Nee heb me hele hyves afgezonderd
dus je kan er lekker niet meer op komen 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
kan wel een conclusie trekken uit dit topic: guidos en mooiboys moeten nodig na een re-integratie kamp waar ze weer zichzelf kunnen worden.
Die link hier boven was nou niet bepaald een moiboy foto
1 ding vind het wel kut dat ie hier ook was geplaatst. schrok nog al toen ik het zag 
Heb je hem nog gesproken?roberttt wrote:Die link hier boven was nou niet bepaald een moiboy foto1 ding vind het wel kut dat ie hier ook was geplaatst. schrok nog al toen ik het zag
Wat stond er nou op die foto dan XD
-
C
Kwam deze tegen, maar heeft toen heel artikel op internet gestaan. Scheen iets met pedofilie, drugshandel, vrouwenhandel en dwingen tot raamwerk te zijn
Persoon + nog iemand van z'n kaliber opgepakt etc.

Persoon + nog iemand van z'n kaliber opgepakt etc.

-
C
Ben trouwens blij dat ik me kop voortaan laat millimeteren, ik had normaal best lang haar en smeerde er ook een hoop in heur
-
C
das nog zacht uitgedrukt.djpatt wrote:wat een buffel
Vind hem meer zoiets voor de Black (rugby-team australië)
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
waarom ook voor vrienden?roberttt wrote:Nee heb me hele hyves afgezonderddus je kan er lekker niet meer op komen
-
M
Sorry hiervoor man.. dacht dat je hem zelf had geplaatst vond het wel grappig kon natuurlijk ook niet weten dat Chukkels 'm had geplaatstroberttt wrote:MovingMadness wrote:http://roberrttt.hyves.nl/fotos/1233852947/0/RCSw/?ga_campaign=profileVisitor_Picture_ProfileBoxLeft
Zie deze mooiboy dan
Te triest he.... ik was vergeten uit teloggen op CHUkkels zijn laptop. En dan doet ie zo iets..,. serieus trieste streek die ik ooit mee heb gemaakt...... :')
en dan hier ook nog plaatsen :')
Zal wel een member van Hardtraxx zijn danroberttt wrote:*foto*
Kon het niet laten
Robkuh of zo?
-
C
Yup that's me....
veronderstel dat iedereen een keer zo'n foto op het web moet pleuren (om je 1x te verlagen naar dat niveau)
morgen komt de kapper weer... het gaat KAAL voor carnaval
veronderstel dat iedereen een keer zo'n foto op het web moet pleuren (om je 1x te verlagen naar dat niveau)
het verlagen hoeft niet hoor, je wilt gewoon een playertje zijnrobkuh1990 wrote:Yup that's me....
-
C
Die heb ik serieus al 5-6 jaar ofzo

Met 2 vrienden voor een Jersey Shore-party
Ik ga niet zeggen dat ik ook oorbellen heb.Hidden Source wrote:Waarom heb je oorbellen.
Ik heb clipjes, geen last van die gaatjesParvuz wrote:Ik ga niet zeggen dat ik ook oorbellen heb.Hidden Source wrote:Waarom heb je oorbellen.
dit is te erg gastDaveytl wrote:
-
C
Clipjes... tss... faker!modernization wrote:Ik heb clipjes, geen last van die gaatjesParvuz wrote:Ik ga niet zeggen dat ik ook oorbellen heb.Hidden Source wrote:Waarom heb je oorbellen.
Gewoon pin door dat oor!
Trouwens... Wat een foto
Whahaha.modernization wrote:Ik heb clipjes, geen last van die gaatjesParvuz wrote:Ik ga niet zeggen dat ik ook oorbellen heb.Hidden Source wrote:Waarom heb je oorbellen.
Clipjes.
En last van gaatjes?
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Dit gaat vies te furdjpatt wrote:dit is te erg gastDaveytl wrote: