Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog een maandje en dan ben ik eindelijk van mijn ubertrage Samsung Innov8 af xd

Sensation One X here I come! Tenzij de Samsung Galaxy S³ ook in april uitkomt, maar dat betwijfel ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 13:09 
 
Hardtraxx Addict

Rawbin schreef:
Ritsurt schreef:
Ik heb een iPhone met 500 MB abbo maar daar red ik het toch niet mee, en taken die veel MB's vragen doe ik niet eens over 3G, voor €5,- extra bij Hi maar nog een keer 500MB genomen.

Vanochtend kreeg ik een berichtje dat ik van de 500MB 50% verbruikt had en 6 uur later kreeg ik nog een berichtje dat ik al 75% van me abbo had verbruikt, alleen beetje Facebook, Nu.nl en mail gelezen. Klopt echt niet normaal heb ik dat nooit. Like wtf :huh:


Apps regelmatig afsluiten. Die willen nog wel eens updates doen zonder dat je er wat van merkt. Of je krijgt bepaalde meldingen binnen van bijv EredivisieLiveApp of Nu.nl. Voor de rest zou ik niets kunnen bedenken waarom dat zo snel gaat. Foto's laden in Facebook kost trouwens ook best wat MB's, dus let daar ook op :)

Ik ben nu trouwens de Dr. Phil van het GSM topic :cool: werk nu namelijk bij de Saturn op de telecom afdeling


Doe ik.

Moet gewoon een fout van Hi zijn, mijn gebruik deze week is hetzelfde als alle andere voorgaande maanden en dan zit ik pas rond de 15e op de helft, nu op de 6e op 75%. En van 50% naar 75% in nog geen halve dag is niet mogelijk tenzij je een ramdebiel bent en allemaal apps over 3G gaat downloaden ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Heb Galaxy S I en ik kan niet eens op whatsapp...hij geeft aan dat ik een google acc aan moet maken, dus dat heb ik hedaan kan cg ij het acc niet sychroniseren, ik naar t-mobile, zeggen ze dat ik nieuw acc via computer aan moet maken en dan via mn telefoon in moet loggen, nou ik doen nog steeds niks, moest ik dan maar mn mobiel resetten met zn linkje dat ik had mee gekregen, kon de comp mn telefoon niet vinden :s...enige optie is opsturen maar dan ben ik mn telefoon kwijt voor 5 weken, met market doet mn telefoon precies hetzelfde :s...iemand mis alsnog oplossing?


Android wel geupdate? Zoniet:
Telefoon weer naar fabrieksinstellingen, nieuwste android versie installeren en dan opnieuw proberen. Je hebt volgens mij namelijk helemaal geen google account nodig voor whatsapp, maar je hebt wel een google account nodig voor het kopen van apps in de market ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Heb Galaxy S I en ik kan niet eens op whatsapp...hij geeft aan dat ik een google acc aan moet maken, dus dat heb ik hedaan kan cg ij het acc niet sychroniseren, ik naar t-mobile, zeggen ze dat ik nieuw acc via computer aan moet maken en dan via mn telefoon in moet loggen, nou ik doen nog steeds niks, moest ik dan maar mn mobiel resetten met zn linkje dat ik had mee gekregen, kon de comp mn telefoon niet vinden :s...enige optie is opsturen maar dan ben ik mn telefoon kwijt voor 5 weken, met market doet mn telefoon precies hetzelfde :s...iemand mis alsnog oplossing?

Dit had ik eerst ook precies hetzelfde probleem. Ik logde in met mn google account bij de youtube app en sindsdien doet hij het. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 15:22 
 
Hardtraxx Veteran

Galaxy S2 is gewoon baas :worship: geen problemen mee hij is super snel, snel internet + 1000mb internet.. 8g voor muziek meer als genoeg maar krijg binnekort een 16g :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
Galaxy S2 is gewoon baas :worship: geen problemen mee hij is super snel, snel internet + 1000mb internet.. 8g voor muziek meer als genoeg maar krijg binnekort een 16g :D

Waarom ga je niet voor de S3? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 15:23 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Forbidden Phobia schreef:
Galaxy S2 is gewoon baas :worship: geen problemen mee hij is super snel, snel internet + 1000mb internet.. 8g voor muziek meer als genoeg maar krijg binnekort een 16g :D

Waarom ga je niet voor de S3? :huh:

omdat die niet bestaat piepo.. komt vast nog wel maar kreeg het als een cadeau nou dan heb ik dus niet te klagen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 15:24 
 

http://www.samsunggalaxys3.net/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 15:28 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
http://www.samsunggalaxys3.net/

wist ik nieteens. boeit me ook niet heb de mooiste mobiel vd wereld imo :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 16:31 
 

Ik heb de beste papa van de wereld (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Ik heb de beste papa van de wereld (L)


bff met je vader? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 20:27 
 
Hardtraxx Addict

Binnenkort dit toestel maar even aanschaffen, volgens de specs en reviewers is dit echt een geniale telefoon voor zijn prijs.

