daarom heet ie ook de htc dvdj 1000Lowrenz wrote:Wat een kasten allemaal... Zijn bijna net zo groot als CDJ's
Active topics in Off-Topic
Moderators
heb net mn telefoon weer trug van reparatie

-
YHardtraxxer
- 70 posts member since 2009
- last seen Nov 2011
Heb nu sinds 3,5 weken een Desire Hd wat een ziek toestel zeg!
Meester camera dik scherm van 4,3 inch:O
Een echte aanrader!
Meester camera dik scherm van 4,3 inch:O
Een echte aanrader!
is net binnen, tot nu toe top dingDeeltjesversneller wrote:
Is onderweg
In januari mag ik weer een nieuwe mob uitkiezen. Zit al te kijken na de smartphone sectie.
Twijfel tussen HTC HD gevalletje, Samsung Galaxy S of miss als die dan in de verkoop is de Nexus S van Google.
Twijfel tussen HTC HD gevalletje, Samsung Galaxy S of miss als die dan in de verkoop is de Nexus S van Google.
heb niet zo'n luxe als iedereen hier
samsung s665 ofzo
samsung s665 ofzo
-
NHardtraxx Newbie
- 42 posts member since 2010
- last seen Feb 2015
Hier ook al een tijdje desire hd, leuk dingetje. iemand nog leuke apps?
aanraders: logmein, tasker, sleep as an droid.
aanraders: logmein, tasker, sleep as an droid.
Ik kan echt niet met touchscreens, fancy klote dingen
.
Heb net een nieuwe telefoon, nokia 6700
.

Heb net een nieuwe telefoon, nokia 6700

-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
ik heb een ouwe rag motoreola gehad, een rag nokia een samsung die in 2e is geeindigd.
een lg prada
en ik heb momenteel een vervangende iphone omdat mijn iphone 3gs 32gb scherm was gebarsten na een val van 30cm hoog... lang leve verzekering
een lg prada
en ik heb momenteel een vervangende iphone omdat mijn iphone 3gs 32gb scherm was gebarsten na een val van 30cm hoog... lang leve verzekering
ik heb ook nog een oude hoor,JP Hardstyle wrote:heb niet zo'n luxe als iedereen hier![]()
samsung s665 ofzo
nokia n95, maar dat ding is zoooo chill, overtreft alle andere telefoons qua hardheid van de muziek
Had eerst een Sony Ericson Satio
Echt een heerlijke telefoon. Zeer goede kwaliteit foto's, werkt aardig snel en handig met touchscreen.
Deze is helaas een paar weken geleden gestolen bij beroving
Nu moet ik het ff met een oude prepaid samsung doen, waarvan ik het type niet eens weet :')
gelukkig m'n abbo bij Hi opgezegd, krijg ik binnen 4 weken bericht van.
En dan komt mn Iphone 4 hehe
Deze is helaas een paar weken geleden gestolen bij beroving
Nu moet ik het ff met een oude prepaid samsung doen, waarvan ik het type niet eens weet :')
gelukkig m'n abbo bij Hi opgezegd, krijg ik binnen 4 weken bericht van.
En dan komt mn Iphone 4 hehe
Heb nu al een jaar mijn HTC hero en hij bevalt mij nog steeds prima:D
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Zoek nu een openklapbare. Gewoon voor de verandering! Iemand een aanrader?
Ik weet wel wat je niet moet nemen.. een Nokia N97.. meest waardeloze toestel wat ik ooit heb gehad.bRt_ wrote:Zoek nu een openklapbare. Gewoon voor de verandering! Iemand een aanrader?
die heeft mn vader ook en die zit ook de godsganse dag erop te schelden.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Haha, een afrader dus 
Pff, HI gaat nu ook datalimieten invoeren op hun internet bundels. Zit ik net te kijken na de BB Torch, blijkt die dus nu een datalimiet van 500MB maar te hebben.
Dan maar kijken na de HTC HD geval, internet abo van 12.95 en dan 1GB datalimiet.
Dan maar kijken na de HTC HD geval, internet abo van 12.95 en dan 1GB datalimiet.
Ik eb dus een prepaiy en vanaf juli tot november had HI 2,50 per maand voor eindeloos online en nu is dat weet 9,95 en ik vind dat bestwel kut. want ik heb geen zin om 9,95 te gaan betalen voor maar 200MB per maand.
gelukkig hebben we thuis wifi, dus als ik thuis ben/in de buurt dan heb ik gelijk me wifi aanstaan op me htc.
gelukkig hebben we thuis wifi, dus als ik thuis ben/in de buurt dan heb ik gelijk me wifi aanstaan op me htc.
Momenteel een iPhone 3G icm met een eindeloos online abbo bij hi;niet tevreden met hi overigens.
-
DHardtraxx Newbie
- 24 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
Sony ericssons blijven het fijnste als je het mij vraagt.
Iemand hier een Nokia N8? zit te twijfelen om die te halen