thahahahaa,ik ken hem van zien! kansloos figuurtje is hijstefaneke wrote:http://jordyvanspaendonk.hyves.nl/fotos/1195847348/0/zl8j/?ga_campaign=profileVisitor_Picture_ProfileBoxLeft
yeah man
Active topics in Off-Topic
Moderators
Aw fuck zegroberttt wrote:Daniel prive dingen liever privevooral dat want ik weet er niets van
Olijfboompje wrote:Aw fuck zegroberttt wrote:Daniel prive dingen liever privevooral dat want ik weet er niets van
Ey, jij hebt Christian geneukt.roberttt wrote:Olijfboompje wrote:Aw fuck zegroberttt wrote:Daniel prive dingen liever privevooral dat want ik weet er niets van
![]()
What happens in Zwijndrecht, stay's in Zwijndrecht
Ik heb alleen maar gelachen dat het gebeurde man.
-
E
Deze Hyver is niet ok. Dit gebeurt automatisch wanneer er meerdere hyvers een niet-ok melding doen. Wij kijken binnen 1-2 dagen of dit profiel inderdaad in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.
goed bezig jongens! 
kk dit gaat te ver
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
-
E
wss wel ja.. ook al denk ik dat je haar op een scooter toch wel door de war gaat... ongeacht of je een helm op hebt of niet.. en als ze een ongeluk maken zit er wel meer door de war dan alleen hun haar :')Martin wrote:wat me eigenlijk op valt is dat die mooiboys altijd op snorfietsen rijden
bang dat hun haar door de war gaat?
-
C
Roberttt heeft ook met Swoosh gelegen toch?
Hij mist hem nu al
I winroberttt wrote:kk dit gaat te ver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
E
volgens mij zijn we allemaal wel mooiboys 
sorry maar jullie hebben echt nolife
laat die lui gewoon man je hebt er tog geen last van vind dit een beetje te ver weg
laat die lui gewoon man je hebt er tog geen last van vind dit een beetje te ver weg
-
C
Mogen wij ook onze pleziertjes hebben?
-
M
Wat een lieve foto's waren dat toch met ramonnetje chrisje en robertOlijfboompje wrote:Aw fuck zegroberttt wrote:Daniel prive dingen liever privevooral dat want ik weet er niets van
-
M
Haha echt héProtoss wrote:sorry maar jullie hebben echt nolife![]()
-
S
Hij zat laatst mijn meid te stalken, "jij bent wel een mooi meisje geworden zullen we een xtje chillen weeknie bios ofzo xx"pecola-tje wrote:thahahahaa,ik ken hem van zien! kansloos figuurtje is hijstefaneke wrote:http://jordyvanspaendonk.hyves.nl/fotos/1195847348/0/zl8j/?ga_campaign=profileVisitor_Picture_ProfileBoxLeft
yeah man
Zoooo kansloos
Dat is echt zielig heb je hem al opgezocht?stefaneke wrote:Hij zat laatst mijn meid te stalken, "jij bent wel een mooi meisje geworden zullen we een xtje chillen weeknie bios ofzo xx"pecola-tje wrote:thahahahaa,ik ken hem van zien! kansloos figuurtje is hijstefaneke wrote:http://jordyvanspaendonk.hyves.nl/fotos/1195847348/0/zl8j/?ga_campaign=profileVisitor_Picture_ProfileBoxLeft
yeah man
Zoooo kansloos
Mission Succeeded ?RobertV wrote:deze mooiboy die zich voordoet als CO² :')
http://catatonic-overload.hyves.nl
zijn profiel doet het weer!
-
C
Mission completed
hij doet zich niet voor als artiest.... maar gewoon als persoon
hij doet zich niet voor als artiest.... maar gewoon als persoon
Anders maak je een foto van jezelf, in de spiegel, met flitser

Met een bloemetjes-douchegordijn op de achtergrondXtD wrote:Anders maak je een foto van jezelf, in de spiegel, met flitser![]()
Oké, dat komt echt vies over gewoon, die zin, en triest.stefaneke wrote: Hij zat laatst mijn meid te stalken, "jij bent wel een mooi meisje geworden zullen we een xtje chillen weeknie bios ofzo xx"
Zoooo kansloos
Eerst al zon grote wijvenbondkraag en dan ook nog op zon wijve scooter zittenstefaneke wrote:http://jordyvanspaendonk.hyves.nl/fotos/1195847348/0/zl8j/?ga_campaign=profileVisitor_Picture_ProfileBoxLeft
yeah man
Ik rijd hier ook op is een stuk fijner in de zomer vind ik zelf. Plus geen gedoe met helmen als er keertje iemand achterop wilt. Is overigens wel een zip sp en niet zo'n model als op de betreffende fotoMartin wrote:wat me eigenlijk op valt is dat die mooiboys altijd op snorfietsen rijden
Hij heeft zo te zien ook te lang op de zonnebank gelegen
mrazura wrote:Ik rijd hier ook op is een stuk fijner in de zomer vind ik zelf. Plus geen gedoe met helmen als er keertje iemand achterop wilt. Is overigens wel een zip sp en niet zo'n model als op de betreffende fotoMartin wrote:wat me eigenlijk op valt is dat die mooiboys altijd op snorfietsen rijden
Mooiboy