Sony Xperia S
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Nog een maandje en dan ben ik eindelijk van mijn ubertrage Samsung Innov8 af xd

Sensation One X here I come! Tenzij de Samsung Galaxy S³ ook in april uitkomt, maar dat betwijfel ik :P


Galaxy 3 komt waarschijnlijk pas Q3 in Nederland zover ik weet. Ik zou sowieso voor de nieuwe Sensation gaan.
De Galaxy 2 is al vreselijk goed, maar gaat in het niets vallen bij de One X. Eerste Quad-Processor telefoon met een hoop nieuwe snufjes. Zeker een aanrader.

Daarnaast raad ik je ook aan voor een Vodafone abonnement te gaan. Die zijn op het moment veruit het beste qua prijs/kwaliteit verhouding (zeer goed bereik en momenteel leuke acties). Daarnaast heeft volgens mij alleen Vodafone 14,4mbps internet en de rest gaat max tot 7,2mpbs. Zeker met de nieuwste smartphones moet je gewoon het snelste internet hebben dat er is, anders komt de hele smartphone niet tot zijn recht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ox_Ite schreef:
Binnenkort dit toestel maar even aanschaffen, volgens de specs en reviewers is dit echt een geniale telefoon voor zijn prijs.

Sony Xperia S
Afbeelding


Voor hoe veel heb je hem zien staan? Ik zag em namelijk voor €430 als laagste en dan raad ik je toch aan voor de Galaxy 2 te gaan, die is €50 duurder, maar echt een stuk beter imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 20:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kleine correctie bij de htc sensation one x. Het is alleen htc one x, de sensation naam hoort er niet bij. Las ik op tweakers tenminste.

htc one x (quadcore)
htc one s (dualcore)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny H schreef:
Kleine correctie bij de htc sensation one x. Het is alleen htc one x, de sensation naam hoort er niet bij. Las ik op tweakers tenminste.

htc one x (quadcore)
htc one s (dualcore)


Dan is dat veranderd of ben ik gewoon verkeerd ingelicht door HTC zelf, want ik heb begrepen dat ie gewoon onder de sensation serie zou vallen :P

Edit: Ik zie het zelf ook al. Heb het zelf verkeerd begrepen. Wordt de meer de vervanger van de Sensation, eigenlijk de nieuwe toptelefoon van HTC in 2012
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

bijjna van mijn klote mobiel af! deze geen aanrader :P Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
bijjna van mijn klote mobiel af! deze geen aanrader :P Afbeelding


Haha de Satio. Heb ik ook nog gehad. Wat een kutding was dat. Toen had ik ook nog totaal geen kennis en had ik em eigenlijk maar gekozen voor de 12.1MP camera :P 1 keer in de regen mee gelopen en gelijk dat beeldscherm naar de klote. 4 maaden dat ik em had ben ik beroofd op straat door 4 gozers en die hebben em natuurlijk meegenomen. Zwaar kut natuurlijk, maar achteraf eigenlijk wel blij dat ik er van af was xd heb sony telefoons vanaf dat moment afgezworen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 21:00 
 
Hardtraxx Addict

Rawbin schreef:
Ox_Ite schreef:
Binnenkort dit toestel maar even aanschaffen, volgens de specs en reviewers is dit echt een geniale telefoon voor zijn prijs.

Sony Xperia S
Afbeelding


Voor hoe veel heb je hem zien staan? Ik zag em namelijk voor €430 als laagste en dan raad ik je toch aan voor de Galaxy 2 te gaan, die is €50 duurder, maar echt een stuk beter imo.

Totaal niet beter, het beeldscherm is het beste tot nu toe ooit gemaakt, de camera is ook dik in orde met die eXmorr sensor en 12.1Mp, hij is net zo snel, het enige wat er minder aan kan zijn is de software momenteel, maar over 2 maanden ofzo komt de nieuwe versie van Android er op. Geen idee wat er nou voor punt beter is aan de S2...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 21:09 
 
Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Wildstylerz schreef:
bijjna van mijn klote mobiel af! deze geen aanrader :P Afbeelding


Haha de Satio. Heb ik ook nog gehad. Wat een kutding was dat. Toen had ik ook nog totaal geen kennis en had ik em eigenlijk maar gekozen voor de 12.1MP camera :P 1 keer in de regen mee gelopen en gelijk dat beeldscherm naar de klote. 4 maaden dat ik em had ben ik beroofd op straat door 4 gozers en die hebben em natuurlijk meegenomen. Zwaar kut natuurlijk, maar achteraf eigenlijk wel blij dat ik er van af was xd heb sony telefoons vanaf dat moment afgezworen.

hahah eens zit dsr al bijna 2 jaar aan vast :P ging ook vooral om die camera toen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ox_Ite schreef:
Rawbin schreef:
Ox_Ite schreef:
Binnenkort dit toestel maar even aanschaffen, volgens de specs en reviewers is dit echt een geniale telefoon voor zijn prijs.

