Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 hours ago
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Liveset: zie reacties bij LIVE, + moet minimaal 30 minuten zijn toch???? :$
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
frankhardenberg wrote:Liveset: zie reacties bij LIVE, + moet minimaal 30 minuten zijn toch???? :$
Volgens mij staat er geen tijd ofzo op ingesteld, maar het is vaak wel gebruikelijk
F
Donateur
last seen Jul 2026
freddyadu8 wrote:
frankhardenberg wrote:Liveset: zie reacties bij LIVE, + moet minimaal 30 minuten zijn toch???? :$
Volgens mij staat er geen tijd ofzo op ingesteld, maar het is vaak wel gebruikelijk
nou dan hebben wij hier bij Hardtraxx dat bij deze dan mooi ff uitgevonden :P :innocent:
Hardtraxxer
981 posts member since 2009
last seen Feb 2014
Ik wist er eerst ook geen een, maar na uren denken heb ik er 1! xd

Subwoofer: Een luidspreker die speciaal gemaakt is voor de lage tonen. De bass is goed merkbaar bij deze luidspreker :loving:

Kan echt zo super genieten van zon donders dikke subwoofer achterin een kofferbak, en dan vol hardstyle aan, de binnenspiegel trilt er bijna af bij een maat van mij :bomb:
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
frankhardenberg wrote:
freddyadu8 wrote:
nou dan hebben wij hier bij Hardtraxx dat bij deze dan mooi ff uitgevonden :P :innocent:
ja ik weet het ook niet honder procent zeker natuurlijk he, alleen het lijkt me niet dat aan een live-act een vaste tijd gebonden is
Donateur
627 posts member since 2009
last seen Mar 2020
[/quote]

Volgens mij staat er geen tijd ofzo op ingesteld, maar het is vaak wel gebruikelijk[/quote]
nou dan hebben wij hier bij Hardtraxx dat bij deze dan mooi ff uitgevonden :P :innocent:[/quote]

ja ik weet het ook niet honder procent zeker natuurlijk he, alleen het lijkt me niet dat aan een live-act een vaste tijd gebonden is[/quote]

nee denk het ook niet maar denk ook niet dat je een setje van 10 minuten een liveset mag noemen.
vind dat dan eerder een promotie setje.
denk dat de ongeveer half uur standaard wel netjes is
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Q-Dominic wrote:Azijnpissers: 1. -Mensen die op fora de hele dag zeiken over alles wat met hardstyle te heeft, denkend dat ze de hele scene vertegenwoordigen
2. -Mensen die denken dat tijdens stampuuhh de hele zaal stil staat
3. -Actieve leden op het Q-dance forum (bezoek het eens je lacht je dood, het overgrote deel spuugt hardstyle uit en luistert techno, en dan toch actief zijn op t q-dance forum..)
Azijnslikkers: -Mensen die alles maar nemen zoals t is, bang zijn zich in een discussie te mengen en een eigen mening te vormen :whistle:
F
Donateur
last seen Jul 2026
nee denk het ook niet maar denk ook niet dat je een setje van 10 minuten een liveset mag noemen.
vind dat dan eerder een promotie setje.
denk dat de ongeveer half uur standaard wel netjes is[/quote]

MEE EENS! :thumbsup:
Lyst wrote:
Q-Dominic wrote:Azijnpissers: 1. -Mensen die op fora de hele dag zeiken over alles wat met hardstyle te heeft, denkend dat ze de hele scene vertegenwoordigen
2. -Mensen die denken dat tijdens stampuuhh de hele zaal stil staat
3. -Actieve leden op het Q-dance forum (bezoek het eens je lacht je dood, het overgrote deel spuugt hardstyle uit en luistert techno, en dan toch actief zijn op t q-dance forum..)
Azijnslikkers: -Mensen die alles maar nemen zoals t is, bang zijn zich in een discussie te mengen en een eigen mening te vormen :whistle:
lol xd
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
freddyadu8 wrote:
Toen hardtraxx net begon had A-Troxx die regel opgesteld :) Nu wordt daar eigenlijk weinig rekening mee gehouden.
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
Ik ga het even andersom doen: Ik zoek namelijk de benaming voor een bepaalde actie die ik soms helaas mee moet maken :) Bijv als de intro of break net is geweest en je denkt dat de aankomende seconde de bass onder de melodie komt, je begint met stampen, maar dan blijft de bass uit! Kutmoment noem ik zoiets. Kennen mensen dit en welke benaming hebben ze daarvoor? Ben benieuwd :D
S
Hardtraxxer
632 posts member since 2009
last seen Nov 2012
Milán wrote:Ik ga het even andersom doen: Ik zoek namelijk de benaming voor een bepaalde actie die ik soms helaas mee moet maken :) Bijv als de intro of break net is geweest en je denkt dat de aankomende seconde de bass onder de melodie komt, je begint met stampen, maar dan blijft de bass uit! Kutmoment noem ik zoiets. Kennen mensen dit en welke benaming hebben ze daarvoor? Ben benieuwd :D
Die ken ik goed ja.. maar dat is alleen bij tracks die ik nog niet ken. Bijv. op InQontrol werden tracks gedraaid waarbij ik het idee had dat de bass zou komen, maar die bleef uit.. :')

