was maar een grapje.
waren zat belgen op black die daar niet waren om te jumpen.
Jumpen is echt rot, ik vind het jammer dat België het jumpland is (vroeger al wel meer dan nu).freddyadu8 wrote:Ik ben toen naar Qlimax in belgie geweest, toen stonden daar wel een aantal belgen lekker te jumpen..
Scheit vervelend was dat :')
Jou laatste mix is met softwareJor-D wrote:Software mixers: ...geen woorden voor
.
om even hierop terug te komenTheNabster wrote:daarom is nhet ook gevoelsmatig.Sunboom wrote:Vind je dat? Ik vind het namelijk (meestal) heerlijk passen bij de melodie.TheNabster wrote:ja het is niet echt een break.
je kan het gewoon zien als een gevoelsmatig verkeerde timing
jij denkt dat de bass komt maar dat blijft dan nog ffe uit dus is het gevoelsmatig
My HeroKryptica wrote:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETheNabster wrote: belgen houden alleen maar van jumpstyle......
ik niet, Bart ook niet.
Vertaal het eens naar het EngelsSkedoedelefloeps wrote:Das toch geen woordenboek...
Idd, ik was daar om met mijn lichaam te bewegen met uitzondering van mijn voeten, aangezien ik nog steeds op mijn tenen trap ..TheNabster wrote:was maar een grapje.
Bij hakken hoef je je voeten ook niet te gebruiken. Zie filmpje:Inemiene wrote:Idd, ik was daar om met mijn lichaam te bewegen met uitzondering van mijn voeten, aangezien ik nog steeds op mijn tenen trap ..TheNabster wrote:was maar een grapje.
Zie je mij zo al staan?mrazura wrote:Bij hakken hoef je je voeten ook niet te gebruiken. Zie filmpje:Inemiene wrote:Idd, ik was daar om met mijn lichaam te bewegen met uitzondering van mijn voeten, aangezien ik nog steeds op mijn tenen trap ..TheNabster wrote:was maar een grapje.
Liefst een "Nee"Olijfboompje wrote:Wat voor antwoord verwacht je op die vraag?
Try againInemiene wrote:Liefst een "Nee"Olijfboompje wrote:Wat voor antwoord verwacht je op die vraag?
LolOlijfboompje wrote:Try againInemiene wrote:Liefst een "Nee"Olijfboompje wrote:Wat voor antwoord verwacht je op die vraag?
de FAIL!Milán wrote:Ik ga het even andersom doen: Ik zoek namelijk de benaming voor een bepaalde actie die ik soms helaas mee moet makenBijv als de intro of break net is geweest en je denkt dat de aankomende seconde de bass onder de melodie komt, je begint met stampen, maar dan blijft de bass uit! Kutmoment noem ik zoiets. Kennen mensen dit en welke benaming hebben ze daarvoor? Ben benieuwd