Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 23:50 
 
Donateur

Liveset: zie reacties bij LIVE, + moet minimaal 30 minuten zijn toch???? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 23:52 
 
Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
Liveset: zie reacties bij LIVE, + moet minimaal 30 minuten zijn toch???? :$


Volgens mij staat er geen tijd ofzo op ingesteld, maar het is vaak wel gebruikelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 23:53 
 
Donateur

freddyadu8 schreef:
frankhardenberg schreef:
Liveset: zie reacties bij LIVE, + moet minimaal 30 minuten zijn toch???? :$


Volgens mij staat er geen tijd ofzo op ingesteld, maar het is vaak wel gebruikelijk

nou dan hebben wij hier bij Hardtraxx dat bij deze dan mooi ff uitgevonden :P :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 23:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wist er eerst ook geen een, maar na uren denken heb ik er 1! xd

Subwoofer: Een luidspreker die speciaal gemaakt is voor de lage tonen. De bass is goed merkbaar bij deze luidspreker :loving:

Kan echt zo super genieten van zon donders dikke subwoofer achterin een kofferbak, en dan vol hardstyle aan, de binnenspiegel trilt er bijna af bij een maat van mij :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 23:59 
 
Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
freddyadu8 schreef:
frankhardenberg schreef:
Liveset: zie reacties bij LIVE, + moet minimaal 30 minuten zijn toch???? :$


Volgens mij staat er geen tijd ofzo op ingesteld, maar het is vaak wel gebruikelijk

nou dan hebben wij hier bij Hardtraxx dat bij deze dan mooi ff uitgevonden :P :innocent:


ja ik weet het ook niet honder procent zeker natuurlijk he, alleen het lijkt me niet dat aan een live-act een vaste tijd gebonden is
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 00:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

[/quote]

Volgens mij staat er geen tijd ofzo op ingesteld, maar het is vaak wel gebruikelijk[/quote]
nou dan hebben wij hier bij Hardtraxx dat bij deze dan mooi ff uitgevonden :P :innocent:[/quote]

ja ik weet het ook niet honder procent zeker natuurlijk he, alleen het lijkt me niet dat aan een live-act een vaste tijd gebonden is[/quote]

nee denk het ook niet maar denk ook niet dat je een setje van 10 minuten een liveset mag noemen.
vind dat dan eerder een promotie setje.
denk dat de ongeveer half uur standaard wel netjes is
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 11:04 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Azijnpissers: 1. -Mensen die op fora de hele dag zeiken over alles wat met hardstyle te heeft, denkend dat ze de hele scene vertegenwoordigen
2. -Mensen die denken dat tijdens stampuuhh de hele zaal stil staat
3. -Actieve leden op het Q-dance forum (bezoek het eens je lacht je dood, het overgrote deel spuugt hardstyle uit en luistert techno, en dan toch actief zijn op t q-dance forum..)


Azijnslikkers: -Mensen die alles maar nemen zoals t is, bang zijn zich in een discussie te mengen en een eigen mening te vormen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 12:34 
 
Donateur

nee denk het ook niet maar denk ook niet dat je een setje van 10 minuten een liveset mag noemen.
vind dat dan eerder een promotie setje.
denk dat de ongeveer half uur standaard wel netjes is[/quote]

MEE EENS! :thumbsup:
Lyst schreef:
Q-Dominic schreef:
Azijnpissers: 1. -Mensen die op fora de hele dag zeiken over alles wat met hardstyle te heeft, denkend dat ze de hele scene vertegenwoordigen
2. -Mensen die denken dat tijdens stampuuhh de hele zaal stil staat
3. -Actieve leden op het Q-dance forum (bezoek het eens je lacht je dood, het overgrote deel spuugt hardstyle uit en luistert techno, en dan toch actief zijn op t q-dance forum..)


Azijnslikkers: -Mensen die alles maar nemen zoals t is, bang zijn zich in een discussie te mengen en een eigen mening te vormen :whistle:

lol xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 12:51 
 
Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
frankhardenberg schreef:
Liveset: zie reacties bij LIVE, + moet minimaal 30 minuten zijn toch???? :$


Volgens mij staat er geen tijd ofzo op ingesteld, maar het is vaak wel gebruikelijk

Toen hardtraxx net begon had A-Troxx die regel opgesteld :) Nu wordt daar eigenlijk weinig rekening mee gehouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 13:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga het even andersom doen: Ik zoek namelijk de benaming voor een bepaalde actie die ik soms helaas mee moet maken :) Bijv als de intro of break net is geweest en je denkt dat de aankomende seconde de bass onder de melodie komt, je begint met stampen, maar dan blijft de bass uit! Kutmoment noem ik zoiets. Kennen mensen dit en welke benaming hebben ze daarvoor? Ben benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 13:30 
 
Hardtraxxer

Milán schreef:
Ik ga het even andersom doen: Ik zoek namelijk de benaming voor een bepaalde actie die ik soms helaas mee moet maken :) Bijv als de intro of break net is geweest en je denkt dat de aankomende seconde de bass onder de melodie komt, je begint met stampen, maar dan blijft de bass uit! Kutmoment noem ik zoiets. Kennen mensen dit en welke benaming hebben ze daarvoor? Ben benieuwd :D


