steroids :')Hidden Source wrote:Fail :') je hebt ook van die vage middeltjes dan pompen je spieren op ofzo, is echt zo faal en die mensen hebben dan van die brede armen en hebben geen kracht
Ow is dat die troepKSwoosh wrote:steroids :')Hidden Source wrote:Fail :') je hebt ook van die vage middeltjes dan pompen je spieren op ofzo, is echt zo faal en die mensen hebben dan van die brede armen en hebben geen kracht
steroiden of proteine?Kepro wrote:Paar maatjes van mij gebruiken het maar die hebben echt wel kracht hoor
Steroiden, gewoon anabolenKSwoosh wrote:steroiden of proteine?Kepro wrote:Paar maatjes van mij gebruiken het maar die hebben echt wel kracht hoor
geen idee, ik gebruik geen van beidedjpatt wrote:proteine is bagger, creatine is beter
ik ook nietKSwoosh wrote:geen idee, ik gebruik geen van beidedjpatt wrote:proteine is bagger, creatine is beter
djpatt wrote:ik ook nietKSwoosh wrote:geen idee, ik gebruik geen van beidedjpatt wrote:proteine is bagger, creatine is beter
gewoon rukken
is dit headhunterz met een bruine schmink, kiek die gezichtsuitdrukkingGlenn wrote:
Ook al zo'n flinkie
'katamaran wrote:Gaat HHZ dan toch naar de donkere/duistere kant van de Hardstyle-Scene ?
Daar doelde ik niet op.Hidden Source wrote:'katamaran wrote:Gaat HHZ dan toch naar de donkere/duistere kant van de Hardstyle-Scene ?
Titan?
Gewoon een geintje jongeeeeTel wrote:Discriminatie