een 'oeps' momentje? :)
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
Hardtraxx: Beste site ooit

:yay:
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Milán wrote:Ik ga het even andersom doen: Ik zoek namelijk de benaming voor een bepaalde actie die ik soms helaas mee moet maken :) Bijv als de intro of break net is geweest en je denkt dat de aankomende seconde de bass onder de melodie komt, je begint met stampen, maar dan blijft de bass uit! Kutmoment noem ik zoiets. Kennen mensen dit en welke benaming hebben ze daarvoor? Ben benieuwd :D
Weet wat je bedoelt :D Heeft geen naam hoor :P
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
_dp_ wrote:
Je kunt het wel een naam geven als je wilt :evil:
Last edited by Just4Music on 12 May 2009 16:04, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Dorus ML wrote:
_dp_ wrote:
Je kunt het wel noemen als je wilt :evil:
Het even-wachten-pizza moment? ;)

Ik noem het zelf altijd een minibreak oid.. Gewoon voor de simpelheid van alles.. Maar zover ik weet heeft het geen echte naam. Misschien stukje offbeat ofzo.
J
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2013
Like Thiz is typisch zo
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
vind t juist wel wat toevoegen zo'n ''minibreak'' :)
F
Donateur
last seen Jul 2026
Q-Dominic wrote:vind t juist wel wat toevoegen zo'n ''minibreak'' :)
+1
J
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2013
Q-Dominic wrote:vind t juist wel wat toevoegen zo'n ''minibreak'' :)
liever niet
-1
Donateur
627 posts member since 2009
last seen Mar 2020
ik ken het.

ik vind het weinig toevoegen.
ziet er best wel raar uit als je begint te stampen als er nog geen goede bass is.
maar denk dat we daar allemaal wel is last van hebben.
denk dat de beste benaming een KUT break is xd

KUT Break - een moment in een nummer waarop je een bass verwacht maar deze niet komt.
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Nep-neger: Iemand die denk dat het 365 dagen per jaar carnaval is en elke dag zich verkleed als een neger. Dit houd in: lage broek, onderbroek (met merknaam!!) erboven uit, dure grote riem (met merknaam erop!!), kempi luisteren, doen alsof je heel leipt bent, nja je kent ze wel.

Partypooper = Iemand die niet meegaat naar een feest/het feest verpest

Resident (dj) = De vaste dj in een discotheek/kroeg

zo weer een paar extra
S
Hardtraxxer
632 posts member since 2009
last seen Nov 2012
Nep-neger: Iemand die denk dat het 365 dagen per jaar carnaval is en elke dag zich verkleed als een neger. Dit houd in: lage broek, onderbroek (met merknaam!!) erboven uit, dure grote riem (met merknaam erop!!), kempi luisteren, doen alsof je heel leipt bent, nja je kent ze wel.
:') Wat heeft dit nou weer met hardstyle te maken?
F
Donateur
last seen Jul 2026
Simizle wrote:
:') Wat heeft dit nou weer met hardstyle te maken?
heel veel, dit is de groep die gehaat word door de echte Hardstyle fans :P
F
Donateur
last seen Jul 2026
WEB-Release - Tracks die via internet legaal te downloaden zijn, door eerst een bedrag varierend van 1 - 2 euro te betalen. Deze kunnen in de meeste gevallen ook op vinyl verkrijgbaar zijn.
Climax - Het mooiste/hardste stukje van een nummer.
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
frankhardenberg wrote: Climax - Het hoogte punt van een nummer.