mensen die denken dat ze heel wat zijn met hun mooie gezichtje, maar eigenlijk geen flikker voorstellen..Inemiene wrote:Wat is een mooiboy?
kijk maar is goed naar die hyves etc
mensen die denken dat ze heel wat zijn met hun mooie gezichtje, maar eigenlijk geen flikker voorstellen..Inemiene wrote:Wat is een mooiboy?
roberttt wrote:zegt genoeg :')![]()
Maar robert, jij hebt toch ook altijd je zonnebril op bij indoorfeesten? Maakt dat jou ook niet een mooiboy dan?roberttt wrote:zegt genoeg :')![]()
[img]asdfhg[/img]
Nee Nee.. hij moet ook nog eerst even langs Scapino he !Banaanslak wrote:Maar robert, jij hebt toch ook altijd je zonnebril op bij indoorfeesten? Maakt dat jou ook niet een mooiboy dan?roberttt wrote:zegt genoeg :')![]()
[img]asdfhg[/img]
WJNMK!roberttt wrote:nou ik ben een mooibooyR+R = Back <3 jwt matties 4 lifee 4igt
hzvj luf jaBanaanslak wrote:WJNMK!roberttt wrote:nou ik ben een mooibooyR+R = Back <3 jwt matties 4 lifee 4igt
roberttt wrote:hzvj luf jaBanaanslak wrote:WJNMK!roberttt wrote:nou ik ben een mooibooyR+R = Back <3 jwt matties 4 lifee 4igt
Hij is vies Patrick!RobertV wrote:http://milandiego.hyves.nl/album/21562677/Vrienden/jgZANEus/fotos/1278183920/0/cae4/?ga_campaign=photoItemEntry_PhotoBox_Profile_Photo
justin bieber denks
zegt de grootsterobkuh1990 wrote:ook die mooiboys kunnen voor hun smoel getimmerd worden, kansloze achterlijke betwetertjes
vandaag in Belgie ook genoeg gezien
Hoezo dat nou weer?roberttt wrote:zegt de grootsterobkuh1990 wrote:ook die mooiboys kunnen voor hun smoel getimmerd worden, kansloze achterlijke betwetertjes
En nog is robert verliefd op jerobkuh1990 wrote:Hoezo dat nou weer?roberttt wrote:zegt de grootsterobkuh1990 wrote:ook die mooiboys kunnen voor hun smoel getimmerd worden, kansloze achterlijke betwetertjes
1) ik heb een afgrijselijke kutkop
2) ik vind mij zelf NIET heel wat
3) ik doe geen moeite op mijn haar, het zit zoals het zit (meestal toch gemillimeterd)
4) ik let wel op wat ik draag, ik koop wat ik leuk vind, niet omdat het me goed staat
mrazura wrote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tranen in mn ogen hierzo
Middelste staat in z'n badjas te schijten?mrazura wrote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tranen in mn ogen hierzo
weet je HOE fucking oud die foto is, die stamt uit anno 2007 volgens mij.roberttt wrote:http://robkuh1990.hyves.nl/album/58404866/Ik/OQ7qHp6T/fotos/901211820/0/mh6D/