What
Heb je t toch gedaanwrote:Zou wel heel cliché zijn om hier weer " FEEL MAHHH FYYYY-AAAHHH " neer te kletterenwrote:Say what?wrote:Hahahahaha, Jurheinen lijkt op Wallace van Grommit:+
Heb je t toch gedaanwrote:Zou wel heel cliché zijn om hier weer " FEEL MAHHH FYYYY-AAAHHH " neer te kletterenwrote:Say what?wrote:Hahahahaha, Jurheinen lijkt op Wallace van Grommit:+
Hahaha nou je het zegtwrote:Hahahahaha, Jurheinen lijkt op Wallace van Grommit:+
Dat was echt geniaal. Gewoon niet meer rechtop kunnen staan door de alcohol.wrote:Wajow kwam dit topic net effe tegen. Fijn fototje van mij er op knallen dan maar
Haha ja inderdaad. Ik zat ook de hele tijd te denken; op wie lijkt ie nou..wrote:Hahaha nou je het zegtwrote:Hahahahaha, Jurheinen lijkt op Wallace van Grommit:+
Jeroen, jeroen de kinderen...wrote:Dit is ook gewoon jammer. Snap niet hoe ik het steeds voor elkaar krijg![]()
Zelfde opleidingwrote: Jeroen, jeroen de kinderen...
waar ken je hem van?
Haha, mijn allereerste maat, dat was hij!wrote:Zelfde opleidingwrote: Jeroen, jeroen de kinderen...
waar ken je hem van?. Is menne moat!
Denk al hoe ken jij hem dan, maar zag net dat je uit Valkenswaard komt
Haha vet! En sinds 1,5 jaar sleur ik 'm mee naar de leuke feestenwrote:Haha, mijn allereerste maat, dat was hij!wrote:Zelfde opleidingwrote: Jeroen, jeroen de kinderen...
waar ken je hem van?. Is menne moat!
Denk al hoe ken jij hem dan, maar zag net dat je uit Valkenswaard komt
Mee naar Guus meeuwis en Re-Action geweest haha
I'll try! Defqon/Decibel zal ie ook wel weer meegaan hoop ikwrote:sleur hem mee naar Masters of Hardcore of Dominator?
Whahahahawrote:Dit is ook gewoon jammer. Snap niet hoe ik het steeds voor elkaar krijg![]()

ey wtf, die rechter is een ex-collega van m'n broer, is ook wel eens in ons huis geweest met verjaardagen van m'n broer.wrote:Dit is ook gewoon jammer. Snap niet hoe ik het steeds voor elkaar krijg![]()
Haha dat kan maar zo kloppen iddwrote:Hey dan heb ik jou nog vaak genoeg gezien op Xxl raw
wrote:Haha dat kan maar zo kloppen iddwrote:Hey dan heb ik jou nog vaak genoeg gezien op Xxl raw

Haha dan zal ik vanaf nu je onderschrift maar hanterenwrote:Haha ja stond idd gewoon naast je af en toeMoest al lachen om je shirt toen ik er net was
Ghehewrote:Haha dan zal ik vanaf nu je onderschrift maar hanterenwrote:Haha ja stond idd gewoon naast je af en toeMoest al lachen om je shirt toen ik er net was