Die ken ik goed ja.. maar dat is alleen bij tracks die ik nog niet ken. Bijv. op InQontrol werden tracks gedraaid waarbij ik het idee had dat de bass zou komen, maar die bleef uit.. :')

een 'oeps' momentje? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 13:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hardtraxx: Beste site ooit

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Ik ga het even andersom doen: Ik zoek namelijk de benaming voor een bepaalde actie die ik soms helaas mee moet maken :) Bijv als de intro of break net is geweest en je denkt dat de aankomende seconde de bass onder de melodie komt, je begint met stampen, maar dan blijft de bass uit! Kutmoment noem ik zoiets. Kennen mensen dit en welke benaming hebben ze daarvoor? Ben benieuwd :D

Weet wat je bedoelt :D Heeft geen naam hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 16:01 
 
Hardtraxx Elite

_dp_ schreef:
Milán schreef:
Ik ga het even andersom doen: Ik zoek namelijk de benaming voor een bepaalde actie die ik soms helaas mee moet maken :) Bijv als de intro of break net is geweest en je denkt dat de aankomende seconde de bass onder de melodie komt, je begint met stampen, maar dan blijft de bass uit! Kutmoment noem ik zoiets. Kennen mensen dit en welke benaming hebben ze daarvoor? Ben benieuwd :D

Weet wat je bedoelt :D Heeft geen naam hoor :P

Je kunt het wel een naam geven als je wilt :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dorus ML schreef:
_dp_ schreef:
Milán schreef:
Ik ga het even andersom doen: Ik zoek namelijk de benaming voor een bepaalde actie die ik soms helaas mee moet maken :) Bijv als de intro of break net is geweest en je denkt dat de aankomende seconde de bass onder de melodie komt, je begint met stampen, maar dan blijft de bass uit! Kutmoment noem ik zoiets. Kennen mensen dit en welke benaming hebben ze daarvoor? Ben benieuwd :D

Weet wat je bedoelt :D Heeft geen naam hoor :P

Je kunt het wel noemen als je wilt :evil:


Het even-wachten-pizza moment? ;)

Ik noem het zelf altijd een minibreak oid.. Gewoon voor de simpelheid van alles.. Maar zover ik weet heeft het geen echte naam. Misschien stukje offbeat ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 16:04 
 
Hardtraxx Elite

Like Thiz is typisch zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 17:16 
 
Hardtraxxer

vind t juist wel wat toevoegen zo'n ''minibreak'' :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 17:18 
 
Donateur

Q-Dominic schreef:
vind t juist wel wat toevoegen zo'n ''minibreak'' :)

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 17:19 
 
Hardtraxx Elite

Q-Dominic schreef:
vind t juist wel wat toevoegen zo'n ''minibreak'' :)


liever niet
-1
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 17:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik ken het.

ik vind het weinig toevoegen.
ziet er best wel raar uit als je begint te stampen als er nog geen goede bass is.
maar denk dat we daar allemaal wel is last van hebben.
denk dat de beste benaming een KUT break is xd


KUT Break - een moment in een nummer waarop je een bass verwacht maar deze niet komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nep-neger: Iemand die denk dat het 365 dagen per jaar carnaval is en elke dag zich verkleed als een neger. Dit houd in: lage broek, onderbroek (met merknaam!!) erboven uit, dure grote riem (met merknaam erop!!), kempi luisteren, doen alsof je heel leipt bent, nja je kent ze wel.

Partypooper = Iemand die niet meegaat naar een feest/het feest verpest

Resident (dj) = De vaste dj in een discotheek/kroeg

zo weer een paar extra
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 21:25 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Nep-neger: Iemand die denk dat het 365 dagen per jaar carnaval is en elke dag zich verkleed als een neger. Dit houd in: lage broek, onderbroek (met merknaam!!) erboven uit, dure grote riem (met merknaam erop!!), kempi luisteren, doen alsof je heel leipt bent, nja je kent ze wel.


:') Wat heeft dit nou weer met hardstyle te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 21:29 
 
Donateur

Simizle schreef:
Citaat:
Nep-neger: Iemand die denk dat het 365 dagen per jaar carnaval is en elke dag zich verkleed als een neger. Dit houd in: lage broek, onderbroek (met merknaam!!) erboven uit, dure grote riem (met merknaam erop!!), kempi luisteren, doen alsof je heel leipt bent, nja je kent ze wel.


:') Wat heeft dit nou weer met hardstyle te maken?

heel veel, dit is de groep die gehaat word door de echte Hardstyle fans :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 21:32 
 
Donateur

WEB-Release - Tracks die via internet legaal te downloaden zijn, door eerst een bedrag varierend van 1 - 2 euro te betalen. Deze kunnen in de meeste gevallen ook op vinyl verkrijgbaar zijn.
Climax - Het mooiste/hardste stukje van een nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Climax - Het hoogte punt van een nummer.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic