Stoelen van bomma veel te hoog, heb ze korter gemaakt met de zaag van bompa, nu zijn ze juist goed. Mama kreeg schuim op haar mond. Heb klop gekregen.

Donderdag
Met papa naar de kliniek gegaan. Bomma en mama bezoeken.
Iets kapot aan de zenuwen. Waarschijnlijk familieziekte.
Dokter stak met naald in mama haar arm. Heb met de andere naald die daar lag in de stouterik zijn gat gestoken. Dokter kreeg ook schuim. Van papa klop gekregen. Mama beschermen is verboden.

Alles is verboden denk ik, behalve kinderen kloppen.
Wacht tot ik groot en sterk ben.


wtf? ik snap hem niet, en de tekst trouwens zelf ook niet. wtf is een pompier en bomma en bompa en klop? :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga gister naar een waarzegster dus ik klop aan.
Hoor ik: ''Wie is daar?''

Toen ben ik maar weer weg gegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 11:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Ik ga gister naar een waarzegster dus ik klop aan.
Hoor ik: ''Wie is daar?''

Toen ben ik maar weer weg gegaan

Haha droog ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2009 11:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Alleen "ik ga gister" is al grappig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2009 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom is een asperine wit?

:huh: :huh: :huh: :huh: :huh:

Zwarte werken niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2009 16:20 
 
Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
Waarom is een asperine wit?

:huh: :huh: :huh: :huh: :huh:

Zwarte werken niet!


Hahaha ja die kon ik al, echt super vet die :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2009 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
FRArnold schreef:
Waarom is een asperine wit?

:huh: :huh: :huh: :huh: :huh:

Zwarte werken niet!


Hahaha ja die kon ik al, echt super vet die :D


ook een grap? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2009 22:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Waarom is een asperine wit?

:huh: :huh: :huh: :huh: :huh:

Zwarte werken niet!


Waarom snap ik hem niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2009 22:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
The Hardstyler-1994 schreef:
Het dagboek van een Peuter:
Maandag
Sinterklaas gaan halen bij bomma en bompa. Alleen knikkers gekregen. Stom speelgoed. Heb knikkers op de keldertrap gelegd. Bompa naar beneden getuimeld, geen belang, bompa toch al oud en versleten. Er waren geen knikkers kapot. Klop gekregen, met knikkers spelen mag niet.

Dinsdag
Hele toffe dag, heb nichtje Suzy gezien op begrafenis bompa.
Hele dag doktertje gespeeld. Heel plezant. Mama kwaad, papa kwaad, tante Angèle kwaad, Suzy niet. Heb klop gekregen. Doktertje spelen mag niet. Stiel leren is verboden.

Woensdag
Hier en daar in huis chocoladekorrels gelegd. Papa is muizenvallen gaan kopen. Heb korrels opgegeten. Mama viel flauw. Heb klop gekregen. Lekkere chocoladekorrels eten is verboden.

Donderdag
Heb voor 20 knikkers hele mooie witte muis gekregen van kameraad. In een doosje gedaan en schoon verpakt. Cadeau voor mama. Mama eerst heel blij, daarna krijs gegeven en flauw gevallen. Papa weer heel kwaad. Heb klop gekregen. Cadeautjes geven is verboden.

Vrijdag
Papa sloot mij op in de kelder, is plezant. Heb van patattenvoorraad frietjes gesneden om mama te helpen. Zwaar werk, wel 100 kilo patatten. Heb klop gekregen. Mama helpen is verboden.

Zaterdag
Papa sloot mij op op zolder, ook heel plezant. Heb papa geholpen en dakgoot proper gemaakt. Stond veel volk op straat. Pompiers zijn me komen van dak halen. Papa kwaad, klop gekregen. Papa helpen is verboden.

Zondag
Papa sloot mij op in het tuinhuisje. Had kou en heb een vuurtje gestookt. Pompiers zijn weer gekomen. Toffe mensen, spuiten alles nat. Klop gekregen. Warm hebben is verboden.