Sony Xperia S
Afbeelding


Voor hoe veel heb je hem zien staan? Ik zag em namelijk voor €430 als laagste en dan raad ik je toch aan voor de Galaxy 2 te gaan, die is €50 duurder, maar echt een stuk beter imo.

Totaal niet beter, het beeldscherm is het beste tot nu toe ooit gemaakt, de camera is ook dik in orde met die eXmorr sensor en 12.1Mp, hij is net zo snel, het enige wat er minder aan kan zijn is de software momenteel, maar over 2 maanden ofzo komt de nieuwe versie van Android er op. Geen idee wat er nou voor punt beter is aan de S2...


Ik zeg niet voor niets IMO.
Heb hem naast de iPhone 4S en de S2 gelegd en vond deze toch het minst fijn om mee om te gaan, maar het is alles behalve een slechte telefoon. Camera is erg goed (altijd met Sony), maar dat is de iPhone 4S en S2 camera ook, en MP zegt mij niet heel veel (vroeger wel xd ). Scherm is mij eigenlijk niet erg opgevallen, vond ze allemaal erg mooi. Ik vind zelf de Sony qua software minder fijn werken (komt mede omdat ik nu iPhone gewend ben). De Samsung vond ik ver boven de 2 andere uitsteken met het gebruiken van Apps en de browser in combinatie met internet.

Had het je trouwens niet aan moet raden, want het blijft natuurlijk mijn mening :P en komt ook deels omdat ik Sony Ericsson af heb gezworen. Dit is volgens mij trouwens gewoon Sony nu, want Ericsson hebben ze opgekocht. Dus misschien nu ook een nieuwe start voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Chukkels schreef:
Nog een maandje en dan ben ik eindelijk van mijn ubertrage Samsung Innov8 af xd

Sensation One X here I come! Tenzij de Samsung Galaxy S³ ook in april uitkomt, maar dat betwijfel ik :P


Galaxy 3 komt waarschijnlijk pas Q3 in Nederland zover ik weet. Ik zou sowieso voor de nieuwe Sensation gaan.
De Galaxy 2 is al vreselijk goed, maar gaat in het niets vallen bij de One X. Eerste Quad-Processor telefoon met een hoop nieuwe snufjes. Zeker een aanrader.

Daarnaast raad ik je ook aan voor een Vodafone abonnement te gaan. Die zijn op het moment veruit het beste qua prijs/kwaliteit verhouding (zeer goed bereik en momenteel leuke acties). Daarnaast heeft volgens mij alleen Vodafone 14,4mbps internet en de rest gaat max tot 7,2mpbs. Zeker met de nieuwste smartphones moet je gewoon het snelste internet hebben dat er is, anders komt de hele smartphone niet tot zijn recht :)

Vodafone neem ik sowieso, ik verleng m'n abonnement en ga ditmaal voor een eenjarig abo. Ik kan geen 2 jaar doen met één telefoon xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:11 
 
Hardtraxx Addict

Net iOS 5.1 op me 4S gezet! Zitten nu al 2 super updates op, eindelijk foto's uit Fotostream kunnen verwijderen en je kan nu al direct foto's maken vanuit je Lock-Screen door het scherm omhoog te swipen, werkt super.

Morgen checken of de batterij het ook langer uithoudt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Net iOS 5.1 op me 4S gezet! Zitten nu al 2 super updates op, eindelijk foto's uit Fotostream kunnen verwijderen en je kan nu al direct foto's maken vanuit je Lock-Screen door het scherm omhoog te swipen, werkt super.

Morgen checken of de batterij het ook langer uithoudt :)

Gaat sneller leeg, is langzamer en is slechter. Kut Appel. Koop een echte foon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Vodafone neem ik sowieso, ik verleng m'n abonnement en ga ditmaal voor een eenjarig abo. Ik kan geen 2 jaar doen met één telefoon xd


Ik had dat ook altijd, maar ik ben echt nog super tevreden met mijn iPhone (op dat graf iTunes na). Moet nu nog iets van 9 maanden, denk dat ik daarna lekker een sim only abonnement neem, mits er tegen die tijd ook sim only abo's zijn met een hoge internet snelheid :)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic