woo gekke blood niggu'sz 
haha ik heb nog een krabbel bij hem staan en hy bij mijMartin wrote:Hij heeft zijn poll wel verwijdert
EN IK WIL OOK EEN KRABBEL VAN HEM
kijk maar
haha ik heb nog een krabbel bij hem staan en hy bij mijMartin wrote:Hij heeft zijn poll wel verwijdert
EN IK WIL OOK EEN KRABBEL VAN HEM
Robster wrote:Ik had em ook al gekrabbeldgaf die zo'n domme reactie terug. Toen een heel verhaal getypt wat voor zielig en triest ventje die is, en dat zelfs mn oma nog zo'n 'remix' kan maken (beetje knip en plak werk). En dat het respectloos is de namen er niet bij te vermelden en weet ik veel wat allemaal. En dat hij het maar beter kan houden bij dj tiesto cdtjes luisteren :')
patt, jij bent echt mijn held. Ik zag een krabbel van hem op je hyvesdjpatt wrote:als 1 van ons nou eens die dj hatrdstyle krabbeld, dat je zijn platen zo tof vind dat je ze uit wil brengen
Hardskillz Records? :')Ej,
Ik produce ze zelf, en ik heb mijn nieuwe track (W.T.F) al opgestuurd naar een platenmaatschappij.
ze zouden terug maile als ze interesse hadden (en dat hadden ze), nu zit ik in een groepje waarvan ze er 5 uitkiezen, en die krijgen een platencontract
die bij jou is ook leukHardstyle_Ambassador wrote:Robster wrote:Ik had em ook al gekrabbeldgaf die zo'n domme reactie terug. Toen een heel verhaal getypt wat voor zielig en triest ventje die is, en dat zelfs mn oma nog zo'n 'remix' kan maken (beetje knip en plak werk). En dat het respectloos is de namen er niet bij te vermelden en weet ik veel wat allemaal. En dat hij het maar beter kan houden bij dj tiesto cdtjes luisteren :')
![]()
![]()
hoe maak je een track op een draaitavel? :')Ik maak de tracks op de computer,
Niet met een draaitavel en shit?
Ik doe mee !Kepro wrote:Ik ga gewoon zn hyves spammen
whaha ik zal eens kijken wat hij allemaal te vertellen heeftRobster wrote:patt, jij bent echt mijn held. Ik zag een krabbel van hem op je hyvesdjpatt wrote:als 1 van ons nou eens die dj hatrdstyle krabbeld, dat je zijn platen zo tof vind dat je ze uit wil brengen![]()
Hardskillz Records? :')Ej,
Ik produce ze zelf, en ik heb mijn nieuwe track (W.T.F) al opgestuurd naar een platenmaatschappij.
ze zouden terug maile als ze interesse hadden (en dat hadden ze), nu zit ik in een groepje waarvan ze er 5 uitkiezen, en die krijgen een platencontract

Chukkels wrote:S_v3n wrote:![]()
![]()
Volgensmij heb jij ook een nieuwe hobby gevondenHardstyle_Ambassador wrote:Ik doe mee !Kepro wrote:Ik ga gewoon zn hyves spammen
dj hardstyle is niet meer grappig, mensen zijn te ver gegaanCyrildales wrote:Volgensmij heb jij ook een nieuwe hobby gevondenHardstyle_Ambassador wrote:Ik doe mee !Kepro wrote:Ik ga gewoon zn hyves spammen![]()
Laat die arme jongen toch is met rustNOT

Echt zo'n duitse legerhelm ja. Vreselijk imo.Oxbow wrote:wat hebben dat soort gasten toch met dat kapsel, net zoals die gast zac efron ofzo
lijkt me zo vreselijk zitten
hij heb zegmaar egt zo'n kut kopkatamaran wrote:Echt zo'n duitse legerhelm ja. Vreselijk imo.Oxbow wrote:wat hebben dat soort gasten toch met dat kapsel, net zoals die gast zac efron ofzo
lijkt me zo vreselijk zitten