Maandag
Wou pompiers nog eens terugzien. Heb gebeld en ze zijn gekomen. Mama kwaad en pompiers ook. Heb klop gekregen. Pompiers graag zien is verboden.

Dinsdag
Stille dag vandaag. Heb niets gedaan. Mama heel ongerust en ambetant. Niks doen is niet plezant en eigenlijk verboden.

Woensdag
Op bezoek bij bomma, toen ze me zag staan kreeg bomma schuim op haar mond. Mama sloot mij op in de keuken. Stoelen van bomma veel te hoog, heb ze korter gemaakt met de zaag van bompa, nu zijn ze juist goed. Mama kreeg schuim op haar mond. Heb klop gekregen.

Donderdag
Met papa naar de kliniek gegaan. Bomma en mama bezoeken.
Iets kapot aan de zenuwen. Waarschijnlijk familieziekte.
Dokter stak met naald in mama haar arm. Heb met de andere naald die daar lag in de stouterik zijn gat gestoken. Dokter kreeg ook schuim. Van papa klop gekregen. Mama beschermen is verboden.

Alles is verboden denk ik, behalve kinderen kloppen.
Wacht tot ik groot en sterk ben.


wtf? ik snap hem niet, en de tekst trouwens zelf ook niet. wtf is een pompier en bomma en bompa en klop? :S


bomma = Grootmoeder
bompa = Grootvader
Pompier = brandweer
alles wat het kind doet is verkeerd en krijgt slaag en als het kind groot en sterk is gaat hij terugkloppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2009 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en krijgt slaag, damn wat een vage taal is dat belgisch...

hij krijgt dus gewoon klappen van zn ouders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2009 23:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
en krijgt slaag, damn wat een vage taal is dat belgisch...

hij krijgt dus gewoon klappen van zn ouders?


jha eigenlijk is het zo omdat hij dingen doen die niet mogen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2009 11:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En dat moet grappig zijn? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2009 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heb je zeker zelf weer verzonnen :P want hij is net zo grappig als je vorige mop die je zelf had verzonnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2009 18:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind hem wel grappig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2009 19:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
Ik vind hem wel grappig :D


vind m vrij humorloos ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2009 22:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik heb hem niet verzonnen

edit

echt niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2009 04:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Hardstyler-1994 schreef:
ik echt heb ik het niet verzonnen

? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2009 15:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Hardstyler-1994 schreef:
ik heb hem niet verzonnen

edit

echt niet

xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2009 01:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Epic phail xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2010 18:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

omdat skitzo een nieuw moppentopic heeft geopend zal ik de oude maar weer ff naar boven halen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2010 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is kaal en 20 meter lang?
Polonaise op de kankerafdeling
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2010 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand vroeg mij laatst of ik een belg was. hierop antwoorde ik van niet. Daarna vroeg hij mij of ik er misschien een wilde worden. Wederom antwoorde ik van niet. Omdat de man mij zo vraagend aankeek belsoot ik mijzelf nader te verklaren. Ik vertelde hem dat ik dit een te pijnlijk proces vondt. Nog steeds had deze man dezelfde domme blik in zijn ogen. Toen begon ik maar te vertellen van mijn buurman, die bij de dokter is geweest om belg te worden. De dokter vertelde hem dat er dan 1/3 deel van zijn hersenen verwijderd moest worden. Mijn buurman stemde in. Toen na de operatie de dokter bij hem kwam en hem vertelde dat er iets mis was gegaan omdat er in plaats van 1/3 deel 1/2 deel van zijn hersenen verwijderd was antwoorde mijn buurman: ""Aber das macht doch nicht aus"
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2010 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is kaal en het pijpt voor €5..

.. Een kanker hoer.


de streepjes staan er tussen omdat het anders gecensureerd wordt. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2010 19:50 
 

Dennis Aka Mash schreef:
Het is kaal en het pijpt voor €5..

je opa
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2010 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Het is kaal en het pijpt voor €5..

.. Een kanker hoer.


de streepjes staan er tussen omdat het anders gecensureerd wordt. xd


Wat een domme en lage grap.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 